Gå til innhold

Tiltrekkes du av denne hårsveisen på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser utrolig mange fyrer med en lignende sveis som på bildet under. Altså shavet på sidene og bak (litt varierende hvor tett inntil skallen de shaver) og lengre på toppen. Synes nesten annenhver fyr på under 35 jeg ser i byen har noe lignende. Er visst skikkelig på moten.

Hva synes dere damer, liker dere sånn sveis på menn?

the-undercut.jpg



Anonymous poster hash: 3863a...b64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke, gir meg assosiasjoner om hitlerjugend



Anonymous poster hash: b2cad...1d1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min klipte seg nettopp slik, trodde ikke jeg kom til å like det men han ble dritdigg!! Skikkelig sexy! Og et supert kompromiss: jeg vil at han skal ha det fine, tykke håret sitt. Mens han helst bare vil ha noen mm pga varme, hodeplagg på jobb og enkelhets skyld. Helt super sveis 😍

Anonymous poster hash: 8fda1...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint om han har mørkt hår. Kjæresten min har litt sånn bare lengre på sidene. Da har jeg langt hår å kose med og han slipper å bli så varm i nakken. Win-win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Partysvenske sveis.. haha.. motegreie akkurat som hockey og rottehale var tilbake i tid, og mange andre fæle sveiser. Noen kler det råbra andre ser teite ut. Må liksom dra hele stilen og være typen til det for at det skal være bra

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partysvenske sveis.. haha.. motegreie akkurat som hockey og rottehale var tilbake i tid, og mange andre fæle sveiser. Noen kler det råbra andre ser teite ut. Må liksom dra hele stilen og være typen til det for at det skal være bra

:fnise: Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen har slik sveis. Kunne godt tenkt meg det litt lengre på sidene, liker å ha litt hår å kose med. Men han ser temmelig bra ut uansett :danse:



Anonymous poster hash: beb97...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ærlig innrømme at jeg alltid får tanken på Hillbilly poppende inn i hodet når jeg ser en slik sveis. Sikkert fordi jeg forbinder det med motefenomen som hockey og rottehale som i ettertiden er særdeles komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...