Gå til innhold

Sjalusi


eliano

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som sliter med sjalusi??

Jeg sliter skikkelig selv :(

Endret av eliano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, for alle menn jeg noen gang har vært borti er playere og psykopater!!! Og kjæresten min driver nå å manipulerer meg til å tro at han er snill og god, også kommer han til å bli ett utrosvin han også!!!!!

Anonymous poster hash: 3a6b3...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips.

Steps:

1) bekreft deg selv. Du er bra!

2) det må være opp til partner å sette grenser ovenfor andre. Noe annet er kontrollerende.

3) aksepter at det alltid vil finnes usikkerhet.

Jobb med dette. :)

Og vær åpen med partner om at du er sjalu og når. Da kan dere hjelpe hverandre og bygge tillit.



Anonymous poster hash: 16e8e...212
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet veldig med sjalusi når jeg var sammen med eksen.. Men ikke nå med nåværende kjæreste. Slitsomt med sjalusi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Sjalusi er ikke noe problem dersom det ikke blir fanatisk kontrollering av noen. Når det blir overvåkning og slikt, blir det jo trist.

Så er det noe med at dersom man har helt 100% ren samvittighet så er det absolutt ikke noe problem om hun/han blir sjalu og lufter det. Noen mennesker føler bare dette litt sterkere enn andre, og da er det lurt å prate om det til den det gjelder, slik at det ikke skjer masse missforståelser og drit.

Litt sjalusi kan være sundt i visse tilfeller mener jeg....om man er åpen og rettferdig rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen som sliter med sjalusi??

Jeg sliter skikkelig selv :(

Nei...Sliter ikke i det hele tatt!

Hvorfor er du så sjalu? ?

Snakker makkeren med andre? Danser h*n med andre? Knuller h*n med andre? Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har nesten aldri vært sjalu men alltid usikker.
Føler at jeg ikke strekker til og at derfor får han interesse for andre, men blir ikke sjalu eller misunnelig på de andre, føler meg bare mindre og styggere og dårligere og blir lei meg.



Anonymous poster hash: 28ee7...729
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fyren går inn for å gjøre meg sjalu, klart det. Er jo noen menn som liker det. Ellers kan jeg være veldig sjalu i begynnelsen av et forhold, men etterhvert når jeg blir trygg på han og sexen så forsvinner det.

Er nok ganske vanlig vil jeg tro. Føler ikke jeg har dårlig selvtillit men har ikke lyst til å bli såret hvis det er noen jeg virkelig liker eller føler jeg kan komme til å forelske meg i.

Anonymous poster hash: aeddf...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fyren går inn for å gjøre meg sjalu, klart det. Er jo noen menn som liker det. Ellers kan jeg være veldig sjalu i begynnelsen av et forhold, men etterhvert når jeg blir trygg på han og sexen så forsvinner det.

Er nok ganske vanlig vil jeg tro. Føler ikke jeg har dårlig selvtillit men har ikke lyst til å bli såret hvis det er noen jeg virkelig liker eller føler jeg kan komme til å forelske meg i. Anonymous poster hash: aeddf...9fc

når jeg tenker meg om har det vel med konkurranseinstinkt å gjøre at man ikke vil miste noe.

Anonymous poster hash: aeddf...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...