Gå til innhold

Kontrollerende knullevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg har møtt en knullevenn på tinder. Han liker veldig kinky sex og er veldig dominerende i senga, og dette faller i bra smak hos meg, og vi har veldig bra sex sammen.
Han og jeg har aldri snakket om et forhold, og jeg var veldig innstilt på at det ikke skulle utspille seg noen følelser.
Etter bare noen uker begynner han å sende meg meld. utenom sexen, og virker som at han vil noe mer. Jeg får da noia, og avviser og treffes på noen uker, for å vise at jeg ikke ar interessert i det. Jeg kontakter han senere og sender han dirty meld.
- det responderes bra!
Etter ytterligere noen uker begynner han å spørre meg hvorfor jeg ikke har kjæreste, gir meg komplimenter, forklarer at det er ingen som vil være kjæreste med han da han jobber så mye, og begynner å beskylde meg for at jeg har sex med mange andre gutter da jeg ikke kan treffe han akkurat da det passer han. I tilegg pressiserer han at han ikke har hatt sex med noen andre enn meg mellom alle tilfellene vi møtes.
Og nå i det siste har han også begynt å lure på hvor jeg er på sene kvelder, ikke for at vi skal møtes, men bare så han vet.

Jeg føler meg nesten litt kontrollert, og jeg er redd for at han begynner å få føleser for meg. Hva gjør man i en sånn her situasjon? Kan man snakke om følelser med knullevenner, eller vil alt skjære seg da?
Jeg vil gjerne beholde han som min "knullevenn" da vi har helt sykt bra sex sammen. I tillegg har vi verdens beste "tone" når vi er sammen, og om tiden hadde passet bedre vet jeg at jeg kunne utviklet følelser for han.

Håper noen har litt erfarenhet å dele med seg her :biggrin:

Anonymous poster hash: 0e20f...d76



Anonymous poster hash: 9ead5...6f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg utviklet følelser for min knullevenn, og vi pratet om det. Ingenting som har skjært seg der, utenom at vi nå er veldig gode venner også utenom den fantastiske sexen. Jeg ville spurt han jeg, om han har følelser, eller hvertfall prøvd å hinte meg inn på det samtaleemnet. Så må du være ærlig med han. Og er det ikke sjangs for at du ønsker forhold i fremtiden, så bør du avslutte det for å ikke såre han mer enn nødvendig, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knuller ingen som jeg ikke kunne tenkt meg langsiktig forhold med.

Det er litt stusselig at han er bra nok for senga, men ikke for ekteskap.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knuller ingen som je ikke kunne tenkt meg langsiktig forhold med.

Det er litt stusselig at han er bra nok for senga, men ikke for ekteskap.

Hvorfor skal det liksom være så stusselig, da?

Det går faktisk helt fint å finne noen man liker å knulle, men ellers synes ikke passer for deg (og visa versa). Så hva du gjør og tenker om dette er faktisk ganske irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres kynisk ut ts. Klarer ikke binde deg emosjonelt med en du har jevlig sex med. Får noia når han kontakter deg utenom sex.

Avstumpa emosjonelt?



Anonymous poster hash: 82f2d...952
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har møtt en knullevenn på tinder. Han liker veldig kinky sex og er veldig dominerende i senga, og dette faller i bra smak hos meg, og vi har veldig bra sex sammen.

Han og jeg har aldri snakket om et forhold, og jeg var veldig innstilt på at det ikke skulle utspille seg noen følelser.

Etter bare noen uker begynner han å sende meg meld. utenom sexen, og virker som at han vil noe mer. Jeg får da noia, og avviser og treffes på noen uker, for å vise at jeg ikke ar interessert i det. Jeg kontakter han senere og sender han dirty meld.

- det responderes bra!

Etter ytterligere noen uker begynner han å spørre meg hvorfor jeg ikke har kjæreste, gir meg komplimenter, forklarer at det er ingen som vil være kjæreste med han da han jobber så mye, og begynner å beskylde meg for at jeg har sex med mange andre gutter da jeg ikke kan treffe han akkurat da det passer han. I tilegg pressiserer han at han ikke har hatt sex med noen andre enn meg mellom alle tilfellene vi møtes.

Og nå i det siste har han også begynt å lure på hvor jeg er på sene kvelder, ikke for at vi skal møtes, men bare så han vet.

Jeg føler meg nesten litt kontrollert, og jeg er redd for at han begynner å få føleser for meg. Hva gjør man i en sånn her situasjon? Kan man snakke om følelser med knullevenner, eller vil alt skjære seg da?

Jeg vil gjerne beholde han som min "knullevenn" da vi har helt sykt bra sex sammen. I tillegg har vi verdens beste "tone" når vi er sammen, og om tiden hadde passet bedre vet jeg at jeg kunne utviklet følelser for han.

Håper noen har litt erfarenhet å dele med seg her :biggrin:

Anonymous poster hash: 0e20f...d76

Anonymous poster hash: 9ead5...6f8

Ja tenk så forferdelig , hvis han du har jevnlig sex med, utvikler følelser for deg..!

Tips : bli glad i deg selv før du involverer deg i andre. Finnes ikke mer turnoff enn kvinner ( og menn ), som får noia hvis noen blir knytta emosjonelt til dem.

Anonymous poster hash: 82f2d...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker meg selv, og er egentlig en relativt emosjonell person, så problemet ligger ikke der.
Jeg vil heller si at jeg har masse empati, og vil derfor ikke la han bli glad i meg da jeg vet jeg ikke har tid til det. (Absolutt ikke kynisk!)

Jeg er karierebevisst og har derfor ikke tid til forhold akkurat nå (da jeg er ferdigutdannet lege til våren), og det er derfor jeg ikke vil binde meg følelsesmessig til en person nå.



Anonymous poster hash: 9ead5...6f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det liksom være så stusselig, da?

Det går faktisk helt fint å finne noen man liker å knulle, men ellers synes ikke passer for deg (og visa versa). Så hva du gjør og tenker om dette er faktisk ganske irrelevant.

Tullprat.

Kg handler om å diskutere slik at man får innsyn fra andre holdninger , personligheter og ideer enn man har selv. (og også innspill fra likesinnede).

Jeg står ikke og sier at andre skal ha det slik som jeg, men forteller min ærlige oppfatning. Et annerledes syn kan gi ett utvidet perspektiv, som enten kan eller ikke kan utnyttes. Du trenger ikke mitt innspill. Greit nok. Du trenger det ikke. Det er vel heller ikke opp til deg å vurdere hva som er relevant. Akkurat det kan trådstarter få bedømme.

Jeg er såpass gammel at jeg har lært meg å sette pris på varig kjærlighetsforhold, og kan aldri tenke meg å bytte kjæreste med pulevenn/pulevenner. Det passer ikke meg i det hele tatt, og dette har faktisk den relevans i saken at hr. pulevenn tydeligvis har mer lyst på kjærlighetsforhold han også.

Her har TS og hr. pulevenn forskjellige ønsker.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg knuller ingen som je ikke kunne tenkt meg langsiktig forhold med.

Det er litt stusselig at han er bra nok for senga, men ikke for ekteskap.

Stående applaus. Utrolig bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres for meg ut som om han ikke bare er dominerende i sengen, men også prøver å få dominert deg litt utenom også. Er ikke det ganske vanlig? Dominerende folk på soverommet er gjerne den samme mennesketypen ellers også. Det er kanskje et karaktertrekk som ikke han klarer å slå av og på.

Det behøver altså ikke bety følelser, men han vil bare dominere deg og bestemme hva du kan og ikke kan gjøre ellers også.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres for meg ut som om han ikke bare er dominerende i sengen, men også prøver å få dominert deg litt utenom også. Er ikke det ganske vanlig? Dominerende folk på soverommet er gjerne den samme mennesketypen ellers også. Det er kanskje et karaktertrekk som ikke han klarer å slå av og på.

Det behøver altså ikke bety følelser, men han vil bare dominere deg og bestemme hva du kan og ikke kan gjøre ellers også.

Hmm, du er inne på noe der.

Kanskje ts har ett problem.

Kanskje hun liker å bli dominert,

samtidig som hun ønsker frihet og selvstendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Unnskyld meg, du sier jo selv at dere ikke har snakket om det. Hadde du sagt fra dag 1 av at dette kun er sex så hadde du ikke hatt dette problemet. Han er usikker, er dedikert til deg men du unngår alt av respons så han vet ikke hvor han har deg - derfor spør han hvor du er og om du har sex med andre. Noe jeg skjønner han veldig godt og ser ikke hvorfor du skal føle deg "kontrollert".

Finn ut om han er "knullevenn" eller knullevenn. Det er ingenting i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker meg selv, og er egentlig en relativt emosjonell person, så problemet ligger ikke der. Jeg vil heller si at jeg har masse empati, og vil derfor ikke la han bli glad i meg da jeg vet jeg ikke har tid til det. (Absolutt ikke kynisk!)Jeg er karierebevisst og har derfor ikke tid til forhold akkurat nå (da jeg er ferdigutdannet lege til våren), og det er derfor jeg ikke vil binde meg følelsesmessig til en person nå. Anonymous poster hash: 9ead5...6f8

Det er jo derfor du liker å sende dirty meldinger til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...