Gå til innhold

Fittefis :O


sjokoladeelskeren

Anbefalte innlegg

heihei :)

Fittefis er noe jeg alltid har slete med, og det kommer på de verst tenkelige tidspunktene. Jeg tørr ikke å ha sex med noen fordi jeg er så redd for at det skal komme en fittefis og det er så uuuutrolig pinlig. Det kommer også av og til når jeg trener og når jeg våker om morningen og skal ut av senga. noen som har noe tips som kan virke? Tar i mot alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke noe å bry seg om? Helt naturlig :)



Anonymous poster hash: 29514...0ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør ikke være pinlig mens dere er i gang, for da skjønner han nok (og kanskje kjenner det?) hva det er når det skjer. Så lenge han ikke er jomfru når det skjer? Men regner med han har noe erfaring... :)

At det kan skje i ettertid er litt annerledes. Da kan det godt høres ut som noe annet :P

Så om du sliter med dette kan du gå på badet etter sexen for å tømme deg litt for luft og fukt. Det er skjelden jeg blir overfylt av luft, så når det skjer kan det komme det en del fittefiser når du beveger deg. Så da sørger jeg alltid for å "fikse" meg selv etterpå :)

Åpne deg, press, tørk litt med papir (dytt litt inn som en tampong) eller noe for å bli som normal igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, fittefis er helt normalt og ingenting å være flau over.

Anonymous poster hash: bd16c...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men selv om det er helt naturlig, så er jo det utrolig kleint om det plutselig høres ut som du slipper en svær fis midt under "akten" eller midt på treningssenteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i ts. Fittefis er så udelikat og turn off. Skjønner ikke jenter som tør..



Anonymous poster hash: 1f63d...1ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn ikke takler det, så får de heller kjøpe seg en fleshlight. Selvfølgelig blir det pumpet inn luft mens man har sex, og alt som går inn må ut. Kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn ikke takler det, så får de heller kjøpe seg en fleshlight. Selvfølgelig blir det pumpet inn luft mens man har sex, og alt som går inn må ut. Kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det der.

For å snu litt på det. Hva om en mann promper mens han har samleie med en kvinne? Fortsatt greit. Og da snakker vi om en tilnærmet luktrfi fis.

Anonymous poster hash: 1f63d...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snu litt på det. Hva om en mann promper mens han har samleie med en kvinne? Fortsatt greit. Og da snakker vi om en tilnærmet luktrfi fis.

Anonymous poster hash: 1f63d...1ef

Det er forskjell på gass fra tarmene, og luft som blir pumpet inn i vagina da. Men tror ikke jeg hadde brydd meg så mye, kan gå heftig for seg under sex, og lett for at det kan komme ett trykk på magen som resulterer i en fis. Men som sagt, det er noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fittefis er normalt, men du kan forhindre det ved å presse luften ut fra underlivet ditt når du gjør treningsøvelser eller ting som pleier å gi deg luft der inne. Presse utover som når du skal bæsje, bare med magemusklene/vagina i stedet på en måte. Stramme nedre del av magen, ikke trekke den inn-stramming men prøve å stramme musklene og presse utover. Det er også en ting du kan gjøre under sex et par ganger under akten og da vil mannen kjenne at du blir trangere der nede også siden underlivet blir som en knyttneve som kniper seg sammen (for å få ut luften)

Menn som mener fittefis er ekkelt er åpenbart ikke mer enn 17 år og hatt max 1 partner.
Som noen skrev over, alt som går inn må ut, og fittefis er IKKE det samme som om en mann slipper en brakarpromp under sexen, det er stor forskjell på tarmluft og luft-luft.



Anonymous poster hash: 09509...38d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med all fisingen.:P

Anonymous poster hash: 93a59...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...