Gå til innhold

Ferska


Gjest makar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Ferska"?

Seriøst....?



Anonymous poster hash: 7640e...0bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ferska"?

Seriøst....?

Anonymous poster hash: 7640e...0bf

Eller oppdaga, sett, tatt hvis du syns det er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både blitt sett og har sett selv.

Blitt sett av svigermor,svigerfar, kompis av typen osv.

Har sett ei venninne og en fyr hun drev med.

Anonymous poster hash: b4478...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Jepp. Var 15 år og i min første store forelskelse. Hadde fått streng beskjed fra foreldre om at sex var uakseptabelt. Men vi utforsket jo likevel, og endte med sex. Selvfølgelig gikk brannalarmen på rommet mitt midt i det hele. Endte med en rasende far som hamret på døren, og to fortumlede og ganske flaue sjeler.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Var 15 år og i min første store forelskelse. Hadde fått streng beskjed fra foreldre om at sex var uakseptabelt. Men vi utforsket jo likevel, og endte med sex. Selvfølgelig gikk brannalarmen på rommet mitt midt i det hele. Endte med en rasende far som hamret på døren, og to fortumlede og ganske flaue sjeler.

:fnise:

Lol! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mora til eksen min... En gang når vi var sammen, og en gang når jeg ble med han hjem i fylla etter fest to år etter at vi slo opp. Han bor hjemme hos foreldrene, så det var den kleineste walk of shamen jeg noensinne har hatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mora til eksen min... En gang når vi var sammen, og en gang når jeg ble med han hjem i fylla etter fest to år etter at vi slo opp. Han bor hjemme hos foreldrene, så det var den kleineste walk of shamen jeg noensinne har hatt...

*ups* flaut... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svogeren til FF'en kom plutselig inn i rommet, for han ville bli kjørt til byen. Jeg og FF'en rev på oss dynen og prøvde å få han her ut av rommet, til ingen nytte. Tror ikke engang han registrerte hva vi holdt på med før etter 10 minutter. Og ikke nok med det, så måtte han informere resten av familien (foreldrene og søstrene til FF'en) om dette rundt middagsbordet dagen etter. Jeg letet etter hullet i bakken, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svogeren til FF'en kom plutselig inn i rommet, for han ville bli kjørt til byen. Jeg og FF'en rev på oss dynen og prøvde å få han her ut av rommet, til ingen nytte. Tror ikke engang han registrerte hva vi holdt på med før etter 10 minutter. Og ikke nok med det, så måtte han informere resten av familien (foreldrene og søstrene til FF'en) om dette rundt middagsbordet dagen etter. Jeg letet etter hullet i bakken, for å si det sånn...

Åh, stakkars deg! Det må ha vært såååå flaut under den middagen :S regner med du låste døra neste gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svogeren til FF'en kom plutselig inn i rommet, for han ville bli kjørt til byen. Jeg og FF'en rev på oss dynen og prøvde å få han her ut av rommet, til ingen nytte. Tror ikke engang han registrerte hva vi holdt på med før etter 10 minutter. Og ikke nok med det, så måtte han informere resten av familien (foreldrene og søstrene til FF'en) om dette rundt middagsbordet dagen etter. Jeg letet etter hullet i bakken, for å si det sånn...

Wait, whaat? Spiste du middag med familien til din fuckfriend?

Anonymous poster hash: b0615...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alohaa

Da jeg og samboer nettop hadde blitt sammen så hadde vi jo sex hele tiden og over alt, så hat blitt fersket en god del.

Men husker spesielt godt en veldig klein episoden. Vi lå å kjørte på uten dyne, da hans to år yngre bror braser inn å spør om vi vil være med å spille Playstation...

Trenger jeg å si at jeg prøvde å unngå han i en lang periode etterpå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wait, whaat? Spiste du middag med familien til din fuckfriend?

Anonymous poster hash: b0615...733

Haha, friends with benefits. Jeg aner ikke hva vi er. Vi er venner, som knuller. Han vil ikke ha et seriøst forhold, men å inkludere meg i familiemiddager går visst helt fint for han. Off topic ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang med kjæresten da vi var 16. Svigermor braste inn og sa ifra om at besteforeldrene skulle dra og at vi måtte si hade... Var helt forferdelig! Hadde jo dyne på, men likevel ingen tvil om hva vi drev med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang med kjæresten da vi var 16. Svigermor braste inn og sa ifra om at besteforeldrene skulle dra og at vi måtte si hade... Var helt forferdelig! Hadde jo dyne på, men likevel ingen tvil om hva vi drev med :P

Kjip avslutning på akten det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...