Gå til innhold

Hvor røft liker du at det blir I senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså når dere har sex. Hva er røft nok og hva er for røft?

Anonymous poster hash: 5882c...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn at det er nummeret inntil misshandling :rodmer:

Anonymous poster hash: 8d284...786

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det rimelig røft, men for min del går det mer på lidenskap enn smerte. En mann som bare må ha meg, tar tak i håret mitt, slenger meg ned på bordet og tar meg hardt bakfra er en vinner ;) voldsom smerte og ydmykelse blir litt mye for meg. Nytelse er det som gjelder her i gården ;)

Anonymous poster hash: 5f6cf...c20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å elske røff sex, litt spanking, kveling, holde hardt i håret mitt, kloremerker

men anbefaler alle å gå inn for å prøve virkelig romantisk filmsex! Jada det tar litt lenger til å komme men det gir en helt unik pirrende og opphissende effekt og en mye sterkere orgasme når alt bygger seg opp saaaakte og lidenskapelig. Og den kontakten man får med den "åndelige kroppen" så å si til hverandre kan ikke måles med noe! Nå takler jeg ikke lenger menn som bare skal daske på og pumpe i vei og brøle og slenge meg rundt med makt, mulig jeg har blitt litt gammel men ser på sånn type sex som barnslig og ugjennomtenkt nå.



Anonymous poster hash: 481fd...b28
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke røff sex, er ikke en filledokke.



Anonymous poster hash: 481fd...b28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker når det er på grensen til mishandling :)



Anonymous poster hash: 7303f...afb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar.

Jeg personlig liker at begge er røffe.

Digger når dame sitter å rir meg og slår meg i ansiktet,spytter på meg og gjerne klorer meg på brystet. Liker å gjøre det samme med henne, liker også å knulle henne hardt i munnen og kline henne inn med ting som smaker godt. Tar jeg henne bakfra, liker jeg å holde meg fast i munnen hennes og gjerne lugge henne også.

Er dette drøyt?

Mvh

Ts

Anonymous poster hash: 5882c...9bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar.

Jeg personlig liker at begge er røffe.

Digger når dame sitter å rir meg og slår meg i ansiktet,spytter på meg og gjerne klorer meg på brystet. Liker å gjøre det samme med henne, liker også å knulle henne hardt i munnen og kline henne inn med ting som smaker godt. Tar jeg henne bakfra, liker jeg å holde meg fast i munnen hennes og gjerne lugge henne også.

Er dette drøyt?

Mvh

Ts

Anonymous poster hash: 5882c...9bc

Ja!

Anonymous poster hash: 6e904...66b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Anonymous poster hash: 6e904...66b

Ok, da blir det visst ikke oss to😂

Anonymous poster hash: 5882c...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytting, kveling og ydmykelse er jeg ikke for.

Liker det rimelig røft, men for min del går det mer på lidenskap enn smerte. En mann som bare må ha meg, tar tak i håret mitt, slenger meg ned på bordet og tar meg hardt bakfra er en vinner ;) voldsom smerte og ydmykelse blir litt mye for meg. Nytelse er det som gjelder her i gården ;)

Anonymous poster hash: 5f6cf...c20

Denne er jeg enig i!



Anonymous poster hash: 29c1f...d3f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da blir det visst ikke oss to😂

Anonymous poster hash: 5882c...9bc

Nei!

Anonymous poster hash: 6e904...66b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke røff sex. Tenner hverken på smerte, vold eller ydmykelse. Han kan gjerne være bestemt, men ikke røff.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg skal sex være godt. Smerte, ubehag, med folk som liker å ydmyke partneren mest mulig og å bli pisset på i overført betydning er ikke god sex - for meg. Så jeg liker ikke røff sex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke spesielt røff sex, og om jeg må være dominant skal det ikke så mye til før jeg bare synes det blir teit. Kan godt lugge litt hvis jenta ber om det, men det er ikke noe jeg har behov for selv. Foretrekker gjensidig sex med to likeverdige mennesker.

Er det negativt? Vet at det er svært vanlig at kvinner tenner på det, men jeg gjør virkelig ikke det. Vil gjerne ha noen ærlige tanker om det fra kvinnene her inne.

Mann 25.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad i ganske røff sex, med kloring, biting, litt kveling nå og da osv. Partneren liker det også, han er spesielt glad i om jeg klorer og biter han på brystet. Liker godt å bli slengt litt rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke spesielt røff sex, og om jeg må være dominant skal det ikke så mye til før jeg bare synes det blir teit. Kan godt lugge litt hvis jenta ber om det, men det er ikke noe jeg har behov for selv. Foretrekker gjensidig sex med to likeverdige mennesker.

Er det negativt? Vet at det er svært vanlig at kvinner tenner på det, men jeg gjør virkelig ikke det. Vil gjerne ha noen ærlige tanker om det fra kvinnene her inne.

Mann 25.



Anonymous poster hash: ca038...852
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg liker ikke røff sex. Tenner hverken på smerte, vold eller ydmykelse. Han kan gjerne være bestemt, men ikke røff.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å bli holdt kvelertak på, bli dratt hardt i håret og holdt fast mens jeg blir knullet. Liker ikke å bli slått eller spyttet på.

Anonymous poster hash: ad285...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...