Gå til innhold

Menn - barbering eller voksing?


Uredd

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Men jenter har ikke en skrukkete pung med veldig tynn hud. Tror det kan skje mer galt under voksing der nede på en mann enn en dame.

Det er det jeg mener med å sammenligne huden der med huden under armen, altså tynnere, mer " slapp ", sensitiv. Jeg tror derimot ikke at man skal være redd for at noe skal gå galt, men at det skal gjøre litt mer vondt enn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det jeg mener med å sammenligne huden der med huden under armen, altså tynnere, mer " slapp ", sensitiv. Jeg tror derimot ikke at man skal være redd for at noe skal gå galt, men at det skal gjøre litt mer vondt enn andre steder.

Lett for deg å si :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Tror det er mer vondt om du gjør det selv

Det er det jeg mistenker.

Det sies at man skal være rask, men valget står jo da mellom smerte og frykten for å røsket vekk ting jeg helst så at ble værende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Greit. Jeg kan spørre venninna mi som driver med det.

Now we're getting somewhere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Now we're getting somewhere.

Ok, da har jeg noen svar. Håret skal være minst halv cm. Det er ingenting som kan gå galt. De bruker to type voks. Typen de bruker på det området er mer skånsomt.

Det er en type bodylotion som heter Depil Flax du kan kjøpe som du kan smøre på 3 dager tidligere. Den smører du på en gang daglig. Dette kan bidra til at hårsekkene utvider seg litt, og hårene løsner lettere. Det er forøvrig kun denne salongen som fører dette produktet i Norge.

Jeg personlig har aldri trodd på kremer og den slags, så mitt råd til deg er:

Man up, and deal with the pain! :Nikke:

Edit: Finnes ikke noe smertestillende/bedøvende middel. Du kan ta noe paracett eller lignende før du kommer deg dit.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg noen svar. Håret skal være minst halv cm. Det er ingenting som kan gå galt. De bruker to type voks. Typen de bruker på det området er mer skånsomt.

Det er en type bodylotion som heter Depil Flax du kan kjøpe som du kan smøre på 3 dager tidligere. Den smører du på en gang daglig. Dette kan bidra til at hårsekkene utvider seg litt, og hårene løsner lettere. Det er forøvrig kun denne salongen som fører dette produktet i Norge.

Jeg personlig har aldri trodd på kremer og den slags, så mitt råd til deg er:

Man up, and deal with the pain! :Nikke:

Edit: Finnes ikke noe smertestillende/bedøvende middel. Du kan ta noe paracett eller lignende før du kommer deg dit.

Takk skal du ha.

Smerten tror jeg at jeg skal takle.

Ydmykelsen og følelsen av å være laaangt utenfor komfortsonen er det kanskje værre med... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Takk skal du ha.

Smerten tror jeg at jeg skal takle.

Ydmykelsen og følelsen av å være laaangt utenfor komfortsonen er det kanskje værre med... :rodme:

Hadde det vært mer komfortabelt om det hadde vært en mann som utførte jobben? Man må huske på at dette er såpass nytt for menn så mannlige hudpleiere innen voksing er også nytt. Mulig de finnes, men de er muligens homoseksuelle, på lik linje med at de fleste frisører er det. Hadde det vært ok? Hadde det hjulpet på komforten?

:fnise:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært mer komfortabelt om det hadde vært en mann som utførte jobben? Man må huske på at dette er såpass nytt for menn så mannlige hudpleiere innen voksing er også nytt. Mulig de finnes, men de er muligens homoseksuelle, på lik linje med at de fleste frisører er det. Hadde det vært ok? Hadde det hjulpet på komforten?

:fnise:

Svært langt derifra... :sjokkert:

Ingen enkel løsning på dette dilemmaet. :vetikke:

Ikke ulikt prostataundersøkelser... :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Svært langt derifra... :sjokkert:

Ingen enkel løsning på dette dilemmaet. :vetikke:

Ikke ulikt prostataundersøkelser... :opplyser:

:fnise:

Mission accomplished: Dette er ikke Worst case scenario. Jeg har psyket deg opp til å greie dette noe fint nå.

Løp avgårde nå. Vel: Rykter tilsier at du får lyst til å løpe ihvertfall etterpå. :laugh:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenter har ikke en skrukkete pung med veldig tynn hud. Tror det kan skje mer galt under voksing der nede på en mann enn en dame.

De peoffe på hudpleieklinikken vet hva de gjør. Voksing er vondt for oss også. Men vondt skal vondt fordrive er det noe som heter. Og ts brukernavn er uredd... så ts. Lev opp til navnet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Hvor har det blitt av ham? Har han tyvstartet The New York Marathon, og startet løpet hele veien herfra? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Finnes ikke noe smertestillende/bedøvende middel. Du kan ta noe paracett eller lignende før du kommer deg dit.

Tull, finnes både Embla og Zylocain krem på apoteket. Brukes til lokalbedøvelse av hud. Paracet er unødvendig og gir dårligere smertelindring enn overnevente kremer.

Anonymous poster hash: 2a8c9...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er usexy uten hår der nede. Menn skal liksom være litt mer hårete enn oss damer.

Anonymous poster hash: 157c2...943

Enig. Hadde steilet om mannen hadde vært hårløs nede.

Anonymous poster hash: 232b5...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Tull, finnes både Embla og Zylocain krem på apoteket. Brukes til lokalbedøvelse av hud. Paracet er unødvendig og gir dårligere smertelindring enn overnevente kremer.

Anonymous poster hash: 2a8c9...e66

Hvis du leser tidligere i tråden er Embla og Zylocain allerede foreslått av en annen AB 20. april.

Videre: Om du leser nøye vil du kunne se at jeg skriver han kan ta paracett eller lignende

( Embla/Zylocain )

Videre skriver jeg at det ikke finnes noe smertestillende/bedøvende middel hos salongen. :)

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

De peoffe på hudpleieklinikken vet hva de gjør. Voksing er vondt for oss også. Men vondt skal vondt fordrive er det noe som heter. Og ts brukernavn er uredd... så ts. Lev opp til navnet:p

:fnise:

Enig. Hadde steilet om mannen hadde vært hårløs nede.

Anonymous poster hash: 232b5...da2

:sjokkert: ....men er det litt greit at pungen er glatt da? Ikke at menn forventer at kvinner skal kose seg så med den, men jeg syntes den ser så sykt ekkel ut med masse tjafsete hår på :bond:

Hadde det vært mer komfortabelt om det hadde vært en mann som utførte jobben? Man må huske på at dette er såpass nytt for menn så mannlige hudpleiere innen voksing er også nytt. Mulig de finnes, men de er muligens homoseksuelle, på lik linje med at de fleste frisører er det. Hadde det vært ok? Hadde det hjulpet på komforten?

:fnise:

Hahahaha...personlig...NEI :omg: ...av en eller annen grunn føles det 10x bedre om det er en kvinne som enten undersøker underlivet på alle måter, enten det er kamera som skal opp i rumpa eller sjekking av kuler på pungen. Det føles bare litt for rart for min del om en mann klår rundt der nede :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det at menn vokser/barberer seg nedentil er like ille som at de vokser/barberer leggene og armhulen. Det blir så utrolig lite mandig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg synes dette ble ganske godt forklart i HI: hvorfor TS vurderer dette: Problemstillingene.

Videre har dette med hygiene å gjøre, og så slipper en å måtte gjøre det like ofte som barbering. Det blir derfor noe vagt å sammenligne dette med barbering av legger og armhuler. Menn også skal få ta vare på seg selv uten å bli feminisert av andre.

Innlegget er blitt redigert for svar til et ryddet innlegg

Nikee, mod.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...