Gå til innhold

Uønsket seksuell oppmerksomhet - er det forskjell av hvem ?


Gjest Woo-Hoo!

Anbefalte innlegg

Ja håper det stemmer....men er så vanskelig å vite. Jeg har personlig sett menn få ørefiker med en slik tilnærming. Og fyren forsøkte virkelig å være sjarmerende og vennlig. Men de aller fleste ville vel sett på det som koselig regner jeg med :)

De som gir ørefiker for noe sånt er dramaqeens og har antagelig sett for mange filmer i ørefik-kategorien. Jeg synes det er synd at du skal bli usikker på om du gjør rett eller ei pga oppførselen til sånne. Skal man avvise noen som prøver seg på en helt normal måte får man gjøre det respektfullt og håper jo de fleste damer gjør det men skjønner at det kanskje ikke stemmer helt.

Anonymous poster hash: 270bd...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om menn faktisk lærer seg å ikke tafse på ukjente kvinner, men nøyer seg med å klå på kvinner de kjenner og som de vet setter pris på den slags?

Problem solved.

Nei, problem er ikke solved. Hvorfor er det greit å utøve vold fordi noen viser interesse? Husk at tafsing går begge veier. Kan tenke meg oppstyret dersom en mann slo ned en kvinne fordi hun tafset på han ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt det er greit å utøve vold i noen retning? Det som ikke er greit er å klå på fremmede mennesker når man overhodet ikke aner hvordan de vil ta det opp. Det gjelder selvsagt begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woo-Hoo!

Uønsket er uønsket, uansett hvor attraktiv fyren er.

Det jeg prøver å formidle her er at man kan reagere ulikt ut fra hvem som gir den uønskede seksuelle oppmerksomheten - det er like uønsket uansett. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Coolaid forklarte det ganske så greit.

Det sier seg vel selv at seksuell trakassering eller ubehagelige tilnærmelser ikke alltid er like lett å reagerer på samme måten for alle mennesker. Har noen et forhold til deg hvor det er skjevheter i maktbalansen så er det vanskeligere å svare med en håndflate i ansiktet enn det er på et utested eller en bar hvor vedkommende er en ukjent.

Og så klart, jeg tror at man "tåler mer" fra pene og populære mennesker.

Dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woo-Hoo!

For et vakkert bildet du har! Nydelige pupper :) Jeg hadde nok kikket litt ekstra hvis jeg hadde sett deg ute på byen med en stram topp :D Kvinner er det fineste i verden!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 62a07...cee

Vel, "valpene" mine passer godt til resten av meg, både kropp og sinn for å si det sånn.... hyggelig at du også syns det.

Eller er dette forresten "uønsket seksuell oppmerksomhet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...