Gå til innhold

Uønsket seksuell oppmerksomhet - er det forskjell av hvem ?


Gjest Woo-Hoo!

Anbefalte innlegg

Bra at det finnes kvinner som sier det som det er.

Anonymous poster hash: 243e3...978

Enhver svarer for seg selv.

Anonymous poster hash: f881f...cbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Sikkert ikke, men for meg er det et seksualisert bilde...og i henhold til KG's regler så...

Anonymous poster hash: b35fc...0cc

Vel, det dekker jo for å si det sånn :fnise: . Det er forresten andre avatarer som viser mye mer nakenhet enn Woohoo... Bare lurer på hva det har med denne diskusjonen å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Du spør om uønsket seksuell oppmerksomhet.

Seksuell oppmerksomhet som er uønsket er uansett svært lite velkommen.

- uønsket blir for pokker ikke mer ønsket om han ser ut slik eller sånn, det er fremdeles uønsket.

Next !

Legger du godviljen din til tror jeg du skjønner hva TS mener ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe å si hvordan personen ser ut. Uønsket betyr uønsket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du godviljen din til tror jeg du skjønner hva TS mener ;)

Ts skrev jo at det var uønsket oppmerksomhet. Hvem det er har jo ikke noe å si, når oppmerksomheten allerede er uønsket.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det dekker jo for å si det sånn :fnise: . Det er forresten andre avatarer som viser mye mer nakenhet enn Woohoo... Bare lurer på hva det har med denne diskusjonen å gjøre?

Regner med fordi det er hengepupper at folk reagerer sterkere på bildet enn om det hadde vært en tynn modell med "nette" stramme pupper. =p

Uansett.

Toleransen min hadde nok vært noe høyere om jeg anså personen som attraktiv, men jeg lar uansett ikke fremmede mennesker ta på meg, det har jeg nulltoleranse for uansett hvem det er. Eller, grensen kan være noe høyere med barn og folk som er syke (ala downs, tunge psykiske lidelser) hvor de kanskje ikke forstår sosiale grenser like mye. Men jeg ville fortsatt satt de på plass, men på en litt annen måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

For meg er uønsket oppmerksomhet uønsket samme søren hvem som utfører den.

Nå vet ikke jeg hvem mannlig kjendis du eller noen av de andre kvinnene her blir "mo i knærne av" men la oss for dumskapens skyld si at det er Jared Leto eller Brad Pitt da. Ville du gitt fyren en ørefik dersom han strøk deg over skinka på en fest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ts skrev jo at det var uønsket oppmerksomhet. Hvem det er har jo ikke noe å si, når oppmerksomheten allerede er uønsket.

Stopp litt opp og prøv å se hva TS var ute etter med tråden.....legg godviljen skikkelig til....TS formulerte spørsmålet på en lite korrekt måte ja, så skjønner hvorfor du og Pus skriver det dere skriver...men forsøk å reflekter litt rundt spørsmålet så tror jeg du skjønner hva vedkomne mente.

TS, slik jeg oppfattet det, og slik de fleste andre oppfattet det tror jeg, mener at kanskje ikke all "uønsket" oppmerksomhet er så uønsket som folk flest tror DERSOM personen er fin og kjekk.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvem mannlig kjendis du eller noen av de andre kvinnene her blir "mo i knærne av" men la oss for dumskapens skyld si at det er Jared Leto eller Brad Pitt da. Ville du gitt fyren en ørefik dersom han strøk deg over skinka på en fest?

Jeg ville det. Eller, jeg gir ikke ørefik, men jeg dytter dem vekk kraftig som sagt. Det funker, og det er selvforsvar. Det er kvalmt å ta seg til rette, og det er ingen mann som får lov å behandle meg som om at jeg ikke er et menneske.

Anonymous poster hash: b197b...f32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvem mannlig kjendis du eller noen av de andre kvinnene her blir "mo i knærne av" men la oss for dumskapens skyld si at det er Jared Leto eller Brad Pitt da. Ville du gitt fyren en ørefik dersom han strøk deg over skinka på en fest?

I prinsippet ja, bortsett fra at jeg ikke har det med å gi folk ørefiker så akkurat det ville jeg nok ikke gjort. Det jeg ville gjort var å tenke "drittsekk" og flytte meg til motsatt side av rommet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Brad Pitt som skal trekkes inn i alle mulige og umulige tråder.



Anonymous poster hash: f881f...cbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg ville det. Eller, jeg gir ikke ørefik, men jeg dytter dem vekk kraftig som sagt. Det funker, og det er selvforsvar. Det er kvalmt å ta seg til rette, og det er ingen mann som får lov å behandle meg som om at jeg ikke er et menneske.

Anonymous poster hash: b197b...f32

I prinsippet ja, bortsett fra at jeg ikke har det med å gi folk ørefiker så akkurat det ville jeg nok ikke gjort. Det jeg ville gjort var å tenke "drittsekk" og flytte meg til motsatt side av rommet.

Ok...det oppfatter jeg som positivt. De damene jeg har observert i de settingene har nemlig reagert stikk motsatt, men greit å se at noen iallefall kjører straight linje når det kommer til den typen oppmerksomhet.

Mange av damene jeg har sett siler ut hvem de ønsker den typen oppmerksomhet fra. Er det fra en fyr de syntes er kjekk og som de har sett litt på utover kvelden er det helt greit....er det en "taper" vil det oppfattes som krenkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp litt opp og prøv å se hva TS var ute etter med tråden.....legg godviljen skikkelig til....TS formulerte spørsmålet på en lite korrekt måte ja, så skjønner hvorfor du og Pus skriver det dere skriver...men forsøk å reflekter litt rundt spørsmålet så tror jeg du skjønner hva vedkomne mente.

TS, slik jeg oppfattet det, og slik de fleste andre oppfattet det tror jeg, mener at kanskje ikke all "uønsket" oppmerksomhet er så uønsket som folk flest tror DERSOM personen er fin og kjekk.

Jeg forsto hva ts ville frem til... Men jeg svarte på spørsmålet slik det sto, siden ts formulerer seg som om oppmmerksomhet som er uønsket plutselig er greit om man ser fin ut.

Det kreves ikke noe geni til å forstå at seksuell oppmerksomhet fra noen en allerede er tiltrukket av er mer velkommen en fra noen en absolutt ikke er tiltrukket av. Og at den oppmerksomheten er mer velkommen når en er ute etter den, og mindre velkommen når en ikke er, som feks på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Stakkars Brad Pitt som skal trekkes inn i alle mulige og umulige tråder.

Anonymous poster hash: f881f...cbd

Ja han er det synd på. Han er gift med Angelina Jolie, har flere barn. Er symbolet på hvordan en mann skal se ut. Beundret av milliarder av kvinner. Tjener bøttelass med penger og er atpåtil en svært hyggelig og omgjengelig kar (Ifølge sladder av de som har jobbet med han og som har truffet ham)

Ja huff.....tror han tåler å bli en gjenstand i et par tråder på KG :blomst::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg forsto hva ts ville frem til... Men jeg svarte på spørsmålet slik det sto, siden ts formulerer seg som om oppmmerksomhet som er uønsket plutselig er greit om man ser fin ut.

Det kreves ikke noe geni til å forstå at seksuell oppmerksomhet fra noen en allerede er tiltrukket av er mer velkommen en fra noen en absolutt ikke er tiltrukket av. Og at den oppmerksomheten er mer velkommen når en er ute etter den, og mindre velkommen når en ikke er, som feks på jobb.

Ja det forsår jeg selv om jeg er langt fra et geni. Men for at tråden skal få svar utifra TS sin tilsiktede mening så er det en liten fordel at man svarer på det tråden er ment som?

Men forstår du også at mange menn sliter voldsomt med å tolke når kvinnen faktisk er tiltrukket av dem, og at det på det grunnlaget kan oppstå diverse missforståelser? Jeg har ikke noe fasitsvar på dette, men jeg er flink til å se og observere andre. Nå er ikke dette min mening, men hvordan ville du oppfattet det om en kar missoppfattet signalet ditt og la en hånd over hoften din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det forsår jeg selv om jeg er langt fra et geni. Men for at tråden skal få svar utifra TS sin tilsiktede mening så er det en liten fordel at man svarer på det tråden er ment som?

Men forstår du også at mange menn sliter voldsomt med å tolke når kvinnen faktisk er tiltrukket av dem, og at det på det grunnlaget kan oppstå diverse missforståelser? Jeg har ikke noe fasitsvar på dette, men jeg er flink til å se og observere andre. Nå er ikke dette min mening, men hvordan ville du oppfattet det om en kar missoppfattet signalet ditt og la en hånd over hoften din?

Om TS vil ha svar for "det tråden er ment til å være" så bør TS formulere seg tydeligere.

Min erfaring er at mange menn i så fall "missoppfatter" med vilje og tar seg til rette. Missforståelser oppstår blant begge kjønn, men jeg interesserer meg ikke for slike ritualer og drama. Skulle en mann missforstått "signalet mitt" så måtte han vært både døv og blind.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du spør om uønsket seksuell oppmerksomhet.

Seksuell oppmerksomhet som er uønsket er uansett svært lite velkommen.

- uønsket blir for pokker ikke mer ønsket om han ser ut slik eller sånn, det er fremdeles uønsket.

Next !

Men.... Spørsmålet er vel egentlig om oppmerksomheten er uønsket, uavhengig av om mannen er kjekk eller ikke?

For å sette det litt på spissen, så tror jeg en tjukk, skalla mann knapt kan se en 25 år gammel dame i øynene uten at det ansees som "uønsket oppmerksomhet".

Mens en kjekk, veltrent mann, kan "komme seg unna" med andre ting, uten at det blir ansett som "uønsket"?

Anonymous poster hash: b06a7...8c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Om TS vil ha svar for "det tråden er ment til å være" så bør TS formulere seg tydeligere.

Min erfaring er at mange menn i så fall "missoppfatter" med vilje og tar seg til rette. Missforståelser oppstår blant begge kjønn, men jeg interesserer meg ikke for slike ritualer og drama. Skulle en mann missforstått "signalet mitt" så måtte han vært både døv og blind.

Men nå er det jo ofte slik at folk oppfatter seg selv slik at man alltid gir de rette signalene da. De fleste tror jo om seg selv at de kler seg fint og oppfører seg fint 24/7. Det betyr jo ikke dermed at man faktisk GJØR det. Så det er faktisk ikke sikkert du er så tydelig i signalene som du selv tror vetu. :) Mener ikke dette som kritikk altså...men jeg funderer og tenker bare litt rundt problematikken og temaet. Jeg klarer ikke finne noen løsning og har heller ingen tro på at det vil løse seg noensinne. Men artig å se meningene og hvorfor man mener det man gjør.

Jeg tror man opplever verden litt slik man selv ønsker å se den. Om man går og syntes alle menn/kvinner er jævlige og onde og alle vil bare antaste meg og bruke meg....så ja....da vil nok trolig hele verden gjøre nettopp det. Om man viser litt tiltro til folk og tar seg i vare for hvor man går og hvem man menger seg med, så tror jeg man sparer seg for mye skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Å bli tafset på ser jeg egentlig ikke på som er tegn på at finner meg attraktive. Det er en måte å trykke meg ned på. Hadde de oppriktig villet noe, så kommer de bort og introduserer seg. Så sånn sett spiller det ingen rolle hvordan han ser ut. Jeg hadde syns det var usjarmerende om han trodde at det var slik han fikk (positiv) oppmerksomhet.

Hvis det var en superstjerne eller en veldig kjekk fyr som gjorde noe sånt, hadde jeg blitt oppriktig skuffet over oppførselen.

Og så mener jeg det er forskjell på hvor man opplever dette. På byen er det nærmest forventet at det er minst en tulling som mener dette er greit. På jobb eller av vilt fremmede på butikken f.eks er det helt uakseptabelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som over.

Har lest litt i begge trådene "hva har du opplevd" osv....

Lurer rett og slett på om det er forskjell på hvem man får denne uønskede seksuelle oppmerksomheten på av ?

Hadde du likt å få seksuelle tilnærmelser i en situasjon av en kjekkas på jobben, men om du opplevde samme handling fra lite kjekk mann så ville det vært fy ?

Er det også forskjell på i hvilke situasjon dette skjer i ? Er det forskjell på jobben og ute på byn fredag kveld ?

Er dette situasjonsbetinget med tanke på hvem og hvor ?

For et vakkert bildet du har! Nydelige pupper :) Jeg hadde nok kikket litt ekstra hvis jeg hadde sett deg ute på byen med en stram topp :D Kvinner er det fineste i verden!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 62a07...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...