Gå til innhold

Jentesex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar du selv kontakt med eller svarer jenter som ikke har noe profilbilde? Anonymous poster hash: 5fd7d...995

Har profilbilde nå :)

Ja jeg kunne fint tatt kontakt eller svart en jente uten profilbilde, men hadde krevd å få tilsendt et bilde.

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo også prøve skeiv.no :)

Det er faktisk ganske mange feminine jenter som søker kun treff inne på gaysir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er nok flere enn 3.Dette er en drøm jeg har hatt i åresvis men ikke turd gjøre noe med.En femi jente kan få meg så innmari våt og villig att jeg er forskrekka.Noen som vil? Er 23,slank og singel.

Anonymous poster hash: cff52...7c5

Jeg vil men jeg har en type nå!

Anonymous poster hash: 02cb2...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har type, og har venninne jeg har deilig jentesex med, når hun er i byen.

Hvordan vi sjekket hverandre opp?

Var vel 16-17, og spent på dette. JEG bare måtte prøve å forføre henne. Var venninne med henne.

Foreldrene mine var borte. Drakk litt vin og spiste pizza. Ble litt brisne. Og jeg sa at jeg var litt stiv i nakken.

Hun kom og masserte nakken, og jeg lot henne se ned i toppen der jeg ikke hadde BH.

Tok hånden hennes, og holdt den. Hun tok den ikke vekk. Dro den nedover mot brystet mitt, men slapp.

Virket nesten som hun var skuffet. AHA. Snakket litt videre om alt annet.

Så kom vi inn på sex. SÅ TESTER jeg henne. Har litt lyst å prøve jentesex.

Er hun helt i mot, snakker vi plutselig om noe annet.

Hun hadde gjort det noen ganger, og da måtte jo jeg spørre om hvordan det var.

"Da burde jo du vise det på meg", sier jeg og smiler. Fortsatt mulighet til å trekke seg unna med æren i behold.

NEI, hun tok de lange herlige fingrene sine ned i toppen og holdt rundt brystene mine.

Da var det egentlig hun som begynte.

Jeg trakk toppen av, og satt der plutselig uten noe oppe. Og begge smilte.

Hun kysset brystvortene, og jeg spente av beltespennen, og la meg bakover i sofaen.

Hun trakk av meg buksen, og jeg var der bare i trusen.

Nå er det vel din tur? Og hun tok av seg sakte, men sikkert alt etter musikken på stereoen.

"Har lyst å kysse deg på musa, men da må vi vaske oss skikkelig først.

Gikk på badet og vi vasket hverandre, og det var i grunn vorspielet.

Dødsdeilig å ligge der helt naken, med bena fra hverandre, og en tunge der, mens du samtidig så rett i deilighetene hennes. "Hvorfor har du ikke ymtet om dette før?" Sa hun mens jeg så inn i henne.

Og begge måtte le.

De fleste har lyst, men tør ikke spørre. Da er det bare å gjøre som meg.



Anonymous poster hash: e4448...276
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tråden er ryddet for kontaktannonser. Dere kan heller kontakte hverandre på Personlige Meldinger-

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg er 22 år og bifil. Jeg er veldig feminin selv, og har kun hatt sex med feminine jenter i fortiden. Håper veldig på en reprise snart, for fy søren så deilig jentesex er! Jeg håper virkelig alle dere som drømmer om det får det oppfylt snart, for det er virkelig verdt det. :wow:

Til deg over her, hvis du har sex med noen andre bak typen din sin rygg så vil jeg absolutt kalle det for utroskap. Det er en myte at alle menn synes det er sexy og greit at dama deres har sex med andre jenter. Spesielt om de selv ikke er informert om det eller invitert med til seansen. Hvis jeg var deg ville jeg droppa det, eller i alle fall tatt en prat med ham først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og bifil. Jeg er veldig feminin selv, og har kun hatt sex med feminine jenter i fortiden. Håper veldig på en reprise snart, for fy søren så deilig jentesex er! Jeg håper virkelig alle dere som drømmer om det får det oppfylt snart, for det er virkelig verdt det. :wow:

Til deg over her, hvis du har sex med noen andre bak typen din sin rygg så vil jeg absolutt kalle det for utroskap. Det er en myte at alle menn synes det er sexy og greit at dama deres har sex med andre jenter. Spesielt om de selv ikke er informert om det eller invitert med til seansen. Hvis jeg var deg ville jeg droppa det, eller i alle fall tatt en prat med ham først!

Stemmer nok godt.

Jeg personlig hadde blitt skuffet og sint om hun hadde gjort det bak ryggen min. Men jeg trur jeg kunne tillatt det om hun spurte meg først. To jenter sammen er sexy, og tanken rundt det hadde sikkert vært pirrende, om hun var villig til å fortelle om det i ettertid. Eventuelt om jeg fikk delta på en eller annen måte. Trenger ikke være direkte gjennom sex, men å oppleve atmosfæren, stemningen og slikt. Kanskje få være med på "vors" der planen er at de skal ha sex, hvor de når som helst kan forsvinne fra stua og inn til senga for å kose, hvor de joiner meg etterpå igjen i stua med mer øl for å dele opplevelsen.

Skal jo ikke nekte for at baktanken ville vært at de kanskje ropte meg inn for å bli med, men dette er isåfall noe jeg kunne taklet og hatt litt "kontroll" på, slik at det ville vært mulig å gjennomføre for hun om hun virkelig ville oppleve jentesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og bifil. Jeg er veldig feminin selv, og har kun hatt sex med feminine jenter i fortiden. Håper veldig på en reprise snart, for fy søren så deilig jentesex er! Jeg håper virkelig alle dere som drømmer om det får det oppfylt snart, for det er virkelig verdt det. :wow:

Til deg over her, hvis du har sex med noen andre bak typen din sin rygg så vil jeg absolutt kalle det for utroskap. Det er en myte at alle menn synes det er sexy og greit at dama deres har sex med andre jenter. Spesielt om de selv ikke er informert om det eller invitert med til seansen. Hvis jeg var deg ville jeg droppa det, eller i alle fall tatt en prat med ham først!

Ja, skjønner godt hva dere mener. Men hvordan går man fram for å si noe sånt? tror virkelig ikke at han forventer det i det hele tatt :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...