Gå til innhold

Jentesex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt jentesex 1 gang før. Har så lyst til å prøve det igjen, men jeg vet ikke hvor eg finner noen? Prøvde gaysir, men var mest maskuline lesbiske der. Jeg er heterofil, men biseksuell og tenner på femininine kvinner. Er feminin selv. Hvor finner jeg noen som vil? Gjerne noen med litt erfaring, jeg kan jo ikke så mye :)

Anonymous poster hash: c405b...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme! Liker heller ikke maskuline kvinner, og er selv feminin. Har aldri prøvd det før, men har så innmari lyst. Tanker tenner meg veldig. Jeg er veldig sjenert så har ingen anelse om hvordan jeg skulle ha gått frem :P



Anonymous poster hash: a493a...525
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme selv. Er veldig feminin og søker feminine jenter, men VELDIG vanskelig å finne noen. På Gaysir fins det kjempefine jenter, men de vil så klart kun ha maskuline jenter.

Så vet dessverre ikke, annet enn at jeg er i samme båt. Har dog hatt et par feminine jenter som jeg datet, men tro meg, de er sjeldent single lenge.

Nå er du kanskje mer ute etter et ligg, og da er mulighetene mye større. På Gaysir er det flere fine jenter som bare vil ha sex.



Anonymous poster hash: 54aa4...e33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi tre! Er i et fast forhold, men min samboer vet at dette er noe jeg ønsker, og synes det er greit. Jeg er selv heterofil, men tanken på å ha sex med en kvinne tenner meg.

Kvinne, 25 år.

Anonymous poster hash: 51825...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da ser det ut som vi er endel jenter :) prøvde som sagt litt på gaysir, men de feminine ville ha maskuline og de som ønsket feminin var selv maskulin. Syntes det er så visuelt sexy med to feminine jenter. Æææ, har så lyst!

TS

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme! Liker heller ikke maskuline kvinner, og er selv feminin. Har aldri prøvd det før, men har så innmari lyst. Tanker tenner meg veldig. Jeg er veldig sjenert så har ingen anelse om hvordan jeg skulle ha gått frem :PAnonymous poster hash: a493a...525

Er sjenert jeg også. Aner ikke hva man "skal gjøre" den ene gangen, var det hun andre som tok styringen.

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, da ser det ut som vi er endel jenter :) prøvde som sagt litt på gaysir, men de feminine ville ha maskuline og de som ønsket feminin var selv maskulin. Syntes det er så visuelt sexy med to feminine jenter. Æææ, har så lyst!

TS

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Haha jeg og! Sjeldent jeg ser to veldig feminine jenter sammen... Hva definerer du som feminin da? Attraktiv i dine øyne... Husker jeg møtte ei jente som sa hun var feminin... Hun gikk usminka, rufsete hår og klærne hang slapt på henne. Så tydeligvis ulik definisjon på feminin!

Anonymous poster hash: 54aa4...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg og! Sjeldent jeg ser to veldig feminine jenter sammen... Hva definerer du som feminin da? Attraktiv i dine øyne... Husker jeg møtte ei jente som sa hun var feminin... Hun gikk usminka, rufsete hår og klærne hang slapt på henne. Så tydeligvis ulik definisjon på feminin! Anonymous poster hash: 54aa4...e33

Skulderlangt hår eller lenger. Sminker seg, er opptatt av god hygiene og lukter litt søtlig, men ikke mye. Stilmessig liker jeg trange jeans eller sorte trange bukser. Strikkegensere eller Cardigan med trang singlet. Liker å pynte sex med smykker og lakker neglene. Man må jo ikke alt det jeg nevner, men det er min definisjon på feminin. Liker å pynte seg og se fresh ut :)

Anonymous poster hash: c405b...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger dere i feminin da jenter? :)

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at det er flere som meg! Jeg anser meg selv som hetrofil, men er vel litt bi-nysgjerrig om jeg kan si det på den måten. Feminin har jeg alltid vært, og liker å se fresh ut når det kommer til både sminke og klær. Har tidligere hatt sex med samme jenta flere ganger, og angrer ikke ett sekund på at jeg tok skrittet og prøvde det ut! Det var en fullstendig ny opplevelse og følelse som jeg unner alle bi-nysgjerrige jenter der ute :)

Jeg har en del homofile venner, og møtte jenta gjennom felles bekjente der, så var naturligvis veldig heldig med den. Har du vurdert å prøve tinder? :)

Endret av Claude
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo nok jenter her inne til å få dette til å gå. Ta kontakt med hverandre da vell.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo nok jenter her inne til å få dette til å gå. Ta kontakt med hverandre da vell.

Og ta gjerne bilder.

Anonymous poster hash: 77bf6...3f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ta gjerne bilder.

Anonymous poster hash: 77bf6...3f6

Shh! Ikke skrem dem bort!

Kanskje de forteller om treffene her inne.

Endret av Timza
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan da ikke være så vanskelig å finne ei feminin jente på Gaysir?

Første bud: Ha profilbildet. Så: Vær åpen om hva du søker: dere søker tydeligvis ikke jentekjæreste, så vær åpen om det så ingen tar kontakt for å bygge videre på noe som aldri kan bli noe av. Ha en innbydende tekst. Ettersom dere er ute et treff, er det jo en egen funksjon for det på gaysir som du kan huke av, dere kan også skrive det under profilbildet deres så er det enkelt å se når man skroller nedover.

Lykke til!

PS: Det finnes en annen side for homofile også: skeiv.no eller noe slikt. Vet ikke helt hvordan den er på treff. Tror den retter seg mest mot homofile som er ute etter kjærester eller venner, og gjerne litt yngre mennesker.

Ellers er det jo som Timza så fint bemerker: dere er jo en hel gjeng her allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da utrolig mange feminine jenter på Gaysir. Mitt inntrykk (etter å ha hatt profil der i 12 år) er at de er i overtall. Og mange av dem foretrekker feminine jenter.

Lag dere gode profiler. Skriv hva dere ønsker og kontakt noen dere liker.



Anonymous poster hash: 00e2c...03a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er litt skummelt med profilbilde. Det at jeg ønsker jentesex er noe jeg egentlig vil holde hemmelig. Er så redd noen skal kjenne meg igjen. Ønsker å utdele bilder først når jeg har kommet i kontakt med noen, selvom det sikkert blir mere vanskelig.

Anonymous poster hash: c405b...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et profilbilde trenger ikke å avsløre hvem du er.

Men det viktige er profilen. Tekst og informasjon. Og så kan du jo melde deg inn i gruppa for sextreff for kvinner på Gaysir. Der finner du likesinnede.



Anonymous poster hash: 00e2c...03a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er litt skummelt med profilbilde. Det at jeg ønsker jentesex er noe jeg egentlig vil holde hemmelig. Er så redd noen skal kjenne meg igjen. Ønsker å utdele bilder først når jeg har kommet i kontakt med noen, selvom det sikkert blir mere vanskelig.

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Trenger ikke å ha et profilbilde som viser hele ansiktet ditt og enkelt sier hvem du er, men et bilde som gir noen lyst til å ta kontakt eller svare om du sender en melding tror jeg er lurt. Fra den tiden jeg var aktiv på Gaysir var det sjeldent jeg svarte på meldinger fra folk som ikke hadde profilbilde og/eller profiltekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...