Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brennkopper skyldes stafylokokk-bakterier. ..man blir ikke immun mot det...men tror ikke det er spesielt farlig for gravide. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er glemske og surrete om dagen? Det er jeg 😜 setter melka i skapet og husholdningsafta i kjøleskapet, går fra bilen med nøkkelen i tenninga osv.. Huff, blir nesten skremt av meg selv 😳😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig å bli litt surrete når en er gravid, masse rare hormoner ute og går :fnise:

Mannen min har begynt å grue seg til fødsel.forrige fødsel tok 2,5 time fra første ri, men den var igangsatt da. Men mamma føder fort, så er mye mulig det skjer neste gang og. Fikk beskjed på oul om å komme meg til sykehuset med en gang jeg kjente noe, iom at vi har en time til sykehuset.

Men så var terminen i februar da...mannen: "tenk om det er 35 cm snø da", "tenk om det er så kaldt at bilen ikke vil starte", "tenk om det går så fort at babyen blir født i bilen..." osv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som er glemske og surrete om dagen? Det er jeg 😜 setter melka i skapet og husholdningsafta i kjøleskapet, går fra bilen med nøkkelen i tenninga osv.. Huff, blir nesten skremt av meg selv 😳😀

Tilvenning til ammetåka :P jeg er en skikkelig vimsekopp i utgangspunktet så litt mer surring går ubemerket henn her i heimen. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, gleder meg til lille blir større og får mindre plass i magen så jeg kan se alle bevegelser :nigo:

Hvis den tar i nok nå så kan jeg se at magen buler ut ved foten da :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesiellt øyeblikk når jeg dulter forsiktig på magen og lille svarer med å presse en fot ut på samme plass :rodmer: Mulig han bare blir irritert og prøver og skubbe bort det som plager han da :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å få litt liten plass til han. Og han sparker oppover tror jeg! Hehe. Når jeg sitter ved pulten smeller han opp mot ribbeina. Pluss magen og ribbeina er ikke venner, så jeg må sitte rett i ryggen hele tiden..

Nå er det 13-14 uker til han kommer! Det er under 100 dager. Spent!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser dere som ser bevegelsene da =) Her har vi bare nettopp klart å kjenne sparkene på utsiden av magen, og det er bare de sterkeste sparkene som kan kjennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med Angelsound? Vurderer å bestille, men nettsiden så ikke helt overbevisende ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh... Mannen hadde en avtale etter jobb i dag. Spurte om han kunne kjøpe med noen godt hjem og får til svar at han kommer veldig sent og at han mest sannsynlig ikke rekker butikken..!

Mannen trenger ikke komme hjem i kveld. :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, off :fnise:

Skal ikke være greit for hverken oss eller mennene Fanteria :P

Var det noe spesielt noe du hadde lyst på? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, seigmenn! Jeg har så utrolig lyst på sjokoladepudding. Det har jeg hatt hele uka, glad det er fredag i morra :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg våknet til i dag!? En pose med originale på soverommet, en Laban gale gårdsdyr i gangen oppe, ville jungeldyr i trappa, ny pose med originale i gangen nede og en pose med ville jungeldyr i sofaen ... :hakeslepp::sikle::hoppendeglad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg våknet til i dag!? En pose med originale på soverommet, en Laban gale gårdsdyr i gangen oppe, ville jungeldyr i trappa, ny pose med originale i gangen nede og en pose med ville jungeldyr i sofaen ... :hakeslepp::sikle::hoppendeglad:

Haha fantastisk! Tror du har funnet en vinnermann du må holde på!!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...