Gå til innhold

Hva synes dere om menn som bruker parfyme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann selv og har aldri likt å bruke parfyme. Jeg bruker selvsagt deodorant (under armene, ikke spray), slik at det kanskje er bittelitt duft, men viktigst av alt, det lukter i alle fall ikke dårlig av meg.

Men det er disse "dameparfymene" en sprayer på seg jeg aldri har vært helt komfortabel med å bruke.

For det første føler jeg meg ekstremt lite mandig når jeg sprayer meg med noe slikt.

For det andre liker jeg ikke å kjenne på den lukten resten av kvelden.

Dessuten er jeg som regel på vorspiel med kompiser, og føler meg rimelig teit når jeg sitter der med en gjeng av mannfolk og lukter parfyme...

Må ærlig innrømme at jeg egentlig ikke umiddelbart klarer å skille mellom parfyme for menn eller damer, lukter ganske likt synes jeg...

Jenter, hva synes dere om menn som har en skikkelig parfymeduft? Må jeg bare bite tennene sammen og begynne å bruke det?

Anonym poster: 2cc312cee0fb4d023bc90ed328610dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Syns det er helt greit sålenge jeg liker lukta. :P Men hvorfor må du begynne å bruke det om du ikke vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Nei, det må du ikke. Synes menn som lukter naturlig er aller best, så lenge de er hygienisk selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampen

Jeg syns det er skikkelig turn on med menn som bruker parfyme. Hvordan mannen lukter er jo noe av det første man legger merke til, og har han en deilig parfymelukt er det et stort pluss - etter min mening hvertfall. Du må selvsagt ikke bruke det om du ikke liker det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er parfyme duft laget for menn så:) Kjæresten min får knapt nok beholde klærne om han har på seg parfyme :fnise:

Bare ikke ha på for mye. Alt for mange som gjør det! Det skal anes at man har på parfyme, ikke stinke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Jeg syns en mann blir finere bare av å lukte godt.

(men lukte godt er jo ikke ensbetydene med parfyme da. Uansett syns jeg ikke du skal bruke det om du ikke liker det!)

Endret av Uanonymbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ELSKER å lukte på samboeren min når han har litt parfyme på seg. Skal ikke lukte det på avstand, men en klem og så et hint av godlukt.... Mmmm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke ha på for mye. Alt for mange som gjør det! Det skal anes at man har på parfyme, ikke stinke!

Men det er litt av problemet også, alle parfymene jeg har hatt spruter en skikkelig dæsh selv om jeg bare trykker litt forsiktig på den. Et lite trykk gjør jo at både meg, klærene, og hele badet lukter tydelig resten av kvelden. Er jo umulig å få ut bare litt. :(

Jeg syns det er skikkelig turn on med menn som bruker parfyme. Hvordan mannen lukter er jo noe av det første man legger merke til, og har han en deilig parfymelukt er det et stort pluss - etter min mening hvertfall. Du må selvsagt ikke bruke det om du ikke liker det selv :)

Vel, jeg er jo klar over at jeg bestemmer selv(...). Men blant annet det du du skriver i første setningen er jo en sterk indikasjon på at det likevel er lurt... Jeg liker ikke å gå i finklær heller, men jeg skjønner jo at jeg har større sjans om jeg gjør det enn å gå med joggebukse.

Anonym poster: 2cc312cee0fb4d023bc90ed328610dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Men det er litt av problemet også, alle parfymene jeg har hatt spruter en skikkelig dæsh selv om jeg bare trykker litt forsiktig på den. Et lite trykk gjør jo at både meg, klærene, og hele badet lukter tydelig resten av kvelden. Er jo umulig å få ut bare litt. :(

Anonym poster: 2cc312cee0fb4d023bc90ed328610dd4

Har du vært på parfymeriene og spurt etter slike små prøver på flasker? De spruter ikke så mye som en vanlig parfymeflaske gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Men det er litt av problemet også, alle parfymene jeg har hatt spruter en skikkelig dæsh selv om jeg bare trykker litt forsiktig på den. Et lite trykk gjør jo at både meg, klærene, og hele badet lukter tydelig resten av kvelden. Er jo umulig å få ut bare litt. :(

Vel, jeg er jo klar over at jeg bestemmer selv(...). Men blant annet det du du skriver i første setningen er jo en sterk indikasjon på at det likevel er lurt... Jeg liker ikke å gå i finklær heller, men jeg skjønner jo at jeg har større sjans om jeg gjør det enn å gå med joggebukse.

Anonym poster: 2cc312cee0fb4d023bc90ed328610dd4

Du har større sjans hos meg i joggebukse. :fnise: men en liten sprut med parfyme skader jo ikke hvis du vil prøve det. Bare du ikke blir skikkelig ukomfortabel med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svampen

Vel, jeg er jo klar over at jeg bestemmer selv(...). Men blant annet det du du skriver i første setningen er jo en sterk indikasjon på at det likevel er lurt... Jeg liker ikke å gå i finklær heller, men jeg skjønner jo at jeg har større sjans om jeg gjør det enn å gå med joggebukse.

Anonym poster: 2cc312cee0fb4d023bc90ed328610dd4

Altså, en mann må jo ikke ha på seg parfyme for at jeg skal like ham. Liker jeg mannen, liker jeg ham uansett om han bruker parfyme eller ikke. For førsteinntrykket sin del er det et stort pluss om han lukter veldig godt da, og menn som lukter godt tenner meg. Likevel syns jeg ikke du skal bruke det om du absolutt ikke vil det selv - og en deodorant som lukter godt kan jo være nok det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en mann må jo ikke ha på seg parfyme for at jeg skal like ham. Liker jeg mannen, liker jeg ham uansett om han bruker parfyme eller ikke. For førsteinntrykket sin del er det et stort pluss om han lukter veldig godt da, og menn som lukter godt tenner meg. Likevel syns jeg ikke du skal bruke det om du absolutt ikke vil det selv - og en deodorant som lukter godt kan jo være nok det og :)

Enig! :lillesky:

Anonym poster: e3a6b655e4cadb75cb855586326e7838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde alle brukte parfyme... For meg er det ihvertfall en del av min rengjøringsrutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergikeren

Deodorant kan faktisk gi nok lukt i seg selv, spesielt om det er en av de "kraftige". For min del er det ikke noe must med parfyme. Det viktigste er at det ikke lukter tredagers-svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...