Gå til innhold

Mat dere har dilla på?


maid

Anbefalte innlegg

Under graviditeten fikk jeg skikkelig dilla på brent brød stekt i smør med litt salt. Dette har jeg dilla på den dag idag, 6 år etterpå! Har også perioder hvor jeg kunne levd på hockey-pulver!

Noe dere har dilla på? enten hadde under graviditeten, eller nå i ettertid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært/er ikke gravid eller noe men jeg elsker indisk!!!

Jeg også. Så sterkt så en omtrent får magesår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært gravid, men jeg har sykt dilla på lasagne og pizza... Er helt sykt, har lyst på det hele tiden.. Med masse dressing på. NAM



Anonymous poster hash: b50bd...0a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periodevis dilla på knekkebrød med kremost eller graddost! Nam!

Ja, og fetaost!

Endret av LatersBaby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periodevis dilla på knekkebrød med kremost eller graddost! Nam!

Ja, og fetaost!

Var en periode under graviditeten hvor jeg hadde dilla på stekt, brent ost. Vet ikke om du har laget toast, der har noe av osten kommet på utsiden og blitt litt brent og hard. Dette hadde jeg innmari dilla på. Pleide å steke ost i panna helt til den ble hard... merkelig! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryste bær som tines litt opp i mikroen med vaniljeyoughurt og naturell youghurt, med musli oppå der igjen :)



Anonymous poster hash: 55c38...895
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel være en fordel å poste i riktig underforum?



Anonymous poster hash: b094e...545
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en periode under graviditeten hvor jeg hadde dilla på stekt, brent ost. Vet ikke om du har laget toast, der har noe av osten kommet på utsiden og blitt litt brent og hard. Dette hadde jeg innmari dilla på. Pleide å steke ost i panna helt til den ble hard... merkelig! :skratte:

Ja, toast har jeg laget flere ganger - alltid med smør på begge yttersider og masse ost. Mmmm.. Jeg blir litt sulten her nå jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel være en fordel å poste i riktig underforum?

Anonymous poster hash: b094e...545

Hvilket forum? Dette er ikke et gravid-crawing-innlegg. Jeg bare fortale hva jeg fikk dilla på under graviditeten og som jeg har dilla på den dag idag. Hvis du mener at dette tilhørerer feil underforum, og du er uinteressert i temaet, så hvorfor ikke bare la vær å klikke seg inn? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryste bær som tines litt opp i mikroen med vaniljeyoughurt og naturell youghurt, med musli oppå der igjen :)

Anonymous poster hash: 55c38...895

Jeg er veldig glad i halvfrosne blåbær med gresk yoghurt og banan! nam!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært/er ikke gravid eller noe men jeg elsker indisk!!!

Har ikke vært gravid, men jeg har sykt dilla på lasagne og pizza... Er helt sykt, har lyst på det hele tiden.. Med masse dressing på. NAM

Anonymous poster hash: b50bd...0a0

Periodevis dilla på knekkebrød med kremost eller graddost! Nam!

Ja, og fetaost!

Fryste bær som tines litt opp i mikroen med vaniljeyoughurt og naturell youghurt, med musli oppå der igjen :)

Anonymous poster hash: 55c38...895

Nam! :Nikke:

Tror jeg kan konkludere med at jeg har dilla på... mat generelt :spise::kokk::ler: (uten å være, eller noensinne kommer til å være, gravid)

Nå for tiden er jeg veldig hekta på hvitløksbrød og hjemmelaget "kebab"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! :Nikke:

Tror jeg kan konkludere med at jeg har dilla på... mat generelt :spise::kokk::ler: (uten å være, eller noensinne kommer til å være, gravid)

Nå for tiden er jeg veldig hekta på hvitløksbrød og hjemmelaget "kebab"

Vi er matvrak i huset her også! "mat er jette gött" høhøhø :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som til vanlig ikke er så glad i melkeprodukter fikk dilla på kirsebær drikkeyoghurt og sjokkomelk (sikkert kroppens måte å gi beskjed om at jeg trengte kalsium)

På slutten av graviditeten fikk jeg dilla på rødt kjøtt. Fant så ut at jeg hadde veldig lav blodprosent, så igjen var vel dette kroppen som gav beskjed om hva jeg måtte få i meg (jern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke finere barn av å spise brent mat? Mener å huske jeg har lest det en plass.

Personlig har jeg dilla på toast med dijonsennep. mmm :)



Anonymous poster hash: 3b33a...20e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke finere barn av å spise brent mat? Mener å huske jeg har lest det en plass.

Personlig har jeg dilla på toast med dijonsennep. mmm :)

Anonymous poster hash: 3b33a...20e

Ja, sikkert derfor jeg har så nyyydelig datter :fnise: Hørt at det er kreftfremkallende, men alt er vel relativt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Under graviditeten med min datter så hadde jeg dilla på bakekakao, spiste flere skjeer til dagen tørt. Det er ikke noe jeg kunne ha spist nå i ettertid :P

Nå for tiden så er jeg hekta på bananer, kan spise 3-5 til dagen :)

Anonymous poster hash: 3c218...ebc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gravid, men trodde jeg var det da jeg hadde så ekstremt lyst på reker (måtte være kjøpt fra frysedisken og pilles selv) og majones! Jeg sykla på butikken i regnvær bare for å kjøpe det, sånn at jeg hadde det til dagen etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden har jeg dilla på steak tacos med fetamole. Det meste som har noe med avocado å gjøre går ned på høykant :fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...