Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Er det noen som har smakt den nye osten som heter Perle? Den skal visstnok være luftigere pga mange små hull. Jeg smakte den og synes bare den smakte tørt, og langt i fra luftig!

Syntes den var veldig god jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett to nye frokostblandinger. Tror hvertfall de er nye. Den ene er en med havreflak og havre granola. Veldig god.

Og en fra kellogs med rugflak og yoghurt trukne flak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Prøvde en av de nye salatene fra Delikat. Godt med reker, men det hjelper fint lite når det bare smaker ingefær. Den ble kastet.

316457.png?_encoded=2f66666666666678302f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Har sett to nye frokostblandinger. Tror hvertfall de er nye. Den ene er en med havreflak og havre granola. Veldig god.

Og en fra kellogs med rugflak og yoghurt trukne flak.

Smakte Nestle Fitness med yoghurt trukne flak. Likte den, men selvsagt alt for få av flakene med yoghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Nestle Fitness med yoghurt trukne flak. Likte den, men selvsagt alt for få av flakene med yoghurt.

Det kan jeg tenke meg, men tror jeg må prøve den. Syns du den yoghurt smaken er ligende trukne nøtter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De croissantene fra Hatting smakte veldig godt, akkurat som hjemmelaget(ikke at jeg noen gang har laget det selv, men fra bakeri i det minste!).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De delte ut gratis Olden med madarin her eg bor,og den falt i smak. Kan anbefales ;)



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne så jeg også her en dag, denne og Center med salmiakk.

Åh, Center med salmiakk er faktisk ny, ja? Så den på Mega Tøyen i går, men trodde det var jeg som hadde glemt at den fantes eller noe sånt siden jeg ikke hadde lest om den her :fnise:

Holdt på å kjøpe, men tok heller New Energy nøttebar. Den var helt grei, men kanskje litt kjedelig siden jeg ikke greier å gjenfremkalle og beskrive smaken nå. Ja, det stemmer jo med anmeldelsen på Consuming, ser jeg ;)

Så dette er egentlig mai-nyheter på forskudd, altså? For et kjør... :laugh:

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet andre butikker enn meny som har salmiakk-centersjokoladene dere snakker om?:P finner ingen her i Bodø:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet andre butikker enn meny som har salmiakk-centersjokoladene dere snakker om? :P finner ingen her i Bodø :(

Narvesen. (vet ikke om det finnes i Bodø).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet andre butikker enn meny som har salmiakk-centersjokoladene dere snakker om? :P finner ingen her i Bodø :(

Den selges på statoil og på narvesen,men nå har de tilbud på Narvesen 2 stk for 30.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det bildet på den ser ut som nyper eller litchi kanskje og pasjonsfrukt?

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...