Gå til innhold

hjelp!


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky

Har avfarget håret endel nå. Skal bleke håret med en aske-nyanse for å få bort endel rødepigmenter -MEN hvis det ikke holder, kan jeg avfarge tuppene etter blekingen??? (har to bokser bleking/aske, slik at jeg kan bleke tuppene flere ganger)

Skade på håret er jeg ikke redd for, har sterkt hår og kort er det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fruktfat

hei hei! :)

avfarg heller håret to ganger. om du avfarger og så bleker, og det ikke blir bra nok, ville jeg satt i en bleking til.

altså; avfarg avfarg bleke

eller; avfarg bleke bleke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Har allerede avfarget tuppene ca 3 ganger...Men tar en avfarging til da! såååå bleke -eventuelt bleke en gang til...urk, kjeeeeeeedeliiiiiiii tar jo så helsikes lang tid når man skal tørke håret underveis!!!

Kan ikke -bleke-avfarge-bleke?

Nå husker jeg hvofor jeg ikke har blondt hår! hahahaha!!

(en god del av det lys-oransje er ute av håret, men fremdeles litt oransje her og der..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye ask kombinert med rødpigmenter kan gi deg grønt hår..... Snakker av bitter erfaring opp til flere ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Jeg er blond!!! Hurra -tok sin jækla tid men det ble bra til slutt. Konklusjonen er: Bruk laaang tid så blir det bra!

(startet med farget rød-brunt hår, ganske mørkt, er nå blond med bare ørlite gult i som shampoo og sol tar knekken på -et par dager så fargen får satt seg og blir naturlig så er sommeren som BLONDIE klar!!)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

så fint!! :-D

jepp, tar lang tid, og det går med litt produkter, derfor det koster endel i salong... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
så fint!!  :-D

jepp, tar lang tid, og det går med litt produkter, derfor det koster endel i salong...  :)

Har faktisk ikke brukt mer enn en boks med avfarging, og en halv med bleking ;)

Jeg har så kort hår at jeg blandet selv og tok det jeg trengte for hver runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan du fortelle hvilke merker du har brukt og hvor du får kjøpt de? Har prøvd å avfarge mørkt hår før uten hel men lurer på om jeg brukte feil produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Hmm, skal vi se om jeg husker...

Jeg brukte den blå boksen fra swartzkopf (sp) til avfarging -har kort hår så jeg blandet selv i en skål en passelig kladd. (ca fire ganger) (heter avfarging) Avfarget kun det som var farget fra før -altså tuppene.

Så bleket jeg med H&M sin lyseste variant, 1 og en halv boks brukte jeg av dette - i to omganger.

Tørket håret mellom hver runde så det tok laaang tid, er fremdels litt gult, men bleker vel igjen om en uke eller to for å får den riktige tonen. Viktigste er at det ikke ble "flekkete" og ujevnt -det har jeg opplevd før.

(sorry, skrev feil ovenfor, skulle være 1,5 bokser med bleke middel)

Kjøpte alt på H&M. 300 kr. ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bleket jeg med H&M sin lyseste variant, 1 og en halv boks brukte jeg av dette - i to omganger.

Ellers så er H&M sine striper (blå boks) sterkere enn blekemiddelet for "hele håret" (rosa boks).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...