Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Har vel kommet frem til det samme ang julegaver; bare litas venner :)

Ny oppdatering på siste blogginnlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått streng beskjed av en venninne om å være god med meg selv, så nå skal jeg synke ned i badekaret med en bok jeg håper jeg liker og slappe av før jeg legger meg kl ti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal alltid være god mot seg selv! Men av og til er det ekstra viktig... Høres ut som en god venninne du har!

Vært og lest i bloggen din nå, all lykke til på veien videre ;)

Og håper du får sove supergodt etter et deilig bad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et supert råd! Begynte på en ny bok i dag jeg, som jeg har tenkt på å lese leeeenge! :) Alltid en god følelse å begynne på en ny bok! Kos deg med badet og sov godt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal alltid være god mot seg selv! Men av og til er det ekstra viktig... Høres ut som en god venninne du har!

Vært og lest i bloggen din nå, all lykke til på veien videre ;)

Og håper du får sove supergodt etter et deilig bad!

Man skal det, men det er ikke alltid like lett å prioritere. Hun har bedt meg sette meg mål, og ikke av den typen med at jeg har vasket vinduer eller tatt storvasken, men som i at jeg skal klare å slappe av med en kopp te med bena høyt uten å tenke på at jeg burde, burde. La ting synke inn og ikke måtte være produktiv hele tiden. Det klarte jeg i går med hjelp av rådene fra denne venninnen og litt ekstra drahjelp av akudamen som alltid får meg til å slappe av

Hørtes ut som et supert råd! Begynte på en ny bok i dag jeg, som jeg har tenkt på å lese leeeenge! :) Alltid en god følelse å begynne på en ny bok! Kos deg med badet og sov godt! :klemmer:

Det er alt for lenge siden jeg leste bok, herlig å begynne på igjen :)

Bok i badekaret er bare heeeelt :hjerte: .

Venninnen din høres veldig fornuftig ut! ;)

Det var fantastisk :) Skal gjentas snarlig.

------

I dag hoppet lita og jeg i badekaret etter kveldsmaten, så koselig :) Jeg spurte om hun ville bade og da sa hun at jeg også skulle bade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I måneskinnet om kvelden ser jeg deg,

du ler,

du løper,

du danser

Om natten ser jeg deg i mitt indre,

jeg kysser,

jeg klemmer,

jeg synger for deg

Morgenen kommer,

du er ikke her.

Mammas lille stjerne

- evig i mitt hjerte

~pusilus~

Endret av pusilus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Nydelig - og samtidig så hjerterått! :trist: Du er så god til å setta ord på det.

:hug:

Takk.

På tide å køye kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld igjen? :sprettoy:

Klarte faktisk å være i seng kl 22.30 i går og lukket øynene for å sove da, første gang siden lillesøster kom sikkert.

Nå er det leggetid på ordentlig her altså. Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert og hjerterått... :klem:

Takk :klemme:

------

Tjoohoo, lita våknet, jeg sov veldig godt. Lita sovnet, jeg sovnet ikke. Typisk, spesielt når jeg hadde lakenskrekk før jeg la meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig dikt... :klem:

Typisk at man er sånn usynkronisert i søvnen - sove når barnet sover, du liksom... Lettere sagt enn gjort!! Her var det så grusomt til torden i natt at jeg ble liggende og høre på det. Til tross for at det var første natta på lenge at lille sov i timesvis i strekk... Gjesp!! Koselig med kveldsbad sammen med Lita da - ønsker meg badekar! :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, var du som hadde skrevet det diktet, Pusilus? Det var så utrolig fint, velskrevet og vakkert. Fullt av kjærlighet og savn. Savnet er nok vondt, men kjærligheten er alltid god..

Håper dere har ei kjekk helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :hug:

Oj, var du som hadde skrevet det diktet, Pusilus? Det var så utrolig fint, velskrevet og vakkert. Fullt av kjærlighet og savn. Savnet er nok vondt, men kjærligheten er alltid god..

Håper dere har ei kjekk helg! ;)

Det er jeg som har skrevet det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...