Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke troa på at noe er galt, malicious. :) Det er jo ganske vanlig å blø litt etter sex når man er nygravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å gå fint, Malicious :) Tenk så kos det blir når du ser stigningen i hcg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Var inne for siste hcg-prøve, den forrige var på 600 og noe. Har hatt litt blod i dag også, men prøver jo å tenke positivt. Har til vanlig skjøre slimhinner, mulig de er supersensitive nå. Får svar på mandag. Lenge å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too :)

Hvordan er det med dere andre og symptomer? Merker dere noe endring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite endring. Har hatt litt mer stikking i livmora i dag, da. Merker jeg er mer bekymret for SA nå enn jeg var for noen dager siden. Vil bare at de neste tre ukene skal gå fort, for jeg føler meg langt mer trygg når jeg er åttte uker på vei. Det gjorde jeg sist, i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite endring. Har hatt litt mer stikking i livmora i dag, da. Merker jeg er mer bekymret for SA nå enn jeg var for noen dager siden. Vil bare at de neste tre ukene skal gå fort, for jeg føler meg langt mer trygg når jeg er åttte uker på vei. Det gjorde jeg sist, i alle fall. :)

Det skjønner jeg! Føler litt på det jeg også, nå som det blør bittelitt. Føler selv jeg har hatt ganske sterke forandringer så tidlig. Der i blant puppene, mensmurringen, kvalmen osv. I dag er første dagen jeg ikke er superkvalm på morgenen. Litt vanskelig å være optimistisk når man føler selv noe er galt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner endelig å tro ordentlig på at dette kan gå bra, så jeg har bedt om å få flyttet dagboka mi til graviditetsforumet nå. Skummelt og helt fantastisk! Tok en CB i stad, og den viste 3+, som er en stigning fra forrige uke, da den viste 2-3. Så nå er jeg 5 uker på vei! Vet ikke om tickeren min er til å stole på, men jeg gidder ikke flytte den fram og tilbake utifra magefølelse :P Venter heller til jeg får et svar i slutten av juli, da jeg har tidlig UL <3

Skal dere ha tidlig UL? Er det bestilt?

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke planlagt noe, men er vel litt fordi jeg daglig tror jeg har en spontanabort. Skal tenke på det etter jeg har vært på ferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å bestille. Det er helt fullt her i byen. Skal på privat UL når jeg er 16 uker på vei, men det er jo alt for lenge til. Så jeg vurderer å ringe legekontoret om to-tre uker for å be om hcg-prøve slik at jeg får bekreftet at det enda er liv inni der. Så lenge det er liv der når jeg er 8 uker på vei, så er det veldig liten sjanse for å miste.

Gleder meg sånn til august! Det blir dobbel lykke, med både ferie og 12-ukersgrensen. :)

Har forresten vært kvalm de siste dagene. Søndagen var ganske ille, også var det litt bedre i går. Så får vi se i dag da. Puppene er veldig ømme og jeg har enda stikkinger og mensmurringer. Og trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om august blir en god måned for oss! Og forresten: det er noe som skjer med puppene mine om dagen. Rar følelse! De er litt harde og tunge, og jeg tror jammen meg de har vokst litt også! Jeg har fått pupper!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja mine har også vokst litt. Ikke sånn kjempemye, men litt av fyllet som O sugde ut av dem har kommet tilbake :fnise: Også er de veldig ømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker nesten ikke ligge på mine.. :P og bikinien fylles HELT ut, ser faktisk litt teit ut, haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER GRAVID!!!! beregnet at termin er rundt 16 mars! Er så glad at jeg skjelver! IKM er imorgen så jeg håper at TR holder seg langt unna! Glad av å være en del av denne klubben her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye, Ulzzang :) Det har jo tydeligvis festet seg noe, så jeg tror du kan slappe av. Jeg sørget for å gå med truseinnlegg da jeg ventet mens for ikke å jinxe noe, og da hadde jeg hatt positive tester i mange dager alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Teriyaki og Spiremor!

Ja, den har festet seg for å si det sånn! har en god magefølelse på at dette kommer til å gå så bra, men selvfølgelig vet man aldri, så jeg prøver å roe meg ned litt nå og ikke overtenke det, og det går som det går :).

Når var det dere ringte legen? Jeg har planer om å ringe henne i dag, er veldig glad i legen min, hun tar meg alltid på alvor, så jeg håper på en time fort.

Litt tidlig for å kjenne på symptomer tror jeg, men utenom spotting og mensensmerter har jeg vært noe usedvanlig svimmel, begynner å bli tett i nesa, har ømme pupper og har litt surstøt. Utenom at jeg føler at puppene sprenger så er alle disse symptomene veldig moderate. Regner med at de blir bare sterkere for hver dag som går :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskap var jeg 11 uker da jeg hadde første svangerskapskontroll. Blir sikkert noe av det samme denne gangen. :) Med mindre man har mange spørsmål eller bor et sted det må søkes tidlig om gødeplass, så er det ikke vits med legetime føt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Grattis og velkommen inn hit!! :) jeg innbiller at jeg harfølt ting hele veien, spesielt i magen. Det er en annerledes følelse liksom :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...