Gå til innhold

Skravletråd mars/ april 2014!


Gjest Maman

Anbefalte innlegg

Mannen hadde ikke noe sterke meninger så nå har jeg bestilt UL 7. august. Da er jeg 8+6. De hadde ikke noe ledig (evt har de stengt) før det. Krysser fingrene fram til da :)

Edit: vil bare se et bankende hjerte, så finner vi ut om vi vil ha en til før ordinær UL. Tror kanskje ikke det da :)

Det hjelper veldig mye å få se med egne øyne at det faktisk er liv der inne. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper veldig mye å få se med egne øyne at det faktisk er liv der inne. :Nikke:

Ja, tør liksom ikke være for optimistisk før det. Tida kommer til å gå altfor sakte fram til da. Fikk legetime i slutten av august, da er jeg 12+0. Fikk beskjed om at det ikke var no vits i å komme før uke 12.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: vil bare se et bankende hjerte, så finner vi ut om vi vil ha en til før ordinær UL. Tror kanskje ikke det da :)

Samme med oss, siden det føles så uvirkelig, så har vi lyst til å se at det faktisk er liv der inne :) Tror ikke vi heller tar flere før den ordinære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tør liksom ikke være for optimistisk før det. Tida kommer til å gå altfor sakte fram til da. Fikk legetime i slutten av august, da er jeg 12+0. Fikk beskjed om at det ikke var no vits i å komme før uke 12.

Ja, det er helt vanlig med første kontroll i uke 10-12. Legen kommer helt sikkert til å lytte etter hjertelyden når du har kommet så langt som uke 12. :) Dette er ikke noe poeng å gjøre før tidligst uke 11-12. Så da har du noe å glede deg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter to blå i går og en posetiv CB digital i dag henger jeg meg på i klubben jeg også :) Hadde en SA sist måned så er litt redd for å tro helt på at denne spira skal sitte enda, men krysser fingrene. Foreløbig termin er 31 Mars 2014.

Jeg kommer fra Sør-Trøndelag og har ei jente på 16 månder fra før.

Gleder meg til å skravle med dere :)

Hvordan går det med alle sammen? Noen plagsomme symtomer? Kjenner dette er veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, og velkommen i klubben :)

Her er det lite symptomer om dagen. Synes jeg har mindre ømme pupper i dag enn i går. Og kjenner ikke noe særlig murringer i dag heller. Men det er kanskje vanlig at det går litt opp og ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist svangerskap hadde jeg så å si ingen symptomer før magen begynte å vokse. Jeg var litt mer trøtt og sulten enn vanlig å gikk opp like mye de første 12 ukene som de siste 24 :P Å så fikk jeg blodpropp i uke 5. Ellers var det ingen tegn til at det ventet en liten en. Jeg hadde kanskje litt ømme pupper noen dager, men langt ifra like ille hver dag ;)

Jeg krysser fingrene for et like bra svangerskap denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med!:)

Gravid med nummer to, termin 15. mars. :)

Foreløpig er jeg småkvalm, noe jeg aldri var med nummer 1, og så har trøttheten slått til for fullt. Den var helt hemmende sist, da gjorde jeg ikke annet enn å jobbe og sove i månedsvis, så jeg er spent på hvordan det skal gå nå som jeg har en liten en fra før som også trenger oppmerksomhet.

Ellers er jeg mye roligere denne gangen. Forholder meg til do's and dont's men tenker ikke så mye på det utenom det enda. Det er ganske deilig, sist var jeg helt besatt og talte omtrent minutter :fnise:

Blir gøy å følge dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme!

Han ble ganske nettopp to år. :) Jeg ønsket meg to tette, mannen ønsket noen år imellom, så da møttes vi på midta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er jeg småkvalm, noe jeg aldri var med nummer 1, og så har trøttheten slått til for fullt.

Samme her! I forgårs sovna jeg på sengekanten da jeg leste for toåringen, og våkna av at hun tråkket meg på foten. Hun var på perlehumør og sååå fornøyd med å ha mamma liggende som et slakt over senga... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer og velkommen i gjengen Kisskissbangbang og mazilla. Godt å høre at andre også har denne lammende trøttheten. Den slo inn for fullt i dag. Gått å gjespet i hele dag. Ikke noe særlig. Kommer til å bli en gjespende brud neste helg dersom dette fortsetter. Og det er jeg redd det gjør av erfaring...

Ellers har jeg ømme pupper som vokser og vokser. Ganske OK akkurat det, for de var flate som pannekaker.

Ingen kvalme enda. Bare ett lite hint om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! I forgårs sovna jeg på sengekanten da jeg leste for toåringen, og våkna av at hun tråkket meg på foten. Hun var på perlehumør og sååå fornøyd med å ha mamma liggende som et slakt over senga... :hoho:

:ler: Di tar det i det minste med godt humør. Min lille blir superfrustrert over mamman sin når jeg ikke klarer å motstå trangen til en liiten dupp når vi leker med biler på gulvet. :ler:

I dag våknet jeg av et strengt ''mammaMI?!''. Måten han sa det på var som skapt for å fremkalle dårlig samvittighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Di tar det i det minste med godt humør. Min lille blir superfrustrert over mamman sin når jeg ikke klarer å motstå trangen til en liiten dupp når vi leker med biler på gulvet. :ler:

I dag våknet jeg av et strengt ''mammaMI?!''. Måten han sa det på var som skapt for å fremkalle dårlig samvittighet. ;)

Hehe, så søt han er :) Er nesten enda mer spennende med svangerskap nummer to synes jeg. Man må liksom ta hensyn til den som allerede er der også selv om det frister mest å bare legge seg ned å sove. Jeg håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen også. Jeg er hjemmeværende med lille snuppa her og har ikke noen mulighet til å kunne være hjemme alene om jeg blir sikkelig dårlig. Jeg har søkt 50% barnehageplass, men enn så lenge har vi ikke fått noen. Fikk tilbud om fullplass, men det synes jeg er unødvendig når jeg alikevell er hjemmeværende. En halvplass derimot hadde vært topp så hun kunne ha fått leke litt med andre barn og jeg kunne ha fått litt egentid :P

I dag kjenner jeg mye stikkinger i magen, nesten som svake kynnere. Vet om ei vennine av meg som fikk kynnere allerede i uke 5 med nummer to så håper ikke dette blir en gjenganger dette svangerskapet. Sist hadde jeg det bare helt på slutten og det var igrunn veldig greit :)

Hvor er dere fra i landet foresten? Og hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte jo helt å skrive hvor jeg kommer i fra og hvor gammel jeg er da :flau:

Jeg er 28 år og bor i Trøndelag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er frøøøktelig trøtt om dagen jeg og.. Håper så inderlig jeg slipper kvalmen denne gangen også! Puppene er ømme foreløpig, men de har ikke vokst noe tror jeg...

Jeg er 28 år og kommer fra Østfold. Skal altså føde på Fredrikstad sykehus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...