Gå til innhold

Bildetråd!


Serenity88

Anbefalte innlegg

Hihi, ja, min har vokst en del nå. Men det er kanskje lettere for meg å se enn å se på et bilde. Men mesteparten av den magen kom nå siste uken, så det er interessant å se hvor fort det går. Gleder meg til jordmortimen min 17. november. Skal bli godt å høre hjertelyd igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Englefjes - man trenger ikke å ha stor mage for å ha fin mage. Jeg liker din jeg, man ser at det skjer noe der. Har den blitt noe større?

Jeg prøver meg på å legge ut et bilde av min også jeg. Dette er 15+6 :o)

Se der ja, så fin mage!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Så flotte mager!

letme Så gøy å se forandring, 10 uker er jo egentlig ikke lange tiden sånn ellers ;) Selv om tiden nå kan gå fryktelig sakte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flotte mager!

letme Så gøy å se forandring, 10 uker er jo egentlig ikke lange tiden sånn ellers ;) Selv om tiden nå kan gå fryktelig sakte :fnise:

Hihi, nei, 10 uker er egentlig ikke særlig mye - og jeg er glad jeg ikke har lagt på meg så mye uten å være gravid i alle fall:) Men bare det at jeg har på meg den gamle bh-en på 12ukers bildet sier jo litt, for nå er puppene minst dobbel størrelse, om ikke mer enn det:)

Nå er problemet å finne noe å ha på meg i dag som viser magen, men samtidig ikke bare er helt stramt. Vi skal bare være med familien i kveld, så det er egentlig ikke noe stress. Jeg vokser visst aldri opp og forstår at nyttår er storfeiring:)

Godt nyttår til alle sammen forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 uker. :rødme:

post-21850-1262955928_thumb.jpg

8 uker igjen, og jeg gruer meg litt til jeg blir enda større.

Begynner å bli tungt å puste allerede... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin:)! :gravid:

Jeg synes også at det presser noe innmari på lungene nå og klarer ikke helt å forstå at jeg skal bli større :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...