Gå til innhold

Shinigami og Minigami :)


Shinigami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for gutt i magen og fin termin :danse:

Takk :) Du ble jo flyttet nesten en uke tilbake du. Men det gjør vel ikke så mye da :) Tror at det blir en veldig fin tid å få barn jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett hvis hun skal komme tidlig så er det jo fint å være så nærme februar som mulig, for all del. Men når du VET at den terminen er feil blir jeg bare litt oppgitt :fnise: Så nedtur når tlf meddelte i dag tidlig at jeg var 19+0 også er jeg bare 18+1 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Må være irriterende når man er innstilt på å være så så langt på vei, også er man kortere på vei enn det man trodde.

Må innrømme at jeg er litt redd for at gutten skal komme for tidlig, sånn at han kommer i desember. Men hvis han gjør det, så er det ikke så mye å gjøre med det. Blir nok uendelig glad for at han har kommet til verden uansett :) Men ideelt sett, så håper jeg at han venter til etter nyttår da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo på tidlig ul og da var det helt rett med mensterminen ut fra alle mål. Og vi VET når det skjedde og det var sånn med storesøster også. Var tydelig at hun hadde vært lenger enn antatt i magen når hun ble født på overtid. Men men. Man får ikke gjort noe med hva de mener de har målt så :)

Vi får håpe han holder seg inne til nyåret :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med liten gutt i magen :blomst:

Det er visstnok ikke uvanlig at førstegangsfødende går litt over termin, så det blir nok januarbaby på deg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk,hehe :) Satser på at han kommer i Januar, men han kommer jo når han kommer :)

Har sjekka litt babyutstyr i helga :) Tenker å gå for enten Simo eller Emmaljunga når det gjelder vogn. Sånn vogn som man kan både ligge å sitte i. Tenkte først å kjøpe brukt, men tror at jeg går for en ny vogn likevel. Greit å ha en vogn i så god stand som mulig til barn nummer to kommer :) (det blir nok et par år til, tror ikke at vi skal ha så tette barn.)

Har også kjøpt body, sparkebukse og en lue i ull. Han kommer til å bli så søt i det antrekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge modellene har fine klassiske vogner, så holder med deg der ;) Greit å kjøpe inn litt og litt i alle fall. Man merker det fort på lommeboka om en skal kjøpe alt på en gang. Åh, gleder meg så til den dagen jeg kan boltre meg i diverse nyfødt-kolleksjoner. Det er jo så mye herlig babytøy. Har du sett Kappahl newbie-kolleksjonen? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, babyutstyr er dyrt og det er en del ting man trenger. Så tar litt etter litt. Blir nok vanskelig å motstå og spontankjøpe søte klær jeg kommer over da :P

Har ikke vært innom KappAhl enda. Men syns at det er så fine og søte klær overalt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo sant :) Alt babytøy er jo egentlig både søtt og yndig uansett om det er fra Kappahl eller andre butikker  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår var jeg så glad og fornøyd fordi at jeg ikke hadde spydd på over en uke :)

Men så spydde jeg selvfølgelig to ganger på jobb idag tidlig da,hehe... Tror at jeg bare får innse at jeg godt mulig er en av de som er kvalme under hele svangerskapet. Men så lenge det ikke er så intenst og jeg spyr bare et par ganger i uka, så går det greit :)

Imorgen skal jeg til jordmor igjen :) Er blitt en stund siden sist jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for gutt  :hoppendeglad:

Å så misunnelig jeg er på deg som får kjøpe søte babyklær og utstyr  :rodmer:  Håper du koser deg MASSE!  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På onsdag var jeg hos jordmor igjen, og da fikk vi høre hjertelyden hans for første gang :) Så nå har vi både sett og hørt han :)

Det føles så bra, og endelig, så har det ordentlig gått opp foe mannen at jeg er gravid og :) Han er så stolt og glad.

Idag er jeg også 20 uker på vei :) Så nå er jeg halvveis :)

Det jeg savner nå er å kjenne litt mer liv, men det kommer nok snart :) Er fortsatt sånn at jeg kjenner det et par ganger om dagen, men syns at bevegelsene er bittelitt sterkere og tydeligere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis :hjerte: Så stas!

Simo vognen var veldig fin synes jeg. Sett så lite av den før! *google google*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, tror at siste halvdel av svangerskapet skal gå fortere enn første :) Nå blir det jo morsommere når man merker liv i magen og at magen vokser og at man forbereder seg litt mer :)

Simo vogna er veldig fin :) Eneste er at den ikke har svingbare hjul. Det at den er litt stor er bare bra, for skal jo få vinterbaby, så da må han ha god liggeplass med plass til en god og varm vognpose osv.

Føler at det er så vanskelig å finne navn jeg :( Når det kommer til jentenavn, så har jeg og mannen ganske lik smak, og vi satt nesten helt klare med et jentenavn. Med guttenavn er det verre,hehe...

Er ikke misfornøyd med å få gutt selvfølgelig :) Er bare navn som er så fryktelig vanskelig. Skjønner ikke hvordan folk kan si at guttenavn er lettere enn jentenavn egentlig. Vi har heldigvis god tid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...