Gå til innhold

En uventet spire


sandkassa

Anbefalte innlegg

Heisann heisann!

Jeg har egentlig et brukernavn her inne fra før, men grunnet min situasjon har jeg valgt å bytte navn :)

Idag er jeg 6+3.

Jeg er 28 år, singel og bosatt i sør. Jeg har fantastiske venner og barnefaren har sagt han skal stille opp om jeg ønsker, noe jeg absolutt ønsker. Vi er kjempegode venner. Vi har aldri vært sammen, endte bare i seng sammen og vips ble jeg smelt på tjukka :sjokkert: :sjokkert: :plystre:

Vi har pratet mye om dette, jeg og han, og funnet ut at vi fullfører dette sammen. Vi bor hvert for oss og vi vil bruke tiden fremover til å bli bedre kjent med hverandre og faktisk se om det kan utvikles til noe anna :rodmer::rolleyes:

Så, til nå har det vel gått knirkefritt kanskje? Jeg merker jeg ikke er kjent med hva som skjer med kroppen min.

Alt begynte med at mine brystvorter ble forstørret og puppene ble svært ømme. Det er de idag også.

Ellers er jeg svært kvalm(er det veldig tidlig å være dårlig alt?) og kaster opp med gjevne mellomrom.. Trøtt er jeg også. Veldig trøtt.

At det skjer noe med kroppen min merkes svært godt iallefall. Håper bare kvalmen gir seg snart :frown:

Uansett, jeg begynner å glede meg over graviditeten. Dette blir en svært spennende tid fremover :Nikke: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...