Gå til innhold

Baby, shopping og (litt) bryllup!


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I know! Er så glad!

Men nå. Må jeg jo finne ut hvilke farger jeg skal gå for på barnerommet...hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You are welcome! :bolledeig: Så nå blir det muligens litt interiørsnakk her i dagboka også fremover. Er så MYE en har lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshoppelisten nærmer seg slutten, men vi lurer litt på om vi skal handle noen ting på Tiny i morgen, de har tilbud om å kjøpe tre ting til 30 prosent avslag. I så fall blir det:

*Newbornseat til Tripp Trappen

*Tisselaken til sengen

*Vanlig laken (har bare ett foreløpig)

Har jo helst lyst til å handle interiør til barnerommet, selvfølgelig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Er så glad!

Men nå. Må jeg jo finne ut hvilke farger jeg skal gå for på barnerommet...hmmmm....

Det samme lurer jeg på.. Hvilke farger står det mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt usikker på om jeg skal gå for en typisk jentefarge eller en som er mer nøytral. Heller kanskje mest mot det siste... Liker veldig godt en gråfarge som heter skumring. Noen andre her som har gode tips? Tror kanskje ikke at jeg har lyst på helt hvite vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om jeg skal gå for en typisk jentefarge eller en som er mer nøytral. Heller kanskje mest mot det siste... Liker veldig godt en gråfarge som heter skumring. Noen andre her som har gode tips? Tror kanskje ikke at jeg har lyst på helt hvite vegger.

Skumring har vi i stua. Fin farge.

Jeg vil ikke ha en typisk jentefarge på barnerommet. Heller en nøytral farge. Veggene er hvite nå. Men synes det er litt kjedelig med hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også skumring i stua, både i den gamle leiligheten min og i det nye huset. Liker den kjempegodt! Tror kanskje det blir den vi går for på barnerommet, med møbler, tekstiler og pynt i lilla, rosa, hvitt og mintgrønt. Vi får dele litt tips og ideer her. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Travelt, travelt, TRAVELT!! Her i huset holder vi på med salg av to leiligheter, samtidig som vi planlegger det nye huset, møbler, baby og bryllup. Hjeeeeelp.... Skal på møte med cateringselskapet "Kokkene kommer" i morgen for å sjekke ut litt menyer og lignende, det blir gøy! I tillegg er det jo fremdeles full jobb på meg, selv om jeg merker at jeg er mer sliten nå. Til sengs klokken 21.10 i går, hehe...

På mandag er det time hos jordmor igjen, uke 32 denne gang. Det nærmer seg, i morgen er det akkurat to måneder til termin! Det meste er heldigvis klart da, av utstyr i alle fall. Flytting inn i nytt hus ca. samtidig som babyen kommer, kan jo bli festlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooi, for en travel hverdag du har!! FLINK er du!!

Ang. barnerommet, stemmer jeg for en nøytral farge på veggene, så kan du heller dekorere med jentefarger (møbler, leker, trekk, gardiner osv). to måneder igjen, hurra :laugh: Du får begynne å telle ned til permisjonen, så du har litt mindre å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg superflink i dag! Var hos jordmor og fikk skryt for både blodtrykk, symfysemål, vekt og hele sulamitten. Herlig! :danse: Så da tok jeg meg rett og slett en liten julepresangshoppingrunde etterpå, begynner å få litt angst for at jeg plutselig ikke skal orke julehandel når fødselen nærmer seg... Så her kommer en oppdatering på gavefronten:

Skal kjøpe til:

Mor

Far

Bror

Mini i magen

Venninne M

Venninne S

Moster

Onkel

Farmor

Mormor

Morfar

Har kjøpt til:

Elsklingen- Londontur i mai

Venninne E- https://www.victoria...trim-slip-body-

by-victoria?ProductID=198611&CatalogueType=OLS

Venninne T: https://www.victoria...talogueType=OLS

Venninne SE: http://www.leneinterior.no/product/etasje-og-serveringsfat/la-cucina-pot-mini.0.160380.do

Venninne El: Kahlervase og grytekluter fra Lexington

Venninne V: Gavepakning med hasselnøtthonning, pesto, pære- og valnøttsyltetøy, tapenade, pistasjekrem og kjeks fra Olivier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt slik: :daane: av julegavene du har kjøpt. Hva slags lommebok har du!!!!
.. du må jo betale toll og slik i tillegg på VS-gavene :sjokkert:
Likte veldig godt gaven til veninne SE! :nigo:

Kanskje fordi listen din er litt kortere enn min da, vi har sååå mange fler å handle til. og vi er studenter/lærling, så er vel begrenset hva man kan bruke på hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, VS-gavene ble innkjøpt i London, så det ble ikke noe toll der, heldigvis. Både den ene VS-gaven og Kahlervasen gir jeg sammen med en annen venninne, så dermed blir det bare halve prisen:-) MEN det blir jo litt penger utav det, så derfor er der greit å sette i gang litt før jul. :laugh:

Jeg har bare tatt med mine venninner/familie på lista, og ikke samboer sine, rett og slett fordi vi fikser hver våre gaver dette året. Så egentlig er det litt flere. Men nå er det jo mange år siden vi var studenter, husker at det ikke var like mye pernger å bruke den gangen, ja! Kanskje du kan lage noe? Du virker jo flink med hendene, noe jeg definitivt IKKE er! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var venninna di :tree::tree::icon_lol:

ja, vi kjøper sammen til alle, så listen er uendelig føler jeg. Vi har heldigvis kommet i gang allerede, så vi får spredt utgiftene litt. :)

Haha NEI jeg er ikke flink :D Men jeg skal lage litt kort, og kjøpe inn cellofanposer og lage julegodt til typ tanter og slik som vi ikke har tenkt på noe gaver til. Men noe annet håndlaget enn det, tror jeg nok jeg dropper :fnise: Har ikke tid!

MEN, til neste år!!! SKal kjøpe inn broderiutstyr i form av julekalender og julesokk i januar når det er tilbud, så blir det broderte gaver til barna/mannen neste år. De er jo SÅ misunnelig på min broderte julekalender, så kanskje jeg skal lage til dem :D Rekker ikke det dette året for å si det sånn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting er jo koseligere enn hjemmesydd julekalender! Heldige mann og barn! :nisselue:

Århhhhh, jeg er syk i dag! Nyser og hoster og snyter meg og har feber og blæh!! Ikke gøy! Så da trøster jeg meg selv med trash TV og hjemmelaget knekkebrød med banan. :biggrin: Og så HAR jeg så lyst til å nettshoppe, men det burde jeg VIRKELIG ikke....

Grumffffff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadajadajada.... Skulle jo EGENTLIG ikke, men har nå verdens beste unnskyldning! Bare hør:

Mannen har en kamerat som bor i London, og har lenge lovet at han skulle spørre ham om han kunne ta med seg en babygym hjem til Norge (han pendler) neste gang han skal hjem. Og nå fikk jeg AKKURAT en mail om at dette var i orden! Så da kunne jeg bare bestille! :biggrin:

Her er bestillingen min:

Babygym

Muslin cloths 1

Muslin cloths 2

Jippiiiiiii, kjenner meg friskere allerede! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...