Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det koselig i bryllup? :)

Hahahaha, brystmelk White Russland! Yum.

Vi koste oss masse! Og siden vi hadde barnevakt helt til neste dag, tok vi den helt ut - au! Har vært helt ødelagt i dag, haha! Vi danset til bortimot fem, og var de siste som dro. Lenge siden jeg har hatt det så gøy! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lillemor 6 måneder gammel. Tenk at tiden har gått både så sakte og så fort på samme tid! :hjerte: Hun feiret med å smake på sitt første middagsglass, samt å leke sin nye favorittlek: kast ting på gulvet så andre må plukke det opp, gjenta i det uendelige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J fikk smake på fiskegrateng fra Semper. Det var superpopulært!! Ga henne bare noen skjeer første dag, siden det var ny mat, men hun fikk et halvt glass dagen etter. Hun satt og veivet masse fordi hun var så gira, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til barseltreff arrangert av Aftenposten i dag! Skal møte Nautika, MissStiles og Malicious der. Om det er noen flere som vil henge seg på oss og har billett, send meg en pm (så jeg får mail), så kan vi finne hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Bøksle sang nattasanger på slutten av arrangementet, og da sovnet lille J i armene mine :hjerte: For en stemme hun har, altså! Må vurdere å kjøpe cd-en hennes om hun ikke ligger på Spotify.

Nautika dro videre, men vi andre satte oss i parken og spiste litt etter treffet - sola er helt fantastisk i dag! J havnet litt i sola, hun også, for den flyttet seg fort selv om vi egentlig satte oss i skyggen, så jeg håper ikke det ble nok til at hun ble brent.. (Ble nok ca 20 minutter, tipper jeg).

Kjøpte meg en grov scone til "dessert" etter lunsjen. Nam nam nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene Bøksle sang nattasanger på slutten av arrangementet, og da sovnet lille J i armene mine :hjerte: For en stemme hun har, altså! Må vurdere å kjøpe cd-en hennes om hun ikke ligger på Spotify!

Jeg fant nattasanger cden hennes på spotify. Prøve den ikveld.

Takk for idag! Hyggelig å se dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig hyggelig å møtes igjen, og å få møte jenta til Nautika for første gang - såå lik moren sin! :hjerte:

I morgen blir det babykino med Malicious. Skal se Trainwreck, så jeg håper J er rolig og ekstra filmvennlig de to timene den varer ;) Har uansett booket sofa, så det er litt lettere med forskjellige posisjoner for oss enn i enkeltseter.

J har i dag begynt å bable masse, og på et tidspunkt trodde jeg hun sa "mamma"! Var nok ønsketenkning, men det nærmer seg nok noen ord etterhvert :nigo: Ooog hun prøver å komme seg opp på beina. Jeg tipper hun krabber innen en måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imorgen blir det babykino med Malicious. Skal se Trainwreck, så jeg håper J er rolig og ekstra filmvennlig de to timene den varer ;) Har uansett booket sofa, så det er litt lettere med forskjellige posisjoner for oss enn i enkeltseter.

J har i dag begynt å bable masse, og på et tidspunkt trodde jeg hun sa "mamma"! Var nok ønsketenkning, men det nærmer seg nok noen ord etterhvert :nigo: Ooog hun prøver å komme seg opp på beina. Jeg tipper hun krabber innen en måned!

Hvordan gikk det idag? Var filmen bra?

Sånn har vi det og. Jeg trodde at jeg hørte pappa her om dagen mens han tror at han hørte henne si mamma. Men det er nok litt tidlig for det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det idag? Var filmen bra?

Sånn har vi det og. Jeg trodde at jeg hørte pappa her om dagen mens han tror at han hørte henne si mamma. Men det er nok litt tidlig for det enda...

Filmen var bra nok, men tenker at den ikke var fantastisk. Så jeg kunne gjerne ha sett den hjemme istedet. Men det gikk bra med de små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor sier "mamamamamama", og jeg ser at hun innimellom bruker det bevisst! Så for meg har hun lært sitt første ord! :strix:

I tillegg ruller hun overalt, samtidig som hun prøver å løfte rumpa iblant, så her går det framover!

Ooog de siste dagene har hun ligget og drukket av flaske helt på egenhånd! Hun begynner å bli så stor..! Jeg er både superstolt og lei meg for at ting går så fort nå, er redd for å føle at jeg går glipp av noe. Tror jeg skal nyte nyfødttiden bedre med nestemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samme tenkte jeg, og jeg har jo prøvd å nyte babytiden mer nå, men med et barn i tillegg så ble det til at jeg ikke fikk nytt det så mye mer gitt. :P Men skal sies at det var psykisk lettere denne gangen. :)

O sa forresten også mamamma på den alderen, men så sluttet han med det fram til han virkelig begynte å snakke nærmere året. :) Det er ganske vanlig at de imiterer mamma og pappa siden det er ord de gjerne hører mye. Så ikke bli overrasket/bekymret hvis hun plutselig slutter å si det. Det kommer tilbake igjen. :P De har jo lyder de lager mer enn andre i perioder fram til de oppdager nye lyder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...