Gå til innhold

Hunder


pops

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle fortelle dere litt om min hund. Det er en Australsk Shepherd med navn Luna. Luna er 2 år og elsker alle mennesker rundt seg, hun er livlig og liker å leke. Luna er snill som dagen er lang, hun elsker å få oppmerksomhet og kan sitte i evigheter å få kos. :rødme:

Hun kan masse forskjellige triks, som å slå av lyset på rommet mitt når jeg skal sove :)

http://i10.photobucket.com/albums/a123/_je...01-0123_IMG.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a123/_jensen_/Luna.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a123/_jensen_/IMG_3527.jpg

Luna blir trent, tråkker på musematte på dette bilde. Kan brukes når man skal lære inn fremmadsending.

Har du hund? Legg inn et bilde og fortell litt da vel:)

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Cuba_*

Har ikke hund selv, men fikk bare lyst til å skrive inn for det.

Må si hunden din virket utrolig herlig, får ikke noe mindre lyst på hund av dette! hehe..

Gleder meg til å se flere hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Kjempenydelig hund, ja :)

Selv har jeg to, en gatemix og en xoloitzcuintle.

Zita er blanding av Border Collie, Golden Retriever og Engelsk Setter og er 4 og et halvt år. Hun ser ut som en liten BC, men har formen til en setter (er veeeldig tjukk akkurat nå, da, pga. at hun har gått på kortison) :rødme: Hun er kjeeempeherlig, og lærer utrolig fort. Kan rulle rundt, gi labb, gi andre labb, spille død, stå på to, danse, bjeffer på kommando, leke pent med bebihunder (ligger helt nede), danse, hoppe over, hoppe opp, hoppe ned og er en kløpper på å bryte opp slagsmål og passe på de som blir hakka på :) Jeg fikk henne når hun var 9 mnd gammel, og da var hun ikke akkurat rolig :ler: Men hun har blitt en utrolig hund, og har enda ikke møtt noen som ikke har kommet overens med henne (inkludert svigermor som er redd hunder og en hel haug med "kattemennesker").

Bilder:

I fjor sommer på hytta

Zita pynta seg

Nybarbert i sommer

Indi fikk vi for 3-4 uker siden. Hun er 3 år gammel og av rasen xoloitzcuintle (eller meksikansk nakenhund hvis du vil), den store typen, altså over 45 cm høy. Hun har hatt et valpekull på 3 stooore bebier. 2 ble beholdt av oppdretter og en solgt. Hun hadde en veldig hard fødsel og fikk veldige hormonforstyrrelser, men har blitt mye bedre. Hun er veldig skeptisk til folk og ting hun ikke kjenner, men ei helt herlig jente. Hun har i tillegg gjort det veldig bra på utstillinger og har 5 cert ;)

Bilder:

Nydelige jenta

Sjekk den tøffe sveisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Har en fransk bulldog som er to år! Verdens hærligste jente:) Hun kan mange triks, og er lydig! Målet vårt er bronsemerket:)

Ellers gjør hun det bra på utstilling! Vi har vært på tre utstillinger og hun har fått to Cert.. Vi mangler bare det store:)

Snilleste jenta mi som elsker alle folk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TaraTarantell
Indi fikk vi for 3-4 uker siden. Hun er 3 år gammel og av rasen xoloitzcuintle (eller meksikansk nakenhund hvis du vil), den store typen, altså over 45 cm høy. Hun har hatt et valpekull på 3 stooore bebier. 2 ble beholdt av oppdretter og en solgt. Hun hadde en veldig hard fødsel og fikk veldige hormonforstyrrelser, men har blitt mye bedre. Hun er veldig skeptisk til folk og ting hun ikke kjenner, men ei helt herlig jente. Hun har i tillegg gjort det veldig bra på utstillinger og har 5 cert ;)

Bilder:

Nydelige jenta

Sjekk den tøffe sveisen :)

Unnskyld men den siste der så ut som den led nød. :hoho: ikke frekt ment. den har nok en personlighet som alle de gode dyra har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har en nydelige schæfer som heter Gully. Hun er snart 4 år og snill som dagen er lang. Bedre venn skal man lete lenge etter. Hun er veldig sosial og glad i alle mennesker. Finnes ikke et vondt ben i hele kroppen hennes. Go'jenta mi!

Du kan lese mer om hunden min (og de tre andre jeg har hatt tidligere) på bloggen min - se nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...