Gå til innhold

Marsvin -sette to voksne hunner sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et marsvin jeg vil skaffe ny venn til. Jeg har fått tilbudet om en jevnaldrene jente. Min er også jente.

Hva er deres synspunkter rundt dette?

Jeg har kontaktet et par oppdretter i dag på mail,men har ikke fått svar.

Har hørt at man skalla de være en ukes tid hver for seg i hvert sitt bur, og derretter sette burene inntill hverandre en stund. Etter noen dager kan de treffes på et nøytralt område.

Eller bør jeg skaffe meg en unge?

Alle råd mottas med takk:)



Anonymous poster hash: 0fef3...834
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Du burde egentlig skaffe en unge. Hvis du har to voksne marsvin jenter på samme alder, vil det bli slåssing og de vil vise hvem som er sjefen. Hvis du har en unge, vil den automatisk forstå at det største marsvinet er sjefen, og det vil gi mye mindre slåssing!! :) Jeg har to marsvin, og de er søsken. De slåss sjelden, fordi de er vant til hverandre fra starten.
Det selges masse marsvin på finn.no, og noen gis bort gratis.



Anonymous poster hash: 6004f...4eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du burde egentlig skaffe en unge. Hvis du har to voksne marsvin jenter på samme alder, vil det bli slåssing og de vil vise hvem som er sjefen. Hvis du har en unge, vil den automatisk forstå at det største marsvinet er sjefen, og det vil gi mye mindre slåssing!! :) Jeg har to marsvin, og de er søsken. De slåss sjelden, fordi de er vant til hverandre fra starten.

Det selges masse marsvin på finn.no, og noen gis bort gratis.

Anonymous poster hash: 6004f...4eb

Jeg har aldri hatt problemer med å sette sammen to jevaldrene marsvin, og jeg har hatt flere marsvin oppigjennom tidene enn man kan telle på 2 hender..

Anonymous poster hash: a34e4...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...