Gå til innhold

Hvor mye koster en Savannah-katt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Tenkte å skaffe meg en slik en, men vil gjerne vite hvor mye de koster :P En kollega på jobben har en slik, og den er med på jobb hver dag, og synes de er så søte og morsomme, og i lunsjen er det mange som tar seg tid til å leke litt, ellers så går den rundt og hilser på alle sammen :)

Vet jo at det er katter som krever mye lek/stimuli, og det er jeg ganske sikker på at jeg har tid til :) Penger er ingen problem.



Anonymous poster hash: 48f42...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurte også på hvilke oppdrettere som finnes i Norge, og ink til en evt hjemmeside :)



Anonymous poster hash: 48f42...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke en Savannah-katt, men derimot en Ragdoll. Vi betalte rundt 9-10 000 for vår, så regner kanskje med at du må opp i en lignende sum :) Rasekatter koster! Jeg vet dessverre ikke om en oppdretter heller, men lykke til i søket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 7 og 10 tusen en plass sikkert.

Anonymous poster hash: 3894a...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sok paa Finn.no, har sett savannah katter blitt avertert der, mulig det er flere oppdrettere i sverige. Det er en ganske skjelden rase i norge, du burde kontakte oppdrettere a stille dem sporsmaalene du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på oppdretteren. Om du bare vil ha en kosekatt, eller en katt som kan konkurrere. Vet om en oppdretter som selger kosekatter for 5000, men katter som er pene nok til utstilling for 9000. Kosekatten hadde en medfødt "knekk" på haletuppen, noe som er vanlig for den rasen.



Anonymous poster hash: 08eb8...6e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...