Gå til innhold

Dyrenes KG.


Frk.K

Anbefalte innlegg

:fnise:

Funker gull her også, så lenge de andre hundene ikke har ball.

Nei, hvis en annen hund har en ball er den off kårs mye kulere enn den man har selv. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eurasiervofs:

I dag sto menneskene opp kjempetidlig selv om de sa det var helg. Og jeg som var så trøtt etter at hun ene mammaen min tok meg med inn i teite, teite dusjen i går for å såpe meg inn og dusje meg i det veldig våte vannet!! Også blåste hun på meg med blåsetingen!! Med VARM luft! Jeg prøvde å klage da den andre mammaen min kom hjem, men hun sa bare at jeg var fin og lukta godt. Ingen forståelse der, altså!

Uansett, da. De sto opp tidlig, og så måtte jeg inn i bilen, og så kjørte vi til den svære hallen der det er kjempemasse hunder som jeg som oftest ikke får til å hilse på. Men det var ikke sååå mange der som det pleier, så det bråka ikke så fælt.

Jeg har skjønt nå at det er meninga at det kommer en dame eller mann og ser på meg der. De pleier å ta meg på private steder og på tennene, og noen ganger så setter jeg meg ned, for det er litt ekkelt. Men når mamma sier "få se" så fant jeg ut at jeg skulle stå pent, for hun hadde med seg sånn kjepegod pølse. Etterpå løp vi rundt og rundt, og så fikk mamma tre bånd, og det ene var rosa, så da ble de glade. Etterpå skulle jeg løpe rundt sammen med en annen, og han var visst sånn der championting...men så vant jeg likevel, og ble beste hannhund, sa de, og mamma fikk sånn bånd med flagg på. Og da løp vi ut av den ringen der hun dama var, og mammaene mine sa jeg var sååå flink!! Det var gøy, for da fikk jeg kjøttbolle.

Så var det masse damer jeg kunne se på. Og den fineste og søteste skulle løpe sammen med meg!! Det var gøy! Hun vant visst, og jeg ble nest best eller noe, og fikk sånn rosett som var hvit og grønn, og jeg snuste den fine dama i rompa når vi skulle ta bilde, bare fordi hun sikkert egentlig ville ha meg. Det vil jo alle. Særlig de som er sånn som meg.

Etterpå var vi på tur og jeg løp kjempefort i snøen og hoppa over alle snøfonnene og stupte kråke og gravde snøhule. Det var SÅÅÅ gøy. Men det var slitsomt, så i sta spurte jeg tre ganger om å få gå ut å tisse, men jeg orka ikke egentlig, så jeg holdt på å sovne mens jeg spurte. Men det var gøy ute, da, for det lukta damer. De vil sikkert også ha meg, særig nå siden jeg er den beste hannen og mammaene mine har beviiiis, faktisk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad jeg slipper å gjøre sånne ting bare fordi mamma synes det er gøy :fnise: Jeg ser så mange andre hunder som går gjennom det samme som du men de liker det ikke!

La privatområder være private da, trenger ikke at folk skal pirke på de liksom.

Jeg kunne bare vært med på sånne ting der man vinner noe om det hadde involvert en ball. Men er vist bare en menneske ting det. Urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser også mange som ikke syns det er gøy, og de syns jeg synd på! Mange av menneskene glemmer visst å være snille med hundene sine der, og de drar og rykker i sånn kjettingbånd!

Menneskene mine er heldigvis veldig opptatt av at det skal være gøy, så jeg får masse godis og blir aldri rykka i. (Noen ganger hender det at jeg ser en skikkelig fin dame som lukter veldig godt, og da prøver jeg å løpe etter dem istedet for å bli tatt på. Men det får jeg ikke til siden mamma sitter fast. Da blir hun helt forferda fordi det rykker, men jeg tenker bare på damene, så det gjør ikke noe). Mamma sier hun skulle ønske jeg kunne være løs inni der, men da hadde jeg garantert løpt for å finne damer!!

Jeg syns faktisk det er gøy der, for det er så lett å få godis, skikkelig godt godis. Bare å løpe og stå, lissom. Også har jeg fått mye bedre selvtillit av det, jeg syns det var litt skummelt da jeg var liten. Jeg er glad for at mammaene mine trener sånn positivt, som betyr at de gir meg godis og prater til meg som om jeg er valp. Høyt. Litt flaut, egentlig.

Men nå føler jeg meg tøff og kul, og ikke minst flink! Også er det masse damer. Så da har jeg halen opp og føler meg glad og stilig. Nevnte jeg godis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig!

Men jeg er opptatt med å rive opp noe greier nå, fordi jeg ikke takler 1-2 dager med ingen løping. Så vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke matfar forstå at jeg helst vil være inne hos han hele døgnet? :balltre:

I natt gnagde jeg hull i buret mitt, fordi jeg ville være med han. Da han endelig kom ut og så at jeg satt utforbi inngangsdøra, ble jeg så glad. :danse:

Jeg hadde sittet der lenge og ventet på at han skulle kose med meg. Jeg var iskald, og særlig ørene var kalde - trodde jo ikke jeg måtte vente så lenge på at han skulle våkne. :fryser:

Jeg synes jeg har fått komme inn alt for lite i det siste. Jeg eeeelsker jo å gå rundt og gnage på alle de gøyale trådene som stikker ut fra stikkontaktene. :Hehe:

Nå tok han meg heldigvis inn og varmet meg. Jeg lå tett inntil matfar og varmet meg opp. Tårene hans rant, kanskje fordi han var redd jeg skulle løpe ned til motorveien eller at jeg skulle ha sprunget bort og ikke komt tilbake. :roll:

Jeg gjorde fra meg en del bæsjer som takk for at jeg fikk komme inn. Håper det bidrar til at det ikke er lenge til jeg får komme inn i kåken hans igjen. ;)

Hilsen kaninen Sofus

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I dag så fikk jeg en ball! En magisk ball! :jepp:

Det kom ut snop når jeg trilla på den! SNOP I EN BALL!!!! Kan det liksom bli bedre?! Jeg var så overlykkelig! Men så mistet jeg ballen tror jeg, for nå husker jeg ikke hvor jeg la den.. :klo:

Noen innspill på hvor den kan være?

Ja også har jeg tygget på kjøkken listene fordi jeg kan.

Håper dere har en fin kveld eller natt videre.

Frk.K's hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Katta mi driv med følgjande nett no:

Herregud, du høyrer vel at eg seier i frå at eg vil ha mat, eller? NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Eg svelter jo mest I HEEEEEL!! Djisses, kor treig går det an å bli eigentleg. Jaggu godt det var han uten pels, han er mykje snillare enn ho derre med manken, ho er berre heilt håplaus, altså.

Og DU, DUSTEHANNKATT, berre ligg i ROOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra minste katten:

I natt så lurte jeg meg inn på det rommet hvor det gulvet er varmt og den rare hvite stolen med hull i er.

Det gulvet er så godt å sove på, og jeg får være i fred!

Men, så kom mamma da, midt på natta og skulle sette seg på den der stolen (hvorfor kan de ikke bare bruke kasse eller gå ut?).

Uansett, så så det ut som mamma kunne trenge litt oppmuntring så jeg gikk og koste på beina hennes. Da hun enda ikke var ferdig, så reiste jeg meg opp på to labber og la de to andre rundt låret hennes, kanskje hun trengte litt dra hjelp?

Da heller ikke det fungerte så kravlet jeg opp i fanget og halvveis over skuldera slik at jeg fikk gitt henne akupunktur på ryggen, det virket da mamma kom seg veldig fort opp av stolen etterpå!

Jeg liker å hjelpe til der jeg kan!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt.. ehem.. Jeg er seks år gammel, er husets herre og tar oppgaven svært alvorlig. Jeg er stor og kraftig (godt muskelsatt, sier mamma), makrellstripet, har bredt ansikt og et direkte blikk, sier mamma, andre synes visst at jeg ser litt farlig ut. For tiden er nettene mine veldig hektiske, pga nye naboer pågår det stadige grensetvister som jeg, uegennyttig som jeg er, har satt meg villig til å ordne opp i.

Men innimellom må jeg inn og sjekke om alt er bra med mamma. Det er det sikkert, hun har ligget varm og god i sengen sin i flere døgn nå og bare dratt seg, den heldiggrisen. Men hun ser noe gråbleik og tufs ut om dagen, så jeg tenkte jeg ville muntre henne opp litt. Valget var enkelt, hun elsker småfugler og går ut hver eneste morgen for å mate dem, hun ser i fuglebøker og er glad i naturen, så slik er vi en meget god match, muttern og jeg.

Jeg fant den feteste kjøttmeisen hagen kunne oppdrive, og etter lang, slu og listig arbeidarbeidsinnsats fikk jeg endelig satt tennene i byttet og satt stolt snuten mot katteluka. Dro med meg fugl og etpar kvister gjennom den totalt fravokste katteluka (når skal hun kjøpe en i størrelse voksen?), sprang i fullt firsprang opp trappa, kastet fuglen rundt meg, ah, det var en gledens stund! Mamma våknet og ble tydeligvis kjempeglad, jeg har aldri sett henne så opprømt! Hun hylte og skrek, sprang opp av sengen, viftet og veivet og og det endte med at vi sprang etter hverandre alle tre! Det var fest, det var moro! Det var fjær og vinger overalt! Dog endte det med at mamma slepte seg opp i senga igjen, og sant og si ble det til at jeg spiste fuglen selv, under sengen hennes. Men ansiktsfargen hennes bedret seg imidlertid ikke.

Men jeg må si jeg er fornøyd med meg selv, fremdeles ligger det fjær her og der som et minne om nok en av mine anstrengelser for å glede mammaen min.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kysser på meg! Det er SÅ flaut! Hva vil de andre gutta si når de ser at mamma kysser og kosemoser på meg liksom? Åh, mamma altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kysser på meg! Det er SÅ flaut! Hva vil de andre gutta si når de ser at mamma kysser og kosemoser på meg liksom? Åh, mamma altså....

Det gjør mammaene mine også. Også snakker de til meg som om jeg er en valp, boffeloffeloff og vofselofse og sånt! Jeg som er en stor og kjekk mann som prøver å dra damer! Herregud, lissom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør mammaene mine også. Også snakker de til meg som om jeg er en valp, boffeloffeloff og vofselofse og sånt! Jeg som er en stor og kjekk mann som prøver å dra damer! Herregud, lissom!

Uff, mammaer er så vanskelige av og til altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Hver eneste gang jeg leker med min kjæreste, så må jeg i dusjen etterpå..

Det synes jeg er veldig veldig rart.

Tror dere det er denne kjæresten min som krever at mamma skal dusje meg etterpå eller tror dere mamma bruker kjæresten min for å lette på samvittigheten sin for å dusje meg etterpå? :klo:

Liker de liksom ikke at pelsen min er full i gjørme eller hva er problemet? Jeg synes gjørmen er så deilig å ligge i etter at jeg har løpt rundt å herjet, den kjøler meg ned...

Så jeg tror det er mamma som belønner meg med leketid med min kjære, før hun hiver meg i dusjen. Men det er da ikke min feil at hun ikke slår av dette vannet som faller ned fra himmelen, slik at alt setter seg i pelsen min som gjørme og sand.

Så nå lukter jeg sånn såpe da.. Lukter litt godt faktisk, men ikke si det til mamma! :sjokkert:

Mamma synes jeg er så myk å god etter at hun dusjer meg å jeg har tørket. Men jeg er ikke helt enig, jeg er en tøff ung herremann, vi er da ikke myke eller gode!

Må dere også inn i den hersens dusjen? Liker dere det?

Jeg vet ikke helt hva jeg føler egentlig. Jeg går inn, men etter en liten stund så prøver jeg å grave meg ut.. Det funker ikke så bra, så da ser jeg ned i bakken å gir mamma et døds trist blikk slik at hun skal synes synd i meg.. Men det hjelper heller ikke. Hun bare ler av meg.. Synes jeg er søt der jeg står så ulykkelig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma er rar. Hun vifter med tærne under dyna for at vi skal leke, men når jeg klarer å fange tærne så blir hun sint, og påstår at hun skal sove, dårlige taperen som hun er, men jeg gir meg ikke enda skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest pærecider

Frøken Mynde: Altså, jeg og Terrierfjompen (har dessverre ikke lyktes med å bli kvitt det der, men jeg jobber med saken) var ute i hagen da jeg så det sleske kattedyret til naboen ligge og breie og deile seg i VÅR hage og tenkte at jeg skulle gi ham en lærepenge! Jeg sprang etter ham og fulgte ham over til naboens hage, men han forsvant. Så da jeg hadde jagd det satans kattkreket vekk, så oppdaget jeg at jeg ikke visste hvor jeg var!!!! Men to snille damer så meg, de kunne sikkert ikke motstå de store vakre blanke øynene mine og den skjelvende lille kroppen min. Jeg er ganske flink til å lure mennesker, skjønner dere. Jeg bare ser på dem og skjelver litt, og de gjør hva som helst for meg! De tok meg tilbake til matmor og Terrierfjomp, matmor var så lykkelig over å få meg tilbake! Terrierfjomp bare så dumt på meg som vanlig. Dessverre har matmor blitt strengere med å la oss løpe fritt i hagen, hun må jo være tett i nøtta, hvordan skal jeg holde hagen fri for katter og annet spetakkel?

Terrierfjomp: gamle surpuppen er tilbake etter å ha jagd vekk den katta. Men i det siste har hun begynt å lukte litt godt, altså. Kanskje det blir noe på meg igjen, matmor var så snill at jeg fikk besøke ei lita og lekker frøken i jula. For å si det slik, den frøkna kommer aldri til å glemme den helga! Matmor sier at jeg var så flink, og at jeg ble pappa til fem valper!!!! Det bekymrer meg litt. Må jeg betale farskapsbidrag? Vil damene fortsatt ha meg hvis de vet at jeg har barn?

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har fått lov til å ha deg! :lur:

Jeg ble voldtatt av en liten jack russel terrier engang.. Egentlig så merket jeg ikke så mye til det, den var så liten også var jeg mye mer opptatt av å se hvor ballen landet enn å følge med på det krapylet der.

Den JRT'en var sykt needy, måtte liksom ha oppmerksomhet av meg eller kompisen min heeeele tiden! Dessverre var det bare meg han plagde mest.

Hvorfor kunne den bare ikke løpe etter ballen som alle andre normale hunder hæ? Rar liten kar det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta tenker nok noe sånt:

Nå er jeg drittlei av at det desperate kvinnemennesket skal prøve å kose med meg heeele jævla tia, jeg liker IKKE kos!! Når jeg ligger å chillern ved siden av deg, betyr det IKKE at du skal ta på meg. Har du mat eller godis derimot, kos så mye du vil.

Jeg vil ut NÅ! jeg gir meg ikke med skrapinga og jamringa før jeg får viljen min. Udugelige menneske, hvorfor slipper du meg ikke ut 5 på natta???

Dette tror jeg min katt tenker å. Hun er ikke så glad i kos og blir bare irritert hvis jeg prøvet å kose mens hun sover eller chiller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...