Gå til innhold

Dyrenes KG.


Frk.K

Anbefalte innlegg

Absinthias hund: Jøss, leker du med ball for din egen del, altså?

Hos oss leker jeg litt med ball fordi de ser ut til å like det. Når de har kastet 4-5 ganger, så synes jeg at de har lekt nok, så jeg finner på noe annet. - Det er forresten det samme når det gjelder pinner. Har alltid lurt på hvorfor de synes det er så kult.

Hos meg får vi ikke lov til å leke med ball. Det er utrettferdig det! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærecider

Frk Mynde her: Matmor har fri fra den der dumme jobbgreia si idag, så nå ligger jeg helt inntil henne og bare koser meg. Bare så dumt at den dumme puddingen også skal gjøre det samme. Matmor er min. Bare min! Og så har jeg litt PMS, tror matmor har det samme. Vi kvinner må holde sammen mot de ekle mannfolka. Puddingen er blitt så innpåsliten i det siste! Og så dum som han ser ut! Noen ganger står han der og tror han er deilig. Dere vet, sånn stiv positur med brystet ut og logrer stivt med halen samt at tunga henger ute. Han ser jo bare helt åndssvak ut! Matmor bare ler av ham. Sukk! Godt at jeg er den smarte i huset, må jo fortelle matmor hvor dum han egentlig er. Men hun skjønner det bare ikke! Hun bare 'åååå så flink gutt' hver gang han sitter pent eller går på do. Hah! Jeg kan rulle, spille død, vente på maten, danse og gi high five, jeg! Mistenker at matmor heller ikke er så smart, egentlig. For puddingidioten blir jo genierklært gang han driter utenfor veien! Hallo? Det er ingen stor prestasjon å drite! Alle gjør det! Selv matmor, selv om jeg og Puddingen i allefall er enig om at vi må passe på matmor når hun sitter på den skumle hvite greia. Aaah, det var godt å få det ut! (pun unintended) Idag har jeg kun en plan, ligge inntil matmor og prøve å overbevise henne om hva hun går glipp av når hun går på dustejobben sin. Men hun sier jo at hun må jobbe så jeg og Puddingen får tak over hodet og mat. Jeg har foreslått for henne at hvis hun hiver ut Puddingen så er det en hund mindre og hun kan jobbe mindre og bruke mer tid på MOI! Sukk. Ikke lett å være geniet her, det er et ensomt liv til tider....

Terrierfjomp: Sniff, sniff. Promp. Sniff. Den var bra!

Frk Mynde: OMG...

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Mynde her: Matmor har fri fra den der dumme jobbgreia si idag, så nå ligger jeg helt inntil henne og bare koser meg. Bare så dumt at den dumme puddingen også skal gjøre det samme. Matmor er min. Bare min! Og så har jeg litt PMS, tror matmor har det samme. Vi kvinner må holde sammen mot de ekle mannfolka. Puddingen er blitt så innpåsliten i det siste! Og så dum som han ser ut! Noen ganger står han der og tror han er deilig. Dere vet, sånn stiv positur med brystet ut og logrer stivt med halen samt at tunga henger ute. Han ser jo bare helt åndssvak ut! Matmor bare ler av ham. Sukk! Godt at jeg er den smarte i huset, må jo fortelle matmor hvor dum han egentlig er. Men hun skjønner det bare ikke! Hun bare 'åååå så flink gutt' hver gang han sitter pent eller går på do. Hah! Jeg kan rulle, spille død, vente på maten, danse og gi high five, jeg! Mistenker at matmor heller ikke er så smart, egentlig. For puddingidioten blir jo genierklært gang han driter utenfor veien! Hallo? Det er ingen stor prestasjon å drite! Alle gjør det! Selv matmor, selv om jeg og Puddingen i allefall er enig om at vi må passe på matmor når hun sitter på den skumle hvite greia. Aaah, det var godt å få det ut! (pun unintended) Idag har jeg kun en plan, ligge inntil matmor og prøve å overbevise henne om hva hun går glipp av når hun går på dustejobben sin. Men hun sier jo at hun må jobbe så jeg og Puddingen får tak over hodet og mat. Jeg har foreslått for henne at hvis hun hiver ut Puddingen så er det en hund mindre og hun kan jobbe mindre og bruke mer tid på MOI! Sukk. Ikke lett å være geniet her, det er et ensomt liv til tider....

Terrierfjomp: Sniff, sniff. Promp. Sniff. Den var bra!

Frk Mynde: OMG...

:fnise::ler:

Jeg er glad jeg ikke må dele mammaene mine med noen til daglig!

Da onkel puddel la seg i fanget til den ene mammaen ble jeg veldig sint på han. Gav han ganske så klar beskjed om at det ikke var greit, men han hørte ikke på meg. Da syns jeg onkel puddel var ganske dum.

Men promping er ganske naturlig altså Frk Mynde. Jeg gjør det hele tiden jeg! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::ler:

Jeg er glad jeg ikke må dele mammaene mine med noen til daglig!

Da onkel puddel la seg i fanget til den ene mammaen ble jeg veldig sint på han. Gav han ganske så klar beskjed om at det ikke var greit, men han hørte ikke på meg. Da syns jeg onkel puddel var ganske dum.

Men promping er ganske naturlig altså Frk Mynde. Jeg gjør det hele tiden jeg! :icon_lol:

Enig! Her er kun mamma min sin :rodmer: Å jeg får hele og fulle oppmerksomhet hele tiden nesten :hoppendeglad:

Mamma sier til meg hele tiden hvor søt å perfekt jeg er, jeg elsker når hun gjør det. Men av og til stopper hun, hvorfor stopper hun liksom? Jeg trenger å høre det hele tiden selv mens jeg sover!

Åh mammaen min :rodmer: Av og til så koser hun med andre hunder når vi er ute men det er greit, siden jeg også koser med andre eiere. Jeg er syyyykt oppmerksomhetssyk og needy skjønner dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freke her igjen.

Tror du ikke den ene dama dro på langtur i går sammen med tobeintingene? Hun hadde visst vært i Sverige i går og møtt en kjekk spanjol som bor der. Han hadde fått sluppet til godsakene!

Fytti grisen altså, meg er hun bare sur og grinete på mens han derre svenske spanjolen hun bare møtte for en 30 minutters date får hele pakka? Og ikke forsøkte tobeintingen å hindre daten eller. Assistert utroskap!

Bare se hvor sur og grinete hun var på meg i morges når jeg forsøkte å flørte med henne (hun lukter tros alt fortsatt veldig godt)
Denali-Freke_zps32da8933.jpg

Først må jeg lære meg å dele tobeintingen min med en annen tobeinting (han er egentlig grei, men akkurat nå er jeg enspora i hodet), og så drar ene dama på tur og er utro med en svensk spanjol. Verden er ikke en rettferdig plass <furten>

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freke her igjen.

Tror du ikke den ene dama dro på langtur i går sammen med tobeintingene? Hun hadde visst vært i Sverige i går og møtt en kjekk spanjol som bor der. Han hadde fått sluppet til godsakene!

Fytti grisen altså, meg er hun bare sur og grinete på mens han derre svenske spanjolen hun bare møtte for en 30 minutters date får hele pakka? Og ikke forsøkte tobeintingen å hindre daten eller. Assistert utroskap!

Bare se hvor sur og grinete hun var på meg i morges når jeg forsøkte å flørte med henne (hun lukter tros alt fortsatt veldig godt)

Denali-Freke_zps32da8933.jpg

Først må jeg lære meg å dele tobeintingen min med en annen tobeinting (han er egentlig grei, men akkurat nå er jeg enspora i hodet), og så drar ene dama på tur og er utro med en svensk spanjol. Verden er ikke en rettferdig plass <furten>

Hæææ!! Det er så frekt! Fytti så urettferdig! Kommer det en tispe her i hus og hun begynner å lukte godt så får ikke mennesket mitt sende hun vekk å la andre nyte godsakene!!

Håper du klarer å sjarmere en av de andre damene da! Jeg vet du har en del der! Good luck Amigo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Freke her igjen.

Tror du ikke den ene dama dro på langtur i går sammen med tobeintingene? Hun hadde visst vært i Sverige i går og møtt en kjekk spanjol som bor der. Han hadde fått sluppet til godsakene!

Fytti grisen altså, meg er hun bare sur og grinete på mens han derre svenske spanjolen hun bare møtte for en 30 minutters date får hele pakka? Og ikke forsøkte tobeintingen å hindre daten eller. Assistert utroskap!

Bare se hvor sur og grinete hun var på meg i morges når jeg forsøkte å flørte med henne (hun lukter tros alt fortsatt veldig godt)

Denali-Freke_zps32da8933.jpg

Først må jeg lære meg å dele tobeintingen min med en annen tobeinting (han er egentlig grei, men akkurat nå er jeg enspora i hodet), og så drar ene dama på tur og er utro med en svensk spanjol. Verden er ikke en rettferdig plass <furten>

Terrierfjomp: Føler med deg, mann! Vet åssen det er! Når frk. Mynde begynner å dufte deilig og det ser ut til at det endelig blir noe på meg, så sender matmorkjærringa henne vekk. Og jeg sitter da igjen med teppene hennes og knust hjerte. Når hun kommer tilbake, jeg aner ikke, mann, kvinnfolk er jammen ubegripelige! Da er hun så sur og grinete, men hun lukter fortsatt såååå uimotståelig! Verden er så urettferdig, kompis!

Frk. Mynde: *snøfter hånlig og kryper under teppet sitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

:fnise::ler:

Jeg er glad jeg ikke må dele mammaene mine med noen til daglig!

Da onkel puddel la seg i fanget til den ene mammaen ble jeg veldig sint på han. Gav han ganske så klar beskjed om at det ikke var greit, men han hørte ikke på meg. Da syns jeg onkel puddel var ganske dum.

Men promping er ganske naturlig altså Frk Mynde. Jeg gjør det hele tiden jeg! :icon_lol:

Frk Mynde: Fising hører ikke hjemme i et dannet hjem. Dermed basta! :jolie:

Dessuten lukter det død grevling i huset etter at han har sluppet en av disse bombene sine! Fatter ikke hva matmor ser i det der! Mistenker at hun har blitt lettere hjerneskadd etter å ha innhalert de dunstene der, så derfor får han bli...

Terrierfjomp :fise::nigo:

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurasiergutt:

Sender de damene avgårde når de lukter godt? Herreguuud så urefferdig! Jeg får heller ikke ha meg med noen av de fine damene. Noen ganger tar de meg med til et sted med MASSE hunder, og så får jeg ikke hilse på noen av dem, men må løpe rundt i en ring til en vilt fremmet mann tar på meg. Intimsoner har de ikke hørt om, for de skal se på tennene mine og til og med ta meg på ballene!! :hakeslepp: Men jeg får god kjøttbolle, så da står jeg stille.

Vel, poenget mitt var at noen ganger er der damer på de stedene. Og det hender at de bare ligger på gulvet og lukter sånn supermegagodt!! Så da gidder jeg ikke stå stille når mannen skal ta på meg, og den teite kjøttbolla kan menneskene ha for seg selv. Jeg høre sånn langt borte at de snakker til meg med mild stemme og lissom prøver å få kontakt, men jeg hopper rundt og sikler og snuser på gulvet og prøver å finne damene!! Men jeg finner dem ikke! Og jeg har på meg sånt teit bånd som strammer, og menneskene mine er egentlig veldig opptatt av at det skal være løst når vi løper rundt, men når jeg skal finne damene så henger ikke menneskene med, og da strammer det når jeg hiver meg rundt og leter!

De må seriøst lære seg å enten slippe eller hente damene til meg. Skjønner ikke hvorfor de blir så oppgitt når de bare får sånt blått bånd når ikke mannen får ta på meg, for da kan vi jo gå hjem og gå tur i skogen! Mye kulere enn å trave rundt og rundt, og det kan hende jeg finner damer på veien ut også!

Noen råd til å få menneskene til å skjønne at når damene lukter godt gidder ikke jeg å løpe rundt og heller la meg kose meg litt med alle de fine babe'sa??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flokken! :vinke:

Nettopp kommet hjem fra tur! På turen gikk det en annen menneskedame, jeg vet ikke hvem hun er men jeg følte hun trengte litt hunde-kos. Så jeg bare hoppet på hun jeg å voldtok hun med kyss. Mamma prøvde å dra meg vekk å så litt flau ut.. Hun skjønner ingenting! :sur:

Dama ble gla da, også sa hun noe sånn "Veldig fin hund du har" så det så ikke ut som at hun hadde noe i mot det selv om mamma ga meg ett litt surt blikk å sa noe med "du vet du ikke kan hoppe på folk på den måten.. " noe sånt, det går inn det ene og ut det andre øret.. :rolleyes: Hun kan snakke for seg selv å ikke alle andre. Jeg hopper jo ikke på hun.

Men dama fikk kos å så mye gladere ut etter på ikke sant, så da burde jeg få lov til å gjøre sånt hele tiden mener jeg da! :opplyser: Tenk hvor mange jeg kunne gjort glad liksom! :jepp:

Er dere ikke enige eller?!

Frk.K's hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix (hund):
Den lille fettklumpen de brakte inn i huset, begynner å gå meg på nervene!
Han biter og hopper på meg. Litt skummel er han jo også, får han har ikke forstått at det å knurre, det er ikke noe mang gjør når man er glad, men når man er sint. For en fjott.
Ikke nok med at han biter og hopper, han forfølger meg også. Hele.Tiden.
Heldigvis så er han så liten at han kommer seg ikke oppi sofaen. Jeg må nok ta av meg noen kilo, for fettvalkene mine henger utenfor så han lille krapylet på gulvet får tak i de.
Ooh jeg lukter hamburger. På med syte-trynet.



Anonymous poster hash: d51dd...97c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund:

Ååå det regner, og så skal hun absolutt ta på meg klær. Jeg trenger ikke klær, jeg er jo en barsk mann! Og nå sier hun at hun er kald og vår og vil hjem for å sove, men jeg må bæsje først, skjønner hun ikke hvor innviklet det matematiske stykket er? Herregud, dette er kobmpliserte greier, man kan ikke bare bæsje hvor som helst. 3 skritt fram, så går jeg en runde rundt meg selv, oj var det en bil, kan jeg hilse på de? Nei, nå kom jeg utav det, må begynne på nytt.

Oj, en katt, den må jeg jage! Nei, jeg har ikke tid til det, må bæsje først. Rundt og rundt, 2 meter til høyre, 3 skritt fram, hei, den hunden kjenner jeg, jeg vil hilse! Nei, der gikk de forbi. Jaja, jeg får fortsette med dansen min. Skal vi se, hvor langt var jeg kommet? 2 ganger rundt, en gang til venstre, her var et fint sted å bæsje på, oj var det en skummel lyd? Skal jeg løpe hjem? Nei, det gikk bra. Da prøver jeg en gang til.

Lukte lukte, her har det vært noen før meg, hvem er det da? Uff, nå maser hun igjen, hun sier jeg har brukt en halvtime på samme sted. Hva er halvtime? Jeg må jo bæsje før vi går hjem. Skal vi se, stå i ro med bakbeina, gå rundt med forbeina 2 runder, 2 meter til høyre, 1 meter til venstre, perfekt! Da ble hun fornøyd, endelig sier hun.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bobby:

I natt fikk jeg endelig sneket meg til å sove i sofaen, for pappa var den siste som la seg, og han gir litt f. Mamma er alltid nøye på å få meg ned før hun legger seg, men hun la seg så innmari tidlig i går, så jeg var heldig! Men klokken fire hadde jeg visst vridd litt rart på meg, så jeg falt rett i bakken, og jeg skvatt så innmari, så jeg måtte gråte litt i et kvarters tid. Heldigvis kom mamma og koste med meg da, men hun løftet meg jo bort derfra så jeg måtte sove ved siden av sengen som vanlig. Uflaks altså! Men jeg har ikke turt å være i sofaen i hele dag, jeg tror kanskje den dyttet meg ut med vilje.

I dag har vi vært i skogen, og jeg har spist mose, sopp, kongler og masse pinner! Jeg klarte til og med å snike meg til å spise bæsj, for mamma var så treig! Langline er toppen altså! Men nå må jeg nesten sove litt, helst oppå føttene til mamma. Det er jammen slitsomt å være valp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Freke: damene lukter ikke like godt lengre, men får fremdeles ikke være hos de. Men nå tilbringer jeg kvalitetstid med han nye tobeningen. Han er ok, koser mye med meg og gir meg godis. Men han lar meg ikke tygge på plastikklekene hans. Og nå har jeg funnet ut at jeg vil være inne hund resten av livet. Det er tørt og godt her. Og masse ting å spise. Så nå krever jeg kattedo. Så jeg slipper å gå ut noen gang igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis ville det begrenset seg til ting som:

Sulten!

Løpe!

Trøtt!

Ukjent lukt!



Anonymous poster hash: 07b80...37f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evans valp:

Mamma, nå må du forstå at jeg faktisk begynner å bli ganske stor, og faktisk ønsker å passe på deg litt.

Men av og til har jeg lyst til å være bitteliten valp og kose i fanget også da. Jeg er ikke bare stor og skummel.

(ref. valpetråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En katts bekjennelser:

Altså, nå begynner jeg å lure på hvor mennesket har vært de tre årene vi har bodd sammen. Hun har fremdeles ikke forstått at maten smaker best når jeg kan plukke den opp selv fra gulvet - den serveres alltid i skål. Og når den blir tom, er hun av og til ikke hjemme engang?! En gang spiste jeg opp alt på en gang, og måtte vente i flere timer før den ble fyllt opp igjen. Altså jeg bare LOL?!

Og forresten, har noen av dere noen gode tips til hvordan jeg kan oppdra mennesket til å ikke sove når jeg har lyst til å leke? Jada jada, hun er jo våken mange timer i strekk, men da er det lyst. Alle vet at det er gøyest å leke når det er mørkt! Fra før av har jeg prøvd å legge meg på hodet hennes mens jeg biter i øret. og å kidnappe og drepe sokker, men døgnrytmen hennes er altså uforandelig.

Hadde egentlig mer, men... gjesp. Jeg må sove. Har bare sovet 12 timer i dag.



Anonymous poster hash: 30ef8...456
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princess123

Gerda her:

En godbit til a. Bare en til, jeg var jo så flink, jeg gir labb når du sier gi labb. Bare en til. En til. En til bare, plis, kom igjen a!

Oooh jeg får en til, tuuusen takk verdens beste matmor namnamnam jeg skal være evig takknemlig!

... Bare en til a? En til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobby:

Hallo, det er hele TO TIMER siden sist jeg fikk mat! Hvordan kan du være så slem? Mamma! Mamma! MAMMA!? Jeg vil ha mat! NÅ! Mamma!!! JAVEL JEG FÅR VEL SULTE, DA. *furte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...