Gå til innhold

er rommenn hotte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cecce

Eeeh er mange pene tyrkiske/spanske etc menn men de du viste der `? Unnskyld meg men er ikke noe som er mindre tiltrekkende mener nå jeg. Frekt å si det men de var veldig uattraktive, og nei jeg syns ikke "rommenn" er kjekke og hadde nok ikke prøvd meg for de er ute etter en ting her i landet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så ille han sjåføren. Det finnes pene mennesker innenfor alle folkegrupper synes jeg, uavhengig av deres bakgrunn. For når jeg totalt skal vurdere etter bare utseendet, så er det jo bare det som teller. Men så er det jo ikke så ofte vi gjør oss en mening om bare det ytre uten å ta hensyn til det som ligger bak (med mindre man er på sjekker'n på byen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest råger

Ikke så ille han sjåføren. Det finnes pene mennesker innenfor alle folkegrupper synes jeg, uavhengig av deres bakgrunn. For når jeg totalt skal vurdere etter bare utseendet, så er det jo bare det som teller. Men så er det jo ikke så ofte vi gjør oss en mening om bare det ytre uten å ta hensyn til det som ligger bak (med mindre man er på sjekker'n på byen).

...så han sjåføren. Du kunne seriøst vurdert å la han stappe kukken inn i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel spørsmålet om rommenn er hotte. Ikke begrenset til de på bildet. Jeg syns heller ikke de var spesielt tiltrekkende, men jeg er ikke så begrenset i min fantasi at jeg kan innbille meg at det nok finnes flere pene menn innenfor kategorien aliens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så han sjåføren. Du kunne seriøst vurdert å la han stappe kukken inn i deg?

Wow, snakk om å ta kommentaren min helt ut av kontekst. Jeg går da ikke rundt å vil hoppe til køys med alle mennesker jeg synes er pene? Og det håper jeg virkelig ikke du gjør heller.

Anonym poster: cd5e370b79d2ed6c6b47906111b18c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten oppgitt...

Hvordan kan folk bli tiltrukket av dem? Har dere plutselig glemt at de lever i en leirer som har hatt store problemer med hygiene, eller det faktum at mange av dem stjeler og tigger? Og når de først får penger bruker de dem på øl, og ja, mange av dem stinker øl. De er skitne, og har en oppførsel som er frastøtende.

Anonym poster: caab62e233a89413ad83604d9b2d0810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

Blir nesten oppgitt...

Hvordan kan folk bli tiltrukket av dem? Har dere plutselig glemt at de lever i en leirer som har hatt store problemer med hygiene, eller det faktum at mange av dem stjeler og tigger? Og når de først får penger bruker de dem på øl, og ja, mange av dem stinker øl. De er skitne, og har en oppførsel som er frastøtende.

Anonym poster: caab62e233a89413ad83604d9b2d0810

Det er da ikke alle som lever sånn? Åssen kan du påstå dette? Har du levd sammen med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berta

Rommenn er rimelig hotte ja..

Etter at du har plukket vekk et halvt kilo forsømt kukost og kanskje skal la dem slippe til.. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de som ikke ser at i hverfall en av disse mannfolka er pene og søt må jo ha dårlig syn ?

nei absolutt ikke dårlig syn,men GOD smak! noe du mangler.

Anonym poster: 9605b2c4c802a25673420afc22e4f80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei absolutt ikke dårlig syn,men GOD smak! noe du mangler.

Anonym poster: 9605b2c4c802a25673420afc22e4f80e

Jeg trodde virkelig man holdt seg for god for slike påstander etter endt ungdomsskole-alder. Jeg hører bare om fjortissjenter som bedømmer andres smak på denne måten. Kanskje jeg skal synke så lavt og ta barneregla om at "Smaken er som baken? Delt." Tror jeg fikk høre den da jeg var 5 år. Da var det vel på tide for deg, også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig logikk

...så han sjåføren. Du kunne seriøst vurdert å la han stappe kukken inn i deg?

Så hvis man syns noen er kjekk så vil man automtisk ha sex med dem? Jeg syns mange menn er kjekke men det betyr ikke at jeg vil ha sex med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utseendet vi snakker om her, og bare det, ikke sant? I så fall forstår jeg ikke hvorfor sigøynere ikke kan være hotte. Nå er ikke jeg i målgruppen her riktignok, men hva er så oppsiktsvekkende i å mene at folk kan være pene uavhengig av hvilken etnisitet de tilhører?

For øvrig fatter jeg ikke dette skammelige hatet mot rom-folket nå for tiden. Jeg er ikke begeistret for venstresidens innvandringspolitikk, men dette hatet mot dette folket tror jeg vi kommer til å skamme oss over med tiden, og det med god grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde virkelig man holdt seg for god for slike påstander etter endt ungdomsskole-alder. Jeg hører bare om fjortissjenter som bedømmer andres smak på denne måten. Kanskje jeg skal synke så lavt og ta barneregla om at "Smaken er som baken? Delt." Tror jeg fikk høre den da jeg var 5 år. Da var det vel på tide for deg, også ;)

ABen du siterer svarte vel strengt tatt på samme nivå som gjesten la opp til.

Og i tilfelle gjesten skulle lure, så er synet mitt utmerket og jeg synes ikke de på bildet er noe å rope hurra for. Heller ikke har jeg sett andre sigøynermenn som er verdt å snu seg etter på gaten.

Anonym poster: ac552e8798b060cccf2b46de426ea48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ABen du siterer svarte vel strengt tatt på samme nivå som gjesten la opp til.

Og i tilfelle gjesten skulle lure, så er synet mitt utmerket og jeg synes ikke de på bildet er noe å rope hurra for. Heller ikke har jeg sett andre sigøynermenn som er verdt å snu seg etter på gaten.

Anonym poster: ac552e8798b060cccf2b46de426ea48f

Ja, det er forsåvidt sant, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten oppgitt...

Hvordan kan folk bli tiltrukket av dem? Har dere plutselig glemt at de lever i en leirer som har hatt store problemer med hygiene, eller det faktum at mange av dem stjeler og tigger? Og når de først får penger bruker de dem på øl, og ja, mange av dem stinker øl. De er skitne, og har en oppførsel som er frastøtende.

Anonym poster: caab62e233a89413ad83604d9b2d0810

Det kunne like gjerne vært normenn du skriver om her med unntak av at vi ikke bor i leirer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke alle som lever sånn? Åssen kan du påstå dette? Har du levd sammen med de?

Det kunne like gjerne vært normenn du skriver om her med unntak av at vi ikke bor i leirer.

Eh, har levd ganske nærme rumenere her i Oslo, og jeg ser dem rote rundt i søppelcontainere, jeg ser at klærne deres er skitne og jeg ser generelt hvordan de lever.

Anonym poster: caab62e233a89413ad83604d9b2d0810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og dermed har du sett ALLE?

Jeg har sett nok

Anonym poster: caab62e233a89413ad83604d9b2d0810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av mine største mareritt er å bli voldtatt av en møkkete sigøyner.

Anonym poster: ffd1d820f80e38edc010c7c536eb8d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...