Gå til innhold

Hva tenker dere om Satanismens regler ?


Gjest Rhaegar Targaryen

Anbefalte innlegg

Du er klar over at jeg er klar over det og at jeg ikke bryr meg om det ikke gir noen mening.

hvorfor er du så sur da :( ? vær en litt mer omgjengelig ts da er ikke så koselig å svare på spm fra deg når du virker sur.

Rettelse jeg oppfatter deg som sur :) gadd ikke viske

Anonymous poster hash: 697b5...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man setter seg ike ned og dikter opp en "Bibel" på egenhånd (som direkte svarer til punktene i en annen religions skrifter), dersom man har lyst til å komme med noe som helst autoritært/ kanoniserbart av religiøse skrifter.

Slike skrifter blir til gjennom århundrer og er utarbeidet av mange mennesker, som sammen formidler et budskap med samme innhold. Alt annet er oppmerksomhetssøkense b.s fra noen med storhetsvannvidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med fri vilje og ansvar for å bruke den? Husker jeg likte det godt. Anton LaVey var det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, tror det holder med preken fra mor mi :ler:;)

Hvis det freser når du kaster vievann på henne :kosteskaft:, så skulle jeg tro at det var mere enn nok, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det freser når du kaster vievann på henne :kosteskaft:, så skulle jeg tro at det var mere enn nok, ja.

Hun gjør nokk det :ler:

Endret av Gypsy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på andres eiendom, vis respekt eller la være å gå der.

Hvis en gjest på din eiendom irriterer deg, behandle han ondskapsfullt og vis ingen nåde.

Disse burde kanskje kirkebrennere lese om igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst er dårlig smak en dødssynd?

Trenger ikke å være satanist for å mene det - bare se på disse motefolka :P

Levereglene er jo som alle andre leveregler; i grunn fornuftige regler, som mange lever etter i det daglige. Resten syns jeg blir søkt og psykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på andres eiendom, vis respekt eller la være å gå der.

Hvis en gjest på din eiendom irriterer deg, behandle han ondskapsfullt og vis ingen nåde.

Disse burde kanskje kirkebrennere lese om igjen?

:skratte:

Du får herved tildelt ukens blomst: :blomst:

Gratulerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dels primitive regler som vitner om en heller laverestående bevissthet. Skjønner meg i utgangspunktet ikke på de som har behov for å leve etter en liste med nedskrevne dogmatiske regler og bud. Å putte seg, sitt selvbilde og sin verdensanskulse inn i en liten begrenset boks, som en annen har oppfunnet for deg. Vitner om usikkerhet iforhold til egen selvstendig retning og syn på livet. Å la andre føre ann, slik religløse på den ene eller andre side gjør. I utgangspunktet har vi en egen indre veileder. Men folk er så programert og villedet at man ikke lenger lytter til sin egen universelle visdom.

Anonymous poster hash: 38a52...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...