Gå til innhold

Er du norsk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er muslim og målet mitt er å gjøre Norge om til et muslimsk kalifat.

Norge hater oss alle og hvite mennesker er rasister. Menneskelagde lover er dårlig og fungerer ikke.

Bare guds lover virker.

Hvorfor jeg ønsker muslimsk kalifat i Norge?

Fordi hvite mennesker har behandlet meg som dritt. Hvite mennesker har mobbet meg gjennom 7 års barneskole, 3 års ungdomskole og 3 års videregående. 13 års mobbing av hvite mennesker.

Derfor må Norge bli et muslimsk kalifat for å hindre at barn blir mobbet på skolen.

Jeg prøvde å være nordmann, men hvite mennesker liker meg ikke.

Anonymous poster hash: e4241...ac3

Hvem er det som kaller våre 11 år gamle døtre horer? Ikke kom til meg og mess om hvem som er de verste rasistene.

Hvis du oppfører deg på sivilisert vis så blir du likt, bare å prøve.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes dessverre folk med omtrent de meningene du skildrer her, men dette var en uvanlig dårlig forsøk på å posere som radikal islamist.

Anonymous poster hash: 870f2...b7e

Norge må bli et Islamsk kalifat. Bare eneste måten alle kan bli behandlet likt. Jeg er muslim og dere hvite mennesker har mobbet meg i 13 år.

Det er min plikt å avlyde gud og opprette muslimsk kalifat over hele verden. Slik kan det bli stabilitet og fred. Ingen kommer til å bli mobbet på skolen hvis vi følger guds lover.

http://www.memritv.org/clip/en/4027.htm

Anonymous poster hash: e4241...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Er norsk som i at jeg kan spore familien min tilbake i oslo sånn 4-5 generasjoner på mammas side. Og på pappa sine side er jeg norsk 3 generasjoner. Men genene mine fra pappa er svenske, etternavnet er bare fornorska svensk, og fetterne mine skriver det på svensk måte, hos mamma er dansk og svensk, og vet at nesten alle mine forfedre er født i og rundt randers i danmark, har navn på de så langt tilbake som midten av 1600 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som ei norsk jente, selv om jeg har utenlandske foreldre.

Jeg er født og oppvokst i Norge, har tjenestegjort(militæret) for landet mitt, har omtrent kun etnisk norske venner, og siden jeg kun tiltrekkes av norske menn har jeg kun hatt etnisk norske kjærester.

Barna mine skal ha norske navn og skal få leve ut typiske norske tradisjoner, og jeg ser for meg at de neste generasjonene etter meg skal være av norsk ætt.



Anonymous poster hash: b0b6e...db6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvt norsk og halvt finsk. Ser på meg selv som etnisk norsk selv om jeg egentlig ikke er det.



Anonymous poster hash: 67333...a3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger lite med på media du?

Skjønner ikke at jeg gidder, men okay.

Jeg skrev at en del faktisk har et slikt tankegods, og jeg vet godt hva folk som Ubaydullah sier. Jeg snakker om ordvalget til brukeren jeg siterte: Å si at man skal "gjøre Norge til et muslimsk kalifat" gir ikke mening for dem, siden kalifat og islamsk nasjonalstat ikke betyr det samme for dem. Å si "innlemme Norge i kalifatet" eller "opprette en islamsk stat", derimot, det ville gitt mening for dem. Det høres ganske likt ut, men for dem er det to helt forskjellige ting.

Jeg kjenner godt til det jævlige tankegodset til Profetens Ummah og deres meningsfeller, og derfor understreket jeg også klart og tydelig at det handlet om ren språkbruk: De sier like sprø ting, men på en annen måte. Det er et par markører i vedkommendes språk som viser tydelig at dette ikke er en radikal islamist, selv om innholdet selvsagt er likt.

Sånn. Ferdig. Tilbake til tema. Den som måtte ønske å spore av er hjertelig velkommen til å starte en egen tråd i dette underforumet.

Anonymous poster hash: 870f2...b7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål nummer to som ALLE innvandrere og utlendinger får, som ingen har nevnt i denne tråden er:

---- "du har det godt her i Norge, ikke sant?"



Anonymous poster hash: 52bf1...7e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål nummer to som ALLE innvandrere og utlendinger får, som ingen har nevnt i denne tråden er:

---- "du har det godt her i Norge, ikke sant?"

Anonymous poster hash: 52bf1...7e0

Ja trives jeg ;)

Anonymous poster hash: 62d15...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke norsk selv om du er norsk statsborger...

Anonymous poster hash: 6e64e...fb7

På`n igjen. Neivel, så er man ikke norsk da. Gjorde dette at din norrøne stolthet ble bestyrket? Slapp av. Ingen skal ta fra deg ditt land eller noe slikt :)

Litt synd at det er det eneste du har å komme med til innvandrere. Mange er nå flinke og har gode jobber innenfor en rekke viktige fagfelt (leger, ingeniører, psykologer, sykepleiere m.m).

For ordens skyld: det spiller ingen rolle hvilken nasjonalitet eller etnisk gruppe man tilhører inntil man ikke funker som et MENNESKE. En viking var vel på nivå med Buddha da?

Endret av extra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På`n igjen. Neivel, så er man ikke norsk da. Gjorde dette at din norrøne stolthet ble bestyrket? Slapp av. Ingen skal ta fra deg ditt land eller noe slikt :)

For ordens skyld: det spiller ingen rolle hvilken nasjonalitet eller etnisk gruppe man tilhører inntil man ikke funker som et MENNESKE.

Hva, skal du ikke ta fra oss landet??? :sjokkert: Jeg tror ikke på deg :fnise::fnise::fnise:

Bare tuller.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Du er ikke norsk selv om du er norsk statsborger...

Anonymous poster hash: 6e64e...fb7

Så i følge din definisjon, hvem kan kalle seg norsk da? Blond og blåøyde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er norsk. Jeg har norske forfedre så langt tilbake jeg kommer og er oppvokst med norsk kultur, språk og tradisjon.

Det er en blanding av dette som gjør en til nordmann, vil jeg påstå, men de sistnevnte faktorene veier tyngst. En av afrikansk ætt som er oppvokst i Norge med norsk kultur og språk er mer norsk enn en amerikaner med norske forfedre men som knapt kan peke ut Norge på et kart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en far som er fra et annet vestlig land og en etnisk norsk mor. Jeg har vokst opp med tradisjoner fra begge land hjemmefra og har snakket fars språk hjemme og snakker det nesten like godt som norsk. Likevel har jeg aldri vært i tvil om at det er norsk jeg er, jeg er født og oppvokst her og har gått på alle trinn gjennom skolen i Norge. Hvorfor i alle dager skal antallet norske oldeforeldre bestemme hvor norsk man er eller ikke? Jeg tenker at det har mer med tilknytning og tankesett å gjøre enn noe annet. Hvis man føler seg norsk og identifiserer seg med norsk kultur og levesett, da er man norsk (forutsatt at man bor i Norge og snakker norsk selvfølgelig).



Anonymous poster hash: 61578...cc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har far fra Norge, og mor fra et annet land. Født og oppvokst i Norge, og ser på meg selv som norsk. Norsk med en eksotisk tvist. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler meg ikke helt norsk, har et innslag av finner tilbake på 1600 tallet.

Anonymous poster hash: b46e9...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Norge er det landet man føler mest tilhørighet til så synes jeg man skal få lov til å kalle seg norsk.



Anonymous poster hash: 19794...426
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Ja jeg er Norsk født i Norge og oppvokst i Norge

Har Norske foreldre, besteforeldre og 7 av de 8 oldeforeldrene mine er Norske.

Nordmenn er ikke hellige, selv om mange kanskje tror det. Prøv å skrive norsk med liten n neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...