Gå til innhold

Drøm som jeg har ofte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette kan bli litt vanskelig å forklare, men;

Veldig ofte drømmer jeg at jeg går siste året på videregående skole på nytt (er i virkeligheten mange, mange år siden jeg sluttet), og omtrent hver gang jeg drømmer det så drømmer jeg at jeg også gjør noe annet samtidig (jobber/går på høgskole, helst det siste), sånn at jeg aldri rekker å gjøre det bra i alle fag, men har så mye fravær at jeg stryker i noen av fagene. Det som er litt rart er at jeg alltid i drømmen "kommer på" at jeg faktisk HAR tatt videregående fra før av, og jo faktisk ikke trenger å gå der/stå i fagene, og da blir jeg letta..?

Drømmer dette som sagt ofte, flere ganger i måneden og har gjort det i flere år.

Noen som kan hjelpe meg å skjønne hva det betyr..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe i livet ditt du stadig utsetter å fullføre. Dette noe er noe du faktisk ikke trenger å gjennomføre så du kan bare få deg selv til å innse at dette ikke er viktig. Du må rett og slett ta et valg. Inntil du gjør dette så vil en slik drøm om noe uoppgjort følge deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Fant denne tråden igjen, og selv fire år senere så har jeg fortsatt relativt ofte denne drømmen.. Noen andre som har noen innspill? Innspillet over var forsåvidt godt, men kan ikke komme på et valg jeg må ta som passer til beskrivelsen..

Anonymous poster hash: ab199...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer slike ting stadig vekk, der jeg stresser. Stresset mye med karakterer da jeg var ung og gikk på videregående, og har fortsatt et ekstremt behov for å prestere. Så hver gang jeg skal prestere noe, kommer slike drømmer fram - enten om det jeg driver med nå, eller noe som har stresset meg før..



Anonymous poster hash: 01beb...09a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...