Gå til innhold

Ibsen frisør eller Saxx Frisør i Moss


Kath

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Er det noen som har brukt disse frisørene? Noen erfaringer?

Ikke ta Saxx Frisør de er ikke flinke

men Ibsen Frisør er veldig flinke.Jeg skal ha stelle meg på beatysentre i moss.De er beste i byen.Jeg tokk brudepakke,men prøvetime,pynt,smikke osv :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om noen av dem - men hars ett kjempe fine bilder av folk som har fikset seg på Beautycenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt brudepakke hos Ibsen frisør, hår, sminke, prøvetime, frokost med champagne, kjolen skal leveres dagen før og jeg er førnøyd så langt :)

Da jeg var innom Beautysenteret fikk jeg bare beskjed om at de ikke hadde åpent på lørdager!? Så da ble valget enkelt, vil de ikke tjene penger så får det være.....

Endret av Kath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig rart ut - jeg vet folk som har fikset seg der på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt brudepakke hos Ibsen frisør, hår, sminke, prøvetime, frokost med champagne, kjolen skal leveres dagen før og jeg er førnøyd så langt :)

Da jeg var innom Beautysenteret fikk jeg bare beskjed om at de ikke hadde åpent på lørdager!? Så da ble valget enkelt, vil de ikke tjene penger så får det være.....

Je skal ha bryllupet på fredag;-)jeg fikk time :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes veldig rart ut - jeg vet folk som har fikset seg der på lørdag.

Har du peling om clips frisøren i moss er bra,er de flink å sminke og hårpleie på min dag

Trenger hjelp!

Endret av Lund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har vært på Saxx Frisør et par ganger nå. De er kanskje ikke like store og har like mange ansatte som de andre frisørsalongene i Moss sentrum, men Saxx Frisør er like flinke, profesjonelle. Ikke minst de som jobber der er meget hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tarzan_*

Jeg har super erfaring med Saxx. Har tidligere klipt meg hos andre frisører i Moss, men har aldri blitt noe særlig kul på håret. Nå har jeg vært fast kunde der i over et år, og er like fornøyd hver gang. Jeg har fått mange kommentarer på at jeg er kul på håret :danse: Prisene er også bra. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familiemor

:kjefte:

SAXX er mitt faste sted og faktisk hele familie min går hos henne..Dere jenter er så slemme mot hverandre,her lukter det missunnelse..

Lund som uttaler seg om denne saken - har neppe vært der selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

:rope:

Lund skriver feil.Saxx frisør er dyktige og jeg anbefaler de meget,bare se på nettsiden deres saxx.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd mange frisører i Moss uten å finne et sted hvor jeg trives og hvor jeg opplever at jeg blir ordentlig fornøyd.

Fikk anbefalt Saxx for 1 år siden og har siden ikke hatt behov for å lete lenger. Nazli oppleves som en faglig dyktig, kreativ og hyggelig frisør. Hun kommer med ideer og forslag uten å overkjøre kunden. Jeg får alltid gode tilbakemeldinger etterpå, spesielt på farger og striper.

Jeg kan på det sterkeste anbefale Saxx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er også veldig fornøyd med Saxx. Havnet der litt tilfeldig etter å ha prøvd flere av de større frisørsalongene uten å ha vært helt fornøyd. På Saxx er personalet svært hyggelige og veldig flinke, dessuten er prisene mye lavere enn hos de store salongene i Moss. Jeg er alltid veldig fornøyd etter å ha vært hos Nazli (var der senest i dag :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Reklame for Saxx, noen? *ler*

Kom tilfeldigvis over denne tråden da jeg googlet Saxx i går (for å finne telefonnummeret). Og siden jeg er aktiv bruker her på KG kunne jeg jo like godt svare. Jeg er jo så fornøyd. :) Folk er så flinke til å si fra når de er misfornøyd men lar ofte vær å si noe når de er fornøyd. Det er jo koselig å få hyggelige tilbakemeldinger også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest

Ja bruk saxx frisør og spørr etter nazli hun er kjempe flink ikke møtt en kunde som er misfornøyd, jeg og nesten alle venna mine går til henne , og desuten til dere som sier nei ikke ta den og den salongen de er ikke no bra det erslemt sagt si heller jeg foretrekker ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...