Gå til innhold

Er det noen "gamle" her? :)


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett på profilen din. Du hører definitivt til blant de "gamle" :).

Yey!!!!! Men helt ærlig, jeg føler meg skikkelig ung altså...! Haha. Hvor ble det av Gry mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gammal :) Gammal modde til og med!

(Og med veldig kreativt og hemmelig nytt navn :fnise: )

Fnis!!! Juks ass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis!!! Juks ass!!

Er det vel ikke!

Jeg aner ikke hvor lenge det er siden jeg var aktiv på KG.. 6 år siden? Den originale Lea er sletta da.. men kopien er like bra.. bare litt eldre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vel ikke!

Jeg aner ikke hvor lenge det er siden jeg var aktiv på KG.. 6 år siden? Den originale Lea er sletta da.. men kopien er like bra.. bare litt eldre :)

Tør ikke tenke selv på hvor lenge siden det var. Mente det var en eller annen Sofie jeg pratet mye med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Gammel jeg og -og gammel modde. ;) Har til og med en KG t-skjorte liggende her et sted. :) (edit: med nytt nick selvfølgelig)

Endret av Oblivion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg tenker skikkelig etter, så er det mulig at gamle-Lea ble født sånn ca i 2001?

Og jeg hadde også t-skjorte. Svart med Kvinneguiden på puppen! Den er nok kassert nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... så det står i min profil at jeg ble medlem i 1970! :)

Hvordan var KG i 1970? Er det sant at man da kun hadde A4-ark som man skrev sine kommentarer på og sendte i brev til de andre forumsdeltagerne? :goodbye:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønte jeg jo da! :)Men hvor lenge må man ha vært på KG for å være en av "de gamle"?

Har vært her siden... tja... kan det ha vært 2001? I allefall lenge før omleggingen, så det står i min profil at jeg ble medlem i 1970! :)

Du er medlem nummer 149, så man kan vel si at du er en del av inventaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Jeg er også egentlig en gammel traver her inne. Har byttet nick noen ganger da. Tror jeg registrerte meg her for første gang i 2002. Var mange år inaktiv før jeg ble litt mer aktiv igjen i år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe som skjedde ved en omleggng av forumet som gjorde at gamliser (eksisterende brukere) fikk 1970 husker jeg :) Vips... enda eldre enn man faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...