Gå til innhold

Trondheim


Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er ei jente på 21 som flyttet til Trondheim i fjor høst. Har bare fått meg noen få venner og ønsker å få fler :) Er ganske sjenert så det er ikke så lett for meg å få nye venner, men nekter å gi opp :) Hvis noen har lyst til å møtes for en kopp kaffe eller se en film på kino eller noe slikt hadde det vært hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :-)

Bor i Stjørdal jeg da og jobber på Malvik senteret :-) men er ikke såå langt unna tr.heim det da, bortsett fra at jeg roter meg bort om jeg skulle kjørt dit xD kan og ta bussen til Munkegata bare jeg!:P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest lene20

Hei:) Jeg er en jente på 20 år, flyttet hit for 2 år siden. Har jobbet med mye eldre folk enn meg så det har ikke vært på lett å få seg nye venninner. Men jeg har veldig gjerne lyst til å bli kjent med deg :)

Endret av lene20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil også gjerne få venninner:) bor i Trondheim og går på ntnu dragvoll. Er 22 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en kvinne på 25 år som starter på NTNU nå i høst. Jeg har vært med på diverse fadderordninger, men kommer ikke helt over at jeg er den desidert eldste og ikke fullt så fulle ;) Lurer derfor på om det er noen i Trondheim som har kommet litt over denne drikke-så-mye-som-mulig-og-bli-fullest-mulig-på-kortest-mulig-tid fasen av livet og som har lyst til å bli kjent. Jeg kan godt ta en fest i ny og ne, men ikke hver helg og jeg er ikke den som sitter på vors og ler høyest av diverse drikkeleker. Jeg liker å gå på teater, ta en kaffe, ta noen glass vin, ost og kjeks og vinkvelder, gå på kino, gå på konserter etc. Ja, jeg er vel egentlig med på det meste. Men har kommet over det stadige at jeg drikker for å bli mest mulig drita og jeg orker ikke dra på byen hver bidige helg. Jeg drikker heller for å kose meg i godt selskap :)

Dette hørtes veldig ut som en kontaktannonse, men om noen kjenner seg igjen, kunne vi "gamlingene" kanskje funnet hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er i samme situasjon som deg, 25 år og skal begynne å studere på NTNU. Er ny i byen så hadde vært koselig å møtt opp på kaffe =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :) Jeg har sett at folk har fått til treff her tidligere, men aldri prøvd ut noen av dem. Det hadde virkelig vært koselig om vi hadde klart å få til en kaffe en dag!!! Om flere vil henge seg på som føler seg litt ny og forvirret i byen, så er det bare koselig :) Har du noen forslag om sted eller tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert. Jeg er 20, så litt yngre, men kjenner meg godt igjen i det du skriver! Å ha noen å gå på utstillinger med, museum og turer i fjellet/skogen er det jeg søker, det er det ikke mange på mitt studie som driver med, gitt. Der er det fylla for alle penga (bokstavelig talt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du også vil være med, Grethe91 :) Jeg er absolutt med på kaffe og Kon tiki!! :) Har kjempelyst til å se den! Når passer det best for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nettopp flyttet tilbake til Trondheim, kjenner ingen her lenger, så jeg har lyst å bli kjent med noen.

er 20 år, straks 21 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nå er jeg på bedringens vei :) Jeg vet ikke om dere ønsker å ta kaffe+kino i en av ukedagene eller om dere vil vente til neste helg? Vi kan jo også ta kaffe etter skolen en dag og eventuelt kino til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 23 og går sisteåret på NTNU, men vil gjerne ha nye venner likevel :) Jeg kan godt være med på en kaffekopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg md tidenes forslag! Peneolpe, DU setter en dato. så lenge det passer for én såer det mer en nok. Så kan du neste uke sette en ny dato. Og så fortsetter du/dere slik så lenge der orker. Å vente på at alle har tid samtidig betyr bare at det aldri blir noe av ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...