Gå til innhold

Jeg har fått kreft!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du får ha god bedring, ts. jeg har ikke noe kjennskap til kreft i tarmen, men jeg krysser fingrene mine for deg. Lykke til med operasjon og evt behandling. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til! Kan ikke sette meg inn i hva du går gjennom, og du må være livredd.. :( Heldigvis er legene utrolig flinke i dag, og de aller fleste blir jo faktisk friske! Dessuten er du ung, så dette skal kroppen din klare :Nikke: Jeg heier på deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerfar har tarmkreft, og med spredning. Han har opperert 2 ganger og fått sterk behandling. Han lever enda, fikk diagnosen for 5 år siden. Han vil alltid ha noen kreft celler i seg da de ikke kan opperere bort det siste, men det holdes forløbig godt i sjakk :)

Ellers vil jeg bare gi deg en god god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kommer vel an på hvilken tarm det er? Jeg har erfaringer med folk som har tykktarmkreft. De fleste blir bare operert og så går alt bra, men kommer jo an på hvordan det står til, om det er spredning osv

Det var sikkert det TS ville høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen erfaring med kreft, men ville bare sende deg en klem og styrke!

Tråden er to år gammel. Tenkte bare å informere om det, ikke frekt ment :)

Vil også høre hvordan det går med TS!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken alle sammen. Godt å høre dere har hatt stort sett positive erfaringer med denne diagnosen før.Jeg er 20 år gammel. Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Du fremstår som eldre enn 20(på en positiv måte altså:) ).. Kreft er syke greier, håper virkelig du kommer seirende ut av kampen. Både for familie, pårørende, og ikke minst din egen del :)

Farfar hadde tarmkreft med spredning til halve kroppen, stoppet ham ikke fra å fylle 85 før han forlot oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er to år gammel. Tenkte bare å informere om det, ikke frekt ment :)

Vil også høre hvordan det går med TS!

Oi, unnskyld. Så bare den poppa opp i feeden min og kikka ikke på tiden. Takk og jeg skal være mer oppmerksom :)

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert det TS ville høre.

Hun spurte jo om hvilken erfaring man hadde. Jeg aner ingenting om tynntarmkreft - eller om det i det hele tatt er en greie. Jeg skrev jo at de fleste med tykktarmkreft overlever, men at det kommer jo an på om det er spredning osv. Hva er så galt med det? Det er jo fakta.

Hvis svaret mitt der ikke var sympatisk nok for deg, får du lese svaret mitt etter hun sa det har spredning da vet du.

Endret av KaDust
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt diagnostisert med tarmkreft, fikk vite det i dag. Har noen av dere hatt folk i familie/nære relasjoner som har gått igjennom dette?

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Jeg har hatt folk i familien som kom seg igjennom det. Tarmkreft kan ofte gjøres noe med. Forsto det slik at de skjærte vekk deler av tarmen for så å bli helt frisk. Det er en form for kreft som man blir som oftest helt frisk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken alle sammen. Godt å høre dere har hatt stort sett positive erfaringer med denne diagnosen før.

Jeg er 20 år gammel.

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Hvordan går det med deg? Håper at du kommer deg fint igjennom dette. :hug::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Skjønner at det ikke er lett å få en sånn diagnose, men jeg har vært igjennom litt selv, og vet godt at legene er så flinke i dag, at med stor sannsynlighet så vil dette ordne seg, og du vil bli frisk igjen.

Håper at alle rundt deg tar godt vare på deg. Det hjelper!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er en uting å dra fram slike tråder fra så langt tilbake.

TS hadde sikkert behov for å lufte sine tanker da hun fikk den dramatiske beskjeden. Å dra fram slike tråder så lenge etterpå vitner om en utidig nysgjerrighet.

Dersom TS er blitt frisk og ønsker å fortelle det til ukjente mennesker på et forum så finner hun enten fram tråden selv eller så lager hun en ny tråd for å gi beskjed.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager- sitter i lignende situasjon nå- så jeg var bare innteresert. Beklager hvis jeg har støtt deg, det var ikke meningen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...