Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror også at det er torsdag i dag, skrekkelig irriterende! For det betyr at det er to arbeidsdager igjen før helg :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er dagboken min blitt rød :nigo:

Jeg lager ganske så gode vaffler, om jeg må se det selv. Men de er litt usunne sikkert. Er 1 dl sukker i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dagboken min blitt rød :nigo:

Jeg lager ganske så gode vaffler, om jeg må se det selv. Men de er litt usunne sikkert. Er 1 dl sukker i.

:nigo: Fyller på med noen innlegg så du har sjansen til å ta igjen de andre jentene :ler:

Kan jeg få bytte en kg stekt bacon i et par vafler? Eller er du også vegetarianer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Fyller på med noen innlegg så du har sjansen til å ta igjen de andre jentene :ler:

Kan jeg få bytte en kg stekt bacon i et par vafler? Eller er du også vegetarianer? ;)

Nei, jeg er altspisende ;) Å bacon kan du få :sprettert:

Jeg er litt småtrøøt nå merker jeg.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dagboken min blitt rød :nigo:

Jeg lager ganske så gode vaffler, om jeg må se det selv. Men de er litt usunne sikkert. Er 1 dl sukker i.

Vil du lage vafler til meg en gang kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du lage vafler til meg en gang kanskje??

Det kan jeg godt gjøre! :nigo:

Eller Kitten? ;)

Tror dere ikke at det er skikkelig tykk tåke i dag på soldagen? Er det muuulig!? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske så typisk. Og så er kontoransvarlig borte, så det er ikke sikkert det blir solboller heller. Mest sannsynlig ikke. Dagen i dag er litt dritt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare å komme på besøk. Der det er hjerterom er det husrom ;) Du kan få sove på sofan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe spennende?

:riste:

Det er bare å komme på besøk. Der det er hjerterom er det husrom ;) Du kan få sove på sofan :fnise:

Ny sofaen :jepp:

Får vi ikke seng engang? :snurt:

Men vi får jo sove på en splitter ny sofa, må vente minst 7 uker før vi besøker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...