Gå til innhold

Lånekasse Q and A


Fame

Anbefalte innlegg

Neida.. Men jeg lurer på en ting:

Jeg får lån fra lånekassa nå, men jeg ser at for å få for våren så måtte man søke innen 15 denne måneden, men på min side står det at jeg får for våren også. Gjaldt ikke dette meg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida.. Men jeg lurer på en ting:

Jeg får lån fra lånekassa nå, men jeg ser at for å få for våren så måtte man søke innen 15 denne måneden, men på min side står det at jeg får for våren også. Gjaldt ikke dette meg? :vetikke:

Du søkte vel antakeligvis for både høst og vår da du søkte sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. Men jeg lurer på en ting:

Jeg får lån fra lånekassa nå, men jeg ser at for å få for våren så måtte man søke innen 15 denne måneden, men på min side står det at jeg får for våren også. Gjaldt ikke dette meg? :vetikke:

du må vell bare betale semesteravgifta, så får du nok pengene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fristen gjelder for de som enten ikke fikk støtte i høstsemesteret, eller de som ikke søkte om støtte til hele studieåret i sommer.

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknadsfristen 15. november gjaldt for høstsemesteret. Søknadsfristen for vårsemesteret 2015 er 15. mars 2015.

Hvis du har søkt for hele skoleåret (som det høres ut som om du har gjort), får du første utbetaling for vårsemesteret i januar etter at Lånekassen har fått beskjed fra lærestedet ditt om at du har betalt semesteravgiften og registrert deg for våren.

Du trenger ikke å signere ny avtale om støtte om du har fått innvilga støtte for hele skoleåret, og allerede har signert i høst.



Anonymous poster hash: eb0c1...b4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...