Gå til innhold

Hva er det dummeste du har brukt penger på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hva er der dummeste/mest ubrukelige/latterlige du har brukt penger på?

Anonymous poster hash: 7a286...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digital downloads, ekstra stæsj til spill online f.eks.

Gøy er det jo lell da ;)

Anonymous poster hash: 8a799...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Treningsapparater som har blitt solgt på Finn til en brøkdel av prisen eller gitt bort. Har hatt apparater nok til å starte et eget treningssenter.

Det eneste jeg har igjen og som brukes er en matte, en strikk og en ball.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigaretter - heldigvis røykfri på 4`de året nå :-)



Anonymous poster hash: 9d75e...55e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tenåring (og litt yngre) spilte jeg Habbo. Var egentlig gratis, men man kunne kjøpe Habbo-penger med ekte penger, og kjøpe diverse stæsj på spillet. Jeg brukte altså ekte penger på å kjøpe fiktive lamper, sofaer og pyntegjenstander...



Anonymous poster hash: 1fa48...9e4
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tenåring (og litt yngre) spilte jeg Habbo. Var egentlig gratis, men man kunne kjøpe Habbo-penger med ekte penger, og kjøpe diverse stæsj på spillet. Jeg brukte altså ekte penger på å kjøpe fiktive lamper, sofaer og pyntegjenstander...

Anonymous poster hash: 1fa48...9e4

Herregud, jeg også. Jeg vedder på at jeg, gjennom de to(?) årene jeg spilte det, brukte flere tusen kroner på de pikselmøblene!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

En håpløs forelskelse som viste seg å ikke ha noen følelser for meg. Både penger, selvtillit og 7 år jeg ikke får tilbake.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drive å reise på besøk til en fyr jeg var sammen med. Vi bodde 9 timer unna hverandre med bil.

Hendte jeg ikke gadd kjøre hjem igjen om søndagen og lot bilen stå igjen med full tank. Når jeg kom tilbake var den alltid tom, så jeg fikk fylle den på nytt før jeg tok den med hjem...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usunn mat, godteri og brus som ikke er bra for meg og som ha gjort at jeg har lagt på meg.



Anonymous poster hash: c38f0...ac5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Selfridge

Herregud, jeg også. Jeg vedder på at jeg, gjennom de to(?) årene jeg spilte det, brukte flere tusen kroner på de pikselmøblene!!

Hahaha, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsapparater som har blitt solgt på Finn til en brøkdel av prisen eller gitt bort. Har hatt apparater nok til å starte et eget treningssenter.

Det eneste jeg har igjen og som brukes er en matte, en strikk og en ball.

hvorfor fant du plutselig ut at du ikke ville ha treningsapperatet lenger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukte nok noen hundre (kanskje 1000? :plystre:) på nettspillet Howrse, men det jeg angrer mest på er klær jeg har som henger nesten ubrukt i skapet og bilen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var ikke de smørefrie skiene jeg skulle nevne så ille allikevel ;)



Anonymous poster hash: 28024...c61
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det aller dummeste jeg har brukt penger på.
Men da jeg drev på med å male soverommet, så synes jeg det var kjempe smart å kjøpe en sånn malingpistolspraygreie. Tror jeg betalte 1500.- og ble brukt ½ gang.
Har planer om å prøve å få solgt den på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

hvorfor fant du plutselig ut at du ikke ville ha treningsapperatet lenger da?

Kjøpte dem fordi jeg trodde det skulle være så enkelt å trene hjemme. En spinndyr sykkel som ble plassert i hagestuen så jeg kunne sykle og se på utsikten. Tror jeg brukte den maks 5 ganger før jeg fant ut at det var utrolig kjedelig. Så har jeg falt for fristelsen til å kjøpe alt mulig for styrketrening ,,,, som også ble brukt et par ganger før jeg satte det bort ,,, og solgte det på Finn,

Har faktisk kjøpt så mye treningsutstyr at jeg ikke husker alt lenger ,,, en romaskin også, forresten,

Jeg har ikke selvdisiplin nok til å trene hjemme - det er så mye enklere og hyggeligere å trene på det lokale treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...