Gå til innhold

Hva kjøper man til gutt på 8år?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Har ingen barn selv så aner ikke hva man skal kjøpe til en gutt på 8år. Hva er populært for den aldersgruppa nå? Jente er jo enkelt, frost eller hello kitty. Men "tema" til gutt!? HJELP!?
Litt usikker på prisklasse, men under 500kr.

Endret av Teardrop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier det samme. Lego er aldri bom i den alderen der. Og vil tro du kan kjøpe uansett tema der, men på butikken bør de vite hva som e h inn f or tiden.

Anonymous poster hash: 803fe...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om han har playstation, wii eller lignende.. Alltid kult med et nytt spill. Her i huset er Disney Infinity veldig populært. Det kan man utvide med forskjellige figurer og brikker. Så om du kjøper startpakken i julegaven kan du kjøpe flere figurer i f.eks. bursdagsgave.

Eller er Lego chima, Lego Star Wars og Lego technics populært.

Hva med å spørre foreldrene om å få en ønskeliste fra gutten? Våre barn sender slike til besteforeldre, tanter og onkler... (Og så skriver vi nederst på ønskelista hvilken klesstørrelse de bruker, for de som heller vil gi det :-))

Anonymous poster hash: 0d156...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror lego chima er veldig inn for tiden blandt gutter i den alderen, teckno lego og lego city. min nevø på 8 år liker veldig nintendo wii spill... jeg liker best å gi gaver som oppforder til mer tenking og aktivitet enn tvspill, men når det er interessen så ikke mye å gjøre med det. Andre ting kan være akebrett/rompereser, skøyter, ski eller skiutstyr, klær med angry bird er vistnok veldig populært, diverse brettspill, hot weels bilbane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego technic, DS spill (hvis han har DS) , Skylandersfigurer (dersom han har X box og Skylanderspill. Min 8 åring er iallefall opptatt av diverse spill. Ellers er dvd filmer en hit, gavekort på kino, lekeland e.l. Klær kan gå an dersom han er opptatt av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...