Gå til innhold

Dårligste Frp-måling siden 1997


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frp gjør sin dårligste måling siden Sentio begynte med partimålinger i 1997. Ap får nesten 40 prosents oppslutning.

Ap tar velgere alle partier og får 39,8 prosent på Dagens Næringslivs partibarometer i oktober. Det er en fremgang på 5,8 prosent siden september. Dette gir rødgrønt flertall selv med SV under sperregrensen med 3,1 prosent, et fall på 1,1 prosentpoeng sammenlignet med september.

Fra 16,3 prosent oppslutning ved stortingsvalget i fjor, er Frp nå nede i 12,2 prosent oppslutning. Fallet fra septembermålingen, siste måling før statsbudsjettet er 1,5 prosentpoeng.

Ap kan notere seg for sin sterkeste måling siden desember 1998.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Darligste-Frp-maling-siden-1997-7759469.html

Uff da! :P

Det er bra FrP kom i regjering. Det sikrer at de aldri aldri noensinne vil komme i regjering noen gang igjen! :biggrin:



Anonymous poster hash: 38737...28a
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frp er ikke en bløff, de har faktisk innfridd på veldig mye av det som er de sitt partiprogram. Det er bare litt for små til å få igjennom noe særlig, hjelper heller ikke med Venstre og de "nutcase'a" i Krf. Høyre og Frp skulle latt være og danne regjering før de hadde flertall alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp er ikke en bløff, de har faktisk innfridd på veldig mye av det som er de sitt partiprogram.

Jeg kan ikke se noen ha sagt noe annet? Men det er jo nettopp det som er problemet deres, jo mer av politikken sin de gjennomfører, jo flere stemmer taper de! :skratte:

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noen ha sagt noe annet? Men det er jo nettopp det som er problemet deres, jo mer av politikken sin de gjennomfører, jo flere stemmer taper de! :skratte:

Anonymous poster hash: 38737...28a

Kan du komme med eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med eksempler?

Så nå er du uenig med deg selv? Du trenger noen til å argumentere for at FrP har fått gjennomslag for sin politikk fordi du plutselig mistet troen på det selv?

Eller er det bare det at du mener at det er noe annet som er grunnen til at FrPs velgere flykter fra partiet fortere enn svint? Da har du angrepet argumentasjonsrekken i feil ende. Det er opp til deg å presentere en annen gyldig forklaring til hvorfor FrP opplever velgerflukt.

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå er du uenig med deg selv? Du trenger noen til å argumentere for at FrP har fått gjennomslag for sin politikk fordi du plutselig mistet troen på det selv?

Eller er det bare det at du mener at det er noe annet som er grunnen til at FrPs velgere flykter fra partiet fortere enn svint? Da har du angrepet argumentasjonsrekken i feil ende. Det er opp til deg å presentere en annen gyldig forklaring til hvorfor FrP opplever velgerflukt.

Anonymous poster hash: 38737...28a

Jeg var egentlig ute etter om du hadde eksempler på hva Frp har gjennomført som er så fælt. Står mye i media, men det stemmer stort sett ikke med virkeligheten og er som propaganda for venstresiden å regne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med SV om dagen?

Anonymous poster hash: be037...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig ute etter om du hadde eksempler på hva Frp har gjennomført som er så fælt. Står mye i media, men det stemmer stort sett ikke med virkeligheten og er som propaganda for venstresiden å regne.

Så din teori er at det er en stor velgerflukt fordi media sammensverger seg mot akkurat FrP, noe media i og med at velgerflukten har kommet etter at FrP kom i regjering?

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så din teori er at det er en stor velgerflukt fordi media sammensverger seg mot akkurat FrP, noe media aldri har gjørt før i og med at velgerflukten har kommet etter at FrP kom i regjering?

Anonymous poster hash: 38737...28a

Sorry, noe av teksten falt ut.

Anonymous poster hash: 38737...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så din teori er at det er en stor velgerflukt fordi media sammensverger seg mot akkurat FrP, noe media i og med at velgerflukten har kommet etter at FrP kom i regjering?

Anonymous poster hash: 38737...28a

Det er ingen hemmelighet at store deler av media i Norge er veldig venstreorientert. De er jo avhengig av venstresiden bare for å beholde sine støtteordninger. Mye av det som er av store overskrifter i media om dagen angående statsbudsjettet er veldig ensporet og vinklet helt klart i en urettferdig retning. Kritikken mot Frp angående statsbudsjettet er veldig feilplassert. Heller ingen hemmelighet at media har mye makt og veldig mange mennesker sluker alt som står i avisen rått.

Men kom gjerne på eksempler på ting Frp har gjort som skulle tilsi en stor velgerflukt i fra folk flest.. Politiske beslutninger altså. Jeg er nysgjerrig, kanskje jeg lærer noe nytt i dag jeg også, det er aldri feil :)

Endret av debattanten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen hemmelighet at store deler av media i Norge er veldig venstreorientert. De er jo avhengig av venstresiden bare for å beholde sine støtteordninger. Mye av det som er av store overskrifter i media om dagen angående statsbudsjettet er veldig ensporet og vinklet helt klart i en urettferdig retning. Kritikken mot Frp angående statsbudsjettet er veldig feilplassert. Heller ingen hemmelighet at media har mye makt og veldig mange mennesker sluker alt som står i avisen rått.

Så avisene har fått mer makt over FrP-velgerne den siste tiden? Hva er det som, slik du ser det, har gjort at store mengder FrP-velgere har begynt å stole på avisene heller enn på FrP da?

Men kom gjerne på eksempler på ting Frp har gjort som skulle tilsi en stor velgerflukt i fra folk flest.. Politiske beslutninger altså. Jeg er nysgjerrig, kanskje jeg lærer noe nytt i dag jeg også, det er aldri feil :)

FrP har selv kommet med eksempler på det i artikkelen. At du ikke stoler på FrP er din sak.

Men det høres mest ut som du er mer katolsk enn paven. Da er det jo spennende og interessant å høre hva det er du har for argumenter for at paven (FrP) tar feil?

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du at det har vært valg i det siste? Neste stortingsvalg er om tre år, og frem til den tid har Frp mistet nøyaktig 0 velgere.

Anonymous poster hash: be037...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så avisene har fått mer makt over FrP-velgerne den siste tiden? Hva er det som, slik du ser det, har gjort at store mengder FrP-velgere har begynt å stole på avisene heller enn på FrP da?

FrP har selv kommet med eksempler på det i artikkelen. At du ikke stoler på FrP er din sak.

Men det høres mest ut som du er mer katolsk enn paven. Da er det jo spennende og interessant å høre hva det er du har for argumenter for at paven (FrP) tar feil?

Anonymous poster hash: 38737...28a

Det er ingen vits for meg å kommentere videre. Det var du som begynte å si at Frp mister velgere/stemmer pga sin politikk. Når du ikke klarer å redgjøre for hvorfor eller hva det er med Frp sin politikk som gjør at de mister støtte så kommer ikke dette noen vei.

Jeg skal svare på dine spørsmål, men om du ønsker å ha en saklig diskusjon så får du svare på mine først før du selv stiller spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at det har vært valg i det siste? Neste stortingsvalg er om tre år, og frem til den tid har Frp mistet nøyaktig 0 velgere.

Anonymous poster hash: be037...2b1

Ja men da er jo FrP helt på villspor som mener de har dummet seg ut! Det var godt vi fikk det på det rene. Ikke nok med at de mister velgere, de er også en gjeng idioter, i følge deres egne støttespillere!

Bra! FrP trenger flere slike som deg! :)

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja men da er jo FrP helt på villspor som mener de har dummet seg ut! Det var godt vi fikk det på det rene. Ikke nok med at de mister velgere, de er også en gjeng idioter, i følge deres egne støttespillere!

Bra! FrP trenger flere slike som deg! :)

Anonymous poster hash: 38737...28a

Når var det valg sist og hvor stor oppslutning fikk frp?

Anonymous poster hash: be037...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen vits for meg å kommentere videre. Det var du som begynte å si at Frp mister velgere/stemmer pga sin politikk. Når du ikke klarer å redgjøre for hvorfor eller hva det er med Frp sin politikk som gjør at de mister støtte så kommer ikke dette noen vei.

Fordi FrP selv står frem i avisen og sier dette. :nigo:

Jeg skal svare på dine spørsmål, men om du ønsker å ha en saklig diskusjon så får du svare på mine først før du selv stiller spørsmål.

Nei, feil. Du hevder at FrP tar feil, det er slettes ikke politikken deres som er årsaken til at de opplever velgerflukt. Da får du også presentere hva din teori bak velgerflukten er, hvorfor du mener FrP tar feil her.

Så langt har du hevdet det er skjedd en eller annen sammensvergelse i avisene (og kun avisene) mot FrP i det siste, hvor regjeringen er blitt "urettmessig kritisert".

Jeg er spent på mer av disse teoriene dine! Fortell fortell mer! Pressen skal ikke kritisere regjeringen, den skal hylle den altså? Litt sånn som i Nord-Korea? Det er så moro å høre slike FrP-støttespillere som deg uttale seg! Særlig når du presterer å tale FrPs ledelse midt i mot! :biggrin:

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for meg.

Nei nei nei! Fortell mer om denne sammensvergelsen i avisene! Jeg vil høre mer! Vær så snill? :rolleyes:

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...