Gå til innhold

Shampo til langhåret katt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en Shampo å anbefale for langhåret katt, så pelsen blir lett å gre ut etterpå og ikke floker seg? :-)



Anonymous poster hash: bc68f...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasker ikke katten pelsen sin selv?

Vi hadde alltid katter i oppveksten, men vi vasket dem aldri.

Joda, det gjør de. Men langhårede katter klarer faktisk ikke alltid å vaske seg helt ren, for pelsen blir for lang. Så en sjelden gang bør langhårede katter vaskes :-)

Anonymous poster hash: bc68f...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ive Lina

Joda, det gjør de. Men langhårede katter klarer faktisk ikke alltid å vaske seg helt ren, for pelsen blir for lang. Så en sjelden gang bør langhårede katter vaskes :-)

Anonymous poster hash: bc68f...d1b

Joda, det gjør de. Men langhårede katter klarer faktisk ikke alltid å vaske seg helt ren, for pelsen blir for lang. Så en sjelden gang bør langhårede katter vaskes :-)

Anonymous poster hash: bc68f...d1b

Ok - jeg er ikke vant til langhårede katter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det gjør de. Men langhårede katter klarer faktisk ikke alltid å vaske seg helt ren, for pelsen blir for lang. Så en sjelden gang bør langhårede katter vaskes :-)

Anonymous poster hash: bc68f...d1b

Vi er midt i oppussingen og har 2 veldig langhårete katter. De vil helst rulle seg i all betongstøvet. Pelsen er så seig... så de må vaskes. Bare venter til vi et helt ferdig.

Anonymous poster hash: 452b3...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - jeg er ikke vant til langhårede katter :)

Ikke jeg heller, men har overtatt en med flott, lang pels nå. Og leste litt på nettet at de burde vaskes engang i blant. Stod faktisk en gang i mnd, men det tror jeg ikke er nødvendig :-)

Anonymous poster hash: bc68f...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er midt i oppussingen og har 2 veldig langhårete katter. De vil helst rulle seg i all betongstøvet. Pelsen er så seig... så de må vaskes. Bare venter til vi et helt ferdig.

Anonymous poster hash: 452b3...55c

Vi også pusser opp litt, så greit å vente til vi er helt ferdig. Han får nok en julevask :laugh:

Anonymous poster hash: bc68f...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...