Gå til innhold

Utrolig klengete katt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en voksen katt fra DB som vi hatt i litt over ett år nå. Herlig katt, mye personlighet og veldig kosete.

Men den er i overkant klengete. Kan ikke sitte hjemme og prøve å gjøre noe, da den sitter på papirene, og dataen og hva enn jeg gjør. Er den ikke der, mjauer den.

Den virker ikke usikker, bare veldig oppmerksomhetsyk. og dette er jo håpløst når jeg prøver å få gjort noe papirarbeid.

Er det andre som har katter som er ekstremt klengete? Den sover ofte i senga, og skal ilgge på fanget så fort jeg sitter i sofaen. Sitter jeg på sofakanten klatrer den opp og skal ligge i fanget, maler og koser seg.

Hva kan dette være et tegn på? Er jo kjekt med kosete katt, men har aldri opplevd katter som er så ekstremt pratsomme og kosete!



Anonymous poster hash: c1a13...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katter er forskjellige, noen er mer selskapssyke enn andre. Jeg har to fra DB der den ene til nød kan godta litt kos, mens den andre helst skal ligge oppå strikketøyet mitt - mens jeg strikker. Irriterende noen ganger, men da lemper jeg bare katta unna. Mest kos da. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en katt! Kosekatt! Ene katten jeg hadde fra DB gikk det ikke an å røre uten at den bet og skrek. Den andre skal ha oppmerksomhet og kos hele tiden! Katter er like ulike som mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, men den kan være ekstra klengete nettopp fordi den kommer fra dyrebeskyttelsen. Vet du hva den har opplevd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Høres ut som den første sorte sjarmøren min, og som min nåværende Sorte Gentleman :hjerte:

En kar som bokstavelig talt snurrer den piperensertynne halen sin rundt leggen min og holder meg fast-fast-fast.

Som kommer meget elegant og nonchalant spaserende på sofaryggen, legger halen rundt halsen min, tramper meg på lårene og gnir hodet sitt mot puppen min mens han maler som en liten dampmotor.

De to andre er ikke like elegante i sine kosekrav, de kommer jumpende og krever... min sorte Gentleman han spør... som en annen sa det "DU er hva jeg ønsker meg" :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter har som andre her har sagt forskjellig personlighet. Noen liker seg best for seg selv, mens andre vil være mye med menneskene sine. Noen "prater" masse, andre sier nesten ingenting. Jeg synes katten din virker veldig koselig jeg!



Anonymous poster hash: 151f4...518
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...