Gå til innhold

Hater å bli bedt om seksuelle ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i sex og alt som har med sex å gjøre. Har ofte blitt kalt nymfoman av kjærester og til og med venner. Jeg tar ofte initiativ og elsker for eksempel å suge eller å gjøre andre ting for kjæresten min som han nyter.

Problemet er at jeg ikke kan fordra å bli bedt om ting. Hvis for eksempel kjæresten min spør om jeg kan suge han, eller spør om jeg kan sitte på toppen. Så blir jeg i skikkelig trasshumør, og hvis jeg skal gjøre det så føles det som jeg "gir etter". Ofte hvis han spør om å bli sugd så sier jeg nei bare på trass, selv om jeg egentlig har lyst. Men så kan jeg ta initiativ litt senere uten problem.

Hvorfor er jeg sånn? Kan noen hobbyanalysere meg? Er noen andre som meg?

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Det er typisk. Det gjelder vel i mange andre situasjoner i livet også. I det noen spør, maser eller krever et eller annet så skal man i hvert fall ikke gjøre akkurat det. :fnise:

Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt det som et kompliment. Er du god i sengen så er du god i sengen. Jo mer digg sex man har, jo mer digg sex ønsker man. Så kjæresten din syns du er så god at han vil ha mer og mer. Naturligvis.

Prøv å se positivt på det. For øvrig høres du ut som en perfekt kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg sånn? Kan noen hobbyanalysere meg? Er noen andre som meg?

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Kanskje du er et produkt av tiden.

Med det mener jeg at jenter skal være sterke og selvstendig og kanskje litt egenrådige.

Man skal ihvertfall ikke la seg styre av mannen, for da føler man seg "Brukt"

Enten det, eller så har du noen dominerende sider du kanskje ikke er klar over (eller? :) )

At du liker å ha kontrollen, og hvis du blir styrt bllir det mer turn off?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært i forhold tidligere hvor du har hatt sex på grunn av forventninger og/eller fordi du vet du må gjøre det for å opprettholde husfreden?

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er typisk. Det gjelder vel i mange andre situasjoner i livet også. I det noen spør, maser eller krever et eller annet så skal man i hvert fall ikke gjøre akkurat det. :fnise:

Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt det som et kompliment. Er du god i sengen så er du god i sengen. Jo mer digg sex man har, jo mer digg sex ønsker man. Så kjæresten din syns du er så god at han vil ha mer og mer. Naturligvis.

Prøv å se positivt på det. For øvrig høres du ut som en perfekt kjæreste.

Dette svaret likte jeg svært godt. Takk for det. Det er vel ganske typisk ja, man vil jo helst bestemme selv. Får tenke positivt om det, har ikke hørt kjæresten klage hvertfall :)

Kanskje du er et produkt av tiden.

Med det mener jeg at jenter skal være sterke og selvstendig og kanskje litt egenrådige.

Man skal ihvertfall ikke la seg styre av mannen, for da føler man seg "Brukt"

Enten det, eller så har du noen dominerende sider du kanskje ikke er klar over (eller? :) )

At du liker å ha kontrollen, og hvis du blir styrt bllir det mer turn off?

Tror ikke jeg har noen dominerende sider nei. Under sex synes jeg det er svært pirrende at mannen tar for seg og bestemmer. Jeg liker absolutt ikke å bestemme under sex. Det er bare det spørre-elementet tror jeg, det er det som gjør meg trass. For hvis han bare hadde lempet meg på toppen eller dyttet hodet mitt ned så hadde det blitt noe annet.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært i forhold tidligere hvor du har hatt sex på grunn av forventninger og/eller fordi du vet du må gjøre det for å opprettholde husfreden?

Min ex forventet at jeg skulle suge han hver dag, at jeg skulle elske det, at jeg skulle elske smaken av sæd osv. Noe han sa hele tiden. Det var veldig slitsomt og utennende. Men dette gjør jo ikke kjæresten min, så med han så elsker jeg faktisk å gjøre det i motsetning til exen.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ex forventet at jeg skulle suge han hver dag, at jeg skulle elske det, at jeg skulle elske smaken av sæd osv. Noe han sa hele tiden. Det var veldig slitsomt og utennende. Men dette gjør jo ikke kjæresten min, så med han så elsker jeg faktisk å gjøre det i motsetning til exen.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Det henger nok igjen litt bagasje her muligens.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn lærer fra skolen og senere at manglende samtykke er voldtekt, så han vil nok bare forsikre seg om at du også vil?



Anonymous poster hash: 92b0c...152
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det henger nok igjen litt bagasje her muligens.....?

Men hvordan kan jeg bli kvitt denne bagasjen da. Slitsomt å bare ville gjøre ting på eget initiativ, når jeg egentlig tenner på at han tar kontroll.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan jeg bli kvitt denne bagasjen da. Slitsomt å bare ville gjøre ting på eget initiativ, når jeg egentlig tenner på at han tar kontroll.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Snakker du noe med ham om dette? Har vært borti en kvinne som slet mye med etterdønninger av tidligere forhold med pliktsex. Det tok sin tid :)

Kansje det hjelper om han ikke spør, men bare kjører på?

Ser nå at du foretrekker det, så da tenker jeg at en prat om dette er på sin plass. Ikke alle menn syntes det er like stas å gjøre dette uten å vite at det er ok først.

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med i si dette til han?

Som du sier så er det bedre at han bare løfter deg oppå eller dytter hodet ditt ned.

Ha en avtale om at det er greit at han prøver seg på det, men også gir deg muligheten til å si nei til det likevel uten at det blir noe styr rundt det?

Da slipper du spørringen, han kan fortsatt prøve å få til det han ønsker som en del av sexen og du vet at du kan backe ut uten at det blir noe oppstyr rundt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har noen dominerende sider nei. Under sex synes jeg det er svært pirrende at mannen tar for seg og bestemmer. Jeg liker absolutt ikke å bestemme under sex. Det er bare det spørre-elementet tror jeg, det er det som gjør meg trass. For hvis han bare hadde lempet meg på toppen eller dyttet hodet mitt ned så hadde det blitt noe annet.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Da kommuniserer du det til han. Det er et ganske stort steg å ta for en mann å kunne gjøre slikt, så dette vil ikke komme automatisk om du faktisk ikke sier at slikt er greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du noe med ham om dette? Har vært borti en kvinne som slet mye med etterdønninger av tidligere forhold med pliktsex. Det tok sin tid :)

Kansje det hjelper om han ikke spør, men bare kjører på? Eller blir det dobbeltfeil?

Har ikke snakket om det. Har ikke vært et stort problem for oss imellom. Er bare den følelsen jeg får som får meg til å si nei. Må vel snakke om det så han skjønner hvorfor jeg sier nei for å så ta det opp igjen etterpå. Er bare litt vanskelig å snakke om tidligere sexpartnere med han, selv om det er negativt, for han er ganske usikker på sånt.

Absolutt ikke dobbeltfeil. Hadde han ikke spurt og bare gjort det så hadde det blitt noe helt annet. Det er den spørregreia jeg assosierer med forventninger og plikt.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det akkurat slik. Jeg er mann. Det gjelder også på andre områder. Jeg bidrar til husarbeid, men hvis kona BER meg om å støvsuge eller vaske noe, så kan du ta deg faen på at da kan hun bare glemme det. Det er slikt jeg skal ta på eget initiativ.

Synes det er en sunn holdning. Man er voksne mennekser og man lar de bestemme selv og ta sine egne avgjørelser. Vil jeg slikke fitta til kona, så gjør jeg det kun på eget initiativ, ikke hvis hun spør. Jeg spør heller ALDRI om hun kan suge meg eller om vi skal ha sex. Det er en gedigen turnoff. Sex skal handle om gjensidig lyst, ikke plikt.



Anonymous poster hash: 9884d...ead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket om det. Har ikke vært et stort problem for oss imellom. Er bare den følelsen jeg får som får meg til å si nei. Må vel snakke om det så han skjønner hvorfor jeg sier nei for å så ta det opp igjen etterpå. Er bare litt vanskelig å snakke om tidligere sexpartnere med han, selv om det er negativt, for han er ganske usikker på sånt.

Absolutt ikke dobbeltfeil. Hadde han ikke spurt og bare gjort det så hadde det blitt noe helt annet. Det er den spørregreia jeg assosierer med forventninger og plikt.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Som sagt:

Ser nå at du foretrekker en direkte fremgangsmåte uten spørsmål, så da tenker jeg at en prat om dette er på sin plass. Ikke alle menn syntes det er like stas å gjøre dette uten å vite at det er ok først.

Snakk sammen i en ikke-seksuell setting uten forventninger om noe som helst - gjerne med litt alkohol ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt:

Ser nå at du foretrekker en direkte fremgangsmåte uten spørsmål, så da tenker jeg at en prat om dette er på sin plass. Ikke alle menn syntes det er like stas å gjøre dette uten å vite at det er ok først.

Snakk sammen i en ikke-seksuell setting uten forventninger om noe som helst - gjerne med litt alkohol ;)

Alkohol må nok inn i bildet ja. Men nå har jeg hvertfall fått en liten ide om hva som "feiler" meg, så er litt lettere å snakke om det. Vi har planer om å ta et par øl sammen i morgen, så kan jo ta det opp da. Takk for gode råd :)

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er typisk. Det gjelder vel i mange andre situasjoner i livet også. I det noen spør, maser eller krever et eller annet så skal man i hvert fall ikke gjøre akkurat det. :fnise:

Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt det som et kompliment. Er du god i sengen så er du god i sengen. Jo mer digg sex man har, jo mer digg sex ønsker man. Så kjæresten din syns du er så god at han vil ha mer og mer. Naturligvis.

Prøv å se positivt på det. For øvrig høres du ut som en perfekt kjæreste.

Signerer. Er nok vanlig å reagere med trass. Det samme hvis noen spør "vil du ha det?" så sier man nei selv om man egentlig har lyst på det som blir tilbudt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Jeg er veldig glad i sex og alt som har med sex å gjøre. Har ofte blitt kalt nymfoman av kjærester og til og med venner. Jeg tar ofte initiativ og elsker for eksempel å suge eller å gjøre andre ting for kjæresten min som han nyter.

Problemet er at jeg ikke kan fordra å bli bedt om ting. Hvis for eksempel kjæresten min spør om jeg kan suge han, eller spør om jeg kan sitte på toppen. Så blir jeg i skikkelig trasshumør, og hvis jeg skal gjøre det så føles det som jeg "gir etter". Ofte hvis han spør om å bli sugd så sier jeg nei bare på trass, selv om jeg egentlig har lyst. Men så kan jeg ta initiativ litt senere uten problem.

Hvorfor er jeg sånn? Kan noen hobbyanalysere meg? Er noen andre som meg?

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Kan du suge meg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er typisk. Det gjelder vel i mange andre situasjoner i livet også. I det noen spør, maser eller krever et eller annet så skal man i hvert fall ikke gjøre akkurat det. :fnise:

Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt det som et kompliment. Er du god i sengen så er du god i sengen. Jo mer digg sex man har, jo mer digg sex ønsker man. Så kjæresten din syns du er så god at han vil ha mer og mer. Naturligvis.

Prøv å se positivt på det. For øvrig høres du ut som en perfekt kjæreste.

Jeg kjenner deg ikke TS og skal for all del ikke dømme deg nord og ned nå frøken :hug: ......men hadde jeg hatt dame som ble "grinete og trassig" fordi jeg kommer med ønsker om noe godt...DA hadde jeg klikka! sorry.....

Sex for meg handler IKKE om hvor trang vagina er og hvor mye nytelse den 5 minutters jokken gir meg. Sex handler om å gi av seg selv så mye man klarer...og å få fra den andre parten. Å ha sex "på nåler" fordi dama kan bli sur av enkle spørsmål, høres for meg helt absurd ut...

Men igjen frøken....jeg dømmer ikke deg spesifikt. Det er ikke min intensjon.

Om du føler det slik du gjør, så kanskje det bunner i noen undertrykte følser eller noe...??

Vær snill og ikke ta dette opp i værste mening TS. Du er helt sikkert en flott person....reagerte bare på selve "essensen" i det du skrev :vetikke:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner deg ikke TS og skal for all del ikke dømme deg nord og ned nå frøken :hug: ......men hadde jeg hatt dame som ble "grinete og trassig" fordi jeg kommer med ønsker om noe godt...DA hadde jeg klikka! sorry.....

Sex for meg handler IKKE om hvor trang vagina er og hvor mye nytelse den 5 minutters jokken gir meg. Sex handler om å gi av seg selv så mye man klarer...og å få fra den andre parten. Å ha sex "på nåler" fordi dama kan bli sur av enkle spørsmål, høres for meg helt absurd ut...

Men igjen frøken....jeg dømmer ikke deg spesifikt. Det er ikke min intensjon.

Om du føler det slik du gjør, så kanskje det bunner i noen undertrykte følser eller noe...??

Vær snill og ikke ta dette opp i værste mening TS. Du er helt sikkert en flott person....reagerte bare på selve "essensen" i det du skrev :vetikke:

Tror ikke du skjønte essensen i det jeg skrev. Sa aldri at jeg ble grinete eller trassig. Sa at jeg på trass sa nei. Dvs hvis han sier: "kan du suge meg?", "kan du sitte på toppen" "kan du X" så sier jeg nei, for heller kanskje 10-15 min senere foreslå nøyaktig det samme. Fordi jeg egentlig vil. Har bare med det å bli spurt som er så feil at jeg bare føler jeg gir etter. Som jeg skrev i HI så tar jeg initiativ selv masse. Er aldri grinete for det.

Anonymous poster hash: f7dd7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...