Gå til innhold

Gratis-eskorter i Thailand?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

FF'en til min bestevenninne bedyrer at han aldri kunne gå til en prostituert og betalt for sex, men har noen thailandske jenter på facebook som ikke ser helt uskyldige ut, som han har tilbragt mye tid med. Hva er egentlig sjansen for at han ikke har holdt på med dem? Er det vanlig å betale thailandske jenter indirekte med mat og klær for eksempel, (og så rasjonalisere det med at det da per def ikke er prostitusjon?) ... ?

Jeg har fått henne til å bruke kondom inntil hun har fått klarhet i det, men det hadde vært greit å høre fra noen med erfaring fra hvordan det fungerer der borte.



Anonymous poster hash: c18f5...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var altså i thailand 3 uker i mars. Det skjedde ikke her hjemme.



Anonymous poster hash: c18f5...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Man kan pynte på det slik man vil, men å kjøpe sex, enten på den ene eller andre måten, er fortsatt ikke greit.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan pynte på det slik man vil, men å kjøpe sex, enten på den ene eller andre måten, er fortsatt ikke greit.

Trenger vi en slik diskusjon til?

Om vedkommende har spandert middag på henne, tatt henne med ut, og ligget med henne etterpå er det ingenting galt i det. I motsatt fall er samtlige kvinner horer og samtlige menn horebukker.

Anonymous poster hash: e9bb9...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså. Det finnes en prostitusjonsteknikk i Thailand som skiller seg ut i form at den pågår som en slags "forelskelse /kjæreste" situasjon der det ytes penger og gaver.

Man kjenner disse igjen på at de er stort sett mer normalt kledd og oppfører seg mer hjertelig enn pågående. Mange har ikke egentlig forstått at de har forholdt seg til en prostituert før etter at de har studert hvor mye penger de har brukt.

Selvfølgelig betyr det at typen så har involvert seg i ett forelskelsestype opplegg, hvilket jeg ville reagert mye mer på enn det at han hadde betalt for en vanlig prostituert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Trenger vi en slik diskusjon til?

Om vedkommende har spandert middag på henne, tatt henne med ut, og ligget med henne etterpå er det ingenting galt i det. I motsatt fall er samtlige kvinner horer og samtlige menn horebukker.

Anonymous poster hash: e9bb9...379

Diskusjonen oppstod når ts startet den. Ikke ved innlegget mitt.

Dersom man kjøper jenter med mat og gaver er det akkurat det samme som med penger. Det handler om rammene rundt det som skjer. Det er forskjell på å være likeverdige og utnytte noen i en vanskelig situasjon. Det er forskjellen på en vanlig date og prostitusjon. Det hjelper ikke å bytte betalingsmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...