Gå til innhold

Tjukke menn holder ut lengre i senga.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 min hørtes kort ut. Jeg har aldri vært med noen overvektige, og kommer ikke til det heller, så jeg kan ikke si så mye på det. Har vært med slanke/vanlige menn med litt muskler, og de har holdt ut lenge.



Anonymous poster hash: 4db54...6c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer veldig her. Exen var tjukk og holdt så lenge han ville. Styrte når han ville komme som han sa. Alt fra 15 min til timesvis. Alt for slitsomt for meg.

Typen min er tynn og kommer på 2-3 min. Veldig greit, for jeg kommer uansett hvertfall 2 ganger før det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

7 min hørtes kort ut. Jeg har aldri vært med noen overvektige, og kommer ikke til det heller, så jeg kan ikke si så mye på det. Har vært med slanke/vanlige menn med litt muskler, og de har holdt ut lenge.

Anonymous poster hash: 4db54...6c3

Pøh. På syv minutter er jeg ferdig med hele seansen, jeg har også tappet luften ut av dukken og lagt den under senga igjen, tatt en dusj og sagt god natt til mor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. På syv minutter er jeg ferdig med hele seansen, jeg har også tappet luften ut av dukken og lagt den under senga igjen, tatt en dusj og sagt god natt til mor.

Pusser du ikke tennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gebiss :nigo:

Må man ikke pusse gebiss? Det setter seg vel mat i det og? Eller tar du det ut og bare spiser grøt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man ikke pusse gebiss? Det setter seg vel mat i det og? Eller tar du det ut og bare spiser grøt?

Hihi nå fikk jeg meg en god latter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at det gjennomsnittlige samleiet jeg har hatt med mine partnere har vært på ca 45 minutter, og jeg har aldri vært med en lubben mann. Min eks hadde jeg sex med i gjerne et par timer i gangen :)



Anonymous poster hash: 843a6...b3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha seg at disse "tykke" mennene som holder ut lengre, har hatt samleier der kun jenter har ridd han / at de ikke kjører i samme tempo som oss litt mindre karer ? :P Jeg holder ut lenge jeg også da, og jeg er ikke tykk i det hele tatt, så med meg stemmer ikke det der heller. Men det kan kanskje være det som er grunnen at de ikke får opp samme hastigheten som oss "mindre" mannfolk ? XD Vi løper jo tross alt fortere også! :P



Anonymous poster hash: 41a12...747
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det ikke avhengig av mannens interesse da? Noen menn liker å holde på noen timer, andre vil helst bli fort ferdige og noen blir ferdige før de får sukk for seg?

:grine:

Anonymous poster hash: 6e9fc...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For en latterlig rapport! Et gjennomsnitt på 7,3 minutter? Jeg har aldri hatt et så kort samleie.

Det er veldig langt. De menn som jeg har hatt samleie med kommer relativt fort og gjerne før det er gått tre minutter. 7 minutter er lenge, iallefall fra penetrering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Pøh. På syv minutter er jeg ferdig med hele seansen, jeg har også tappet luften ut av dukken og lagt den under senga igjen, tatt en dusj og sagt god natt til mor.

:fnise::fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder de lenger må det være fordi de blir slitne og distrahert av det. Den som har holdt lengst for min del er en trent slank en.



Anonymous poster hash: a51d8...9f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har et samleie som er under 10 minutter noen gang? Jeg syns det er utrolig. Det er akkurat som å lese om vesner på en annen planet eller noe. Stemmer dette med deres erfaringer? 7,3 minutter?

Du må være svært lite belest. Du må huske at gjennomsnittet gjelder for alle menn fra 16+/- til 60 +/-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Liker ikke "skjelettkropper" så jeg har bare erfaring med skjønne bamser :) Jeg er fornøyd kan man si..

Anonymous poster hash: c5cc0...19a

Jeg foretrekker sexy lubbne menn som holder seg i form, fremfor tynne menn jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter penetrering er egentlig ganske lenge det...skjønner ikke folk som "holder på" i timesvis, hva er vitsen? Jeg har værtfall andre ting jeg også skal gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm, kanskje vi får se en ny og mer dristig markedsføring strategi fra landsforeningen for overvektige framover. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært med en feit mann, men et par stykker har hatt et par kilo for mye -og de hadde mikropeniser, begge to, og den ene funket ikke i det hele tatt. Den andre holdt ut en liten stund.. kanskje 4 minutter.

Resten har vært slanke og trente menn. Der har det variert, men ingen slår han jeg har holdt på med noen måneder. Minst en time. Gjerne to. Og da snakker jeg om kun penetreringen, ja.

Han kan komme litt fortere om vi har dårlig tid, men han sier at da kan han like gjerne la være :P



Anonymous poster hash: 35996...3eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hva som er så veldig gjevt med å holde ut lenge? :P

Det digge er jo variasjon, mener jeg. Slikking, suging, fingre her og der.. Selve penetreringen er bare en del av alt og bør ikke vare veldig lenge mener jeg. :P Blir bare sår og lei om fyren jukker og jukker og jukker i en time uten å sprute..!



Anonymous poster hash: 6adba...525
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...