Gå til innhold

Tjukke menn holder ut lengre i senga.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, i grunn ikke.

Min tynne kjæreste holder lenger enn min mye tyngre tidligere elsker

Anonymous poster hash: 3fd54...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer hvertfall med min erfaring, ja!



Anonymous poster hash: 5c24e...d54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det ikke avhengig av mannens interesse da? Noen menn liker å holde på noen timer, andre vil helst bli fort ferdige og noen blir ferdige før de får sukk for seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en latterlig rapport! Et gjennomsnitt på 7,3 minutter? Jeg har aldri hatt et så kort samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke "skjelettkropper" så jeg har bare erfaring med skjønne bamser :) Jeg er fornøyd kan man si..



Anonymous poster hash: c5cc0...19a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en latterlig rapport! Et gjennomsnitt på 7,3 minutter? Jeg har aldri hatt et så kort samleie.

Hva mener du med dette? At siden du bruker lengre tid enn snittet, så er snittet feil? Nei, hva?

Anonymous poster hash: 391bb...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med dette? At siden du bruker lengre tid enn snittet, så er snittet feil? Nei, hva?

Anonymous poster hash: 391bb...057

Er det noen som har et samleie som er under 10 minutter noen gang? Jeg syns det er utrolig. Det er akkurat som å lese om vesner på en annen planet eller noe. Stemmer dette med deres erfaringer? 7,3 minutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har et samleie som er under 10 minutter noen gang? Jeg syns det er utrolig. Det er akkurat som å lese om vesner på en annen planet eller noe. Stemmer dette med deres erfaringer? 7,3 minutter?

Noen ganger går det jo litt fort i svingen. Det spørs jo om en har andre planer og skal ut døren en tur også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke "skjelettkropper" så jeg har bare erfaring med skjønne bamser :) Jeg er fornøyd kan man si..

Anonymous poster hash: c5cc0...19a

Det sier jeg ikke noe på, for hvis det virkelig stemmer at tynne menn i gjennomsnitt holder koken i 108 sekunder, mot de overvektiges 7,3 minutter, så begynner jeg å lure på om ikke Steinar Sagens selvbeskrivelse "lubbensexy" har noe for seg likavæl. Det er nok bare tøys at less is more. Kanskje det er tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger går det jo litt fort i svingen. Det spørs jo om en har andre planer og skal ut døren en tur også. :)

Hva kan være viktigere enn sweet lovin`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Er det noen som har et samleie som er under 10 minutter noen gang? Jeg syns det er utrolig. Det er akkurat som å lese om vesner på en annen planet eller noe. Stemmer dette med deres erfaringer? 7,3 minutter?

Jeg tror ikke de mener "hele sex akten".....Bare fra punktet penis går inn i vagina og til han spruter.(Derav ordet samleie) Det varer bare i gjennomsnitt 3-7 minutt har jeg lest flere steder. Dersom du mente nettop dette syntes jeg det er litt rart du reagerer på det......noen kommer etter bare 2-3 jukk ;)

Men hele sex pakka varer forhåpentlig mer enn 7 minutter, får jeg håpe for vanlige folks del :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og?

Aldri ligget med veldig overvektige altså, men har som oftest vært de med "lite" utstyr som har holdt ut minst av en eller annen grunn. Ikke stygt ment, men 20 sekunder var liksom ikke helt.. min stil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke noen erfaring med tykke menn... Bare veldig tynne, bortsett fra han jeg er med nå som vel er den tyngste, men han har ikke mye fett på kroppen, men muskler ;) han holder i hvert fall ut mye lengre, nesten litt for lenge...kan bli litt sår..;) synes 7 min høres kort ut, for øvrig.

Anonymous poster hash: 4c1f8...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jeg ikke noe på, for hvis det virkelig stemmer at tynne menn i gjennomsnitt holder koken i 108 sekunder, mot de overvektiges 7,3 minutter, så begynner jeg å lure på om ikke Steinar Sagens selvbeskrivelse "lubbensexy" har noe for seg likavæl. Det er nok bare tøys at less is more. Kanskje det er tvert imot.

Det er nok bare å starte igjen med carbsene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: Bekrefter vel bare det kvinner hevder; lengden er ikke så nøye, det er tykkelsen det kommer an på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...