Gå til innhold

Han har ikke prøvd seg! Wtf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To ganger har jeg overnattet hos en date. Og han har ikke prøvd seg én eneste gang. Det eneste han gjorde var å holde rundt meg etter at vi hadde sovna (jeg våkna av at han holdt rundt meg). Jeg leser stadig vekk her inne at forventes at man har sex med en fyr hvis man sover sammen, og jeg har aldri opplevd å overnatte med en gutt før uten at han har forsøkt å komme i buksa på meg.

Jeg klager ikke - jeg bare lurer på om dere har noen tanker rundt at han etter to ganger fortsatt ikke har fått ut fingeren? Skal jeg forsøke meg neste gang?

Anonymous poster hash: 37313...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har åpenbart havnet i vennefella. Be ham å få ut inn fingeren! :fnise:

Men da skjønner jeg ikke hvorfor han vil treffes flere ganger i uka, inkl i helgene:p og sender flørtende meldinger.. ? Det han sier henger ikke sammen med det han gjør.

Anonymous poster hash: 37313...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for å bli satt i bås sammen med overkåte mannfolk,og vil vise han er seriøs?

Prøv å finne en måte å spørre på hvordan han vil definere forholdet dere i mellom. Er det vennskap, eller er det begynnelsen på noe mer?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger har jeg overnattet hos en date. Og han har ikke prøvd seg én eneste gang. Det eneste han gjorde var å holde rundt meg etter at vi hadde sovna (jeg våkna av at han holdt rundt meg). Jeg leser stadig vekk her inne at forventes at man har sex med en fyr hvis man sover sammen, og jeg har aldri opplevd å overnatte med en gutt før uten at han har forsøkt å komme i buksa på meg.

Jeg klager ikke - jeg bare lurer på om dere har noen tanker rundt at han etter to ganger fortsatt ikke har fått ut fingeren? Skal jeg forsøke meg neste gang?

Anonymous poster hash: 37313...839

Mulig han ser deg bare som venn, eller at han ikke finner deg attraktiv.

Anonymous poster hash: 0e214...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han ser deg bare som venn, eller at han ikke finner deg attraktiv.

Anonymous poster hash: 0e214...587

Så hvorfor i pokker flørter han med meg, sender meg drøssevis av meldinger, inviterer meg på middager, tar meg med ut osv da? Forvirrende hvis han ikke finner meg attraktiv.

Anonymous poster hash: 37313...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han liker deg,men vil ikke gå for fort fram.

Eller kanskje han vil at du skal ta initiativet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde samme fremgangsmetode. Vi var sammen flere ganger i uken, og sov over hos hverandre hvertfall 1 gang i uken i noen måneder. Han ville ikke gjøre noe forhastet for å unngå å "skremme meg bort".

Kanskje han er litt usikker på hvor han har deg? Hva med å sette deg tett inntil han i sofaen, eller legge deg nærme/i armkroken hans neste gang dere er sammen? Vise han at du er interessert, og at du ønsker å ta det et skritt videre :)



Anonymous poster hash: ee9c7...0bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gitt nok signaler om han kan knulle deg, eller (uvitende) gitt signaler om at sex er uaktuelt.



Anonymous poster hash: e918f...1f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tydeligvis en snill mann og vil ikke i buksa på deg umiddelbart. Ta det som et kompliment. Han respekterer deg og liker deg for personen du er. Han liker nok garantert andre ting ved deg også, men han vil ikke at du skal tro det er det eneste han vil ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Så hvorfor i pokker flørter han med meg, sender meg drøssevis av meldinger, inviterer meg på middager, tar meg med ut osv da? Forvirrende hvis han ikke finner meg attraktiv.

Anonymous poster hash: 37313...839

Som mann kan jeg si: Han VIL ha deg naken ;) enkelt og greit....

Han vil nok bare oppføre seg som en gentleman og la det komme naturlig når tiden er inne for det. Han har nok fått med seg at det blir ramaskrik ofte om man går for raskt frem. Han vet at de fleste damer ønsker å bli trygge og godt kjent med ham FØR det eventuellt blir sex ut av det.

Han hadde IKKE engasjert seg så kraftig om han bare vil være venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor forventes det alltid at mannen tar det første stege i slike situasjoner? Slutt å klag og ta det første steget du, da vel. Kanskje han er nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg klager ikke - jeg bare lurer på om dere har noen tanker rundt at han etter to ganger fortsatt ikke har fått ut fingeren? Skal jeg forsøke meg neste gang?

Anonymous poster hash: 37313...839

Han er forelsket, eller en gentleman, eller begge deler. Så bra for deg. Tar du initiativ så blir han nok med på leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor i pokker flørter han med meg, sender meg drøssevis av meldinger, inviterer meg på middager, tar meg med ut osv da? Forvirrende hvis han ikke finner meg attraktiv.

Anonymous poster hash: 37313...839

Men eh, du har ikke prøvd deg du heller, eller? Eller har han avvist deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han lurer nok på hvorfor denne jenta som har sovet over hos ham to ganger enda ikke har tatt initiativ til sex, og sitter og skriver en tråd om det på KG nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er redd for å bli anmeldt for voldtekt fordi du ikke har samtykket.

Neida,

Han er vel bare forsiktig og venter på 100% bekreftelse fra deg, på at du har lyst...

Anonymous poster hash: 1ca2b...853

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært livredd for at han rett og slett har svært lav libido.

Noen menn (tro det eller ei) er lite opptatt av sex.

Nå vet ikke jeg hvor gammel han her er, men det der er ikke vanlig...

Sove sammen betyr i det minste å kline til bristepunktet....



Anonymous poster hash: e282a...a99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...