Gå til innhold

Er du glad i sæd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Jeg personlig ville aldri finne på å foreslå at jeg vil sprute en dame i munnen. Hadde jeg rett og slett ikke turt! :sjokkert:

Men om jeg skal være ærlig så hadde det tent meg noe enormt om dama "krevde" å få det.....Vet ikke helt hva det kommer av, men en dame som "tar for seg og bare vil og vil allt mulig" er så deilig!

ARGH! Hva skulle vi gjort uten damene :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad i sæd. Sæd er noe av det jeg tenner mest på, tanken på at kjæresten skal komme inni meg eller på meg er nok til å gjøre meg opphisset. Men i munnen liker jeg ikke. Jeg liker ikke konsistensen eller smaken, da brekker jeg meg. Heldigvis for meg så liker ikke typen å bli sugd :)



Anonymous poster hash: 7292e...dab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg er glad i sæd. Sæd er noe av det jeg tenner mest på, tanken på at kjæresten skal komme inni meg eller på meg er nok til å gjøre meg opphisset. Men i munnen liker jeg ikke. Jeg liker ikke konsistensen eller smaken, da brekker jeg meg. Heldigvis for meg så liker ikke typen å bli sugd :)

Anonymous poster hash: 7292e...dab

Han trenger ikke sprute i munnen din selvom du suger han vetu?

Han kan si ifra i god tid ;) Litt "precum" vil det nok bli, men det smaker nesten ingenting sier damene jeg har vært med iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger ikke sprute i munnen din selvom du suger han vetu?

Han kan si ifra i god tid ;) Litt "precum" vil det nok bli, men det smaker nesten ingenting sier damene jeg har vært med iallefall :D

Poenget er at han ikke liker det heller, ser ikke noe poeng i å suge han når han ikke tenner på det, han blir bare slappere av suging, så da er det lite vits ;)

Anonymous poster hash: 7292e...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville aldri finne på å foreslå at jeg vil sprute en dame i munnen. Hadde jeg rett og slett ikke turt! :sjokkert:

Men om jeg skal være ærlig så hadde det tent meg noe enormt om dama "krevde" å få det.....Vet ikke helt hva det kommer av, men en dame som "tar for seg og bare vil og vil allt mulig" er så deilig!

ARGH! Hva skulle vi gjort uten damene :blomst:

Typen min var sånn. Han hadde en ex som hatet å suge over alt i verden, så da jeg foreslo det så ble han helt satt ut. Tok flere måneder før han forsto at jeg faktisk likte det og at jeg absolutt ikke synes sæd er ekkelt. Han har enda ikke skjønt at om han kommer meg i ansiktet så tenner det meg nesten mer enn det tenner han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

I munnen og?, hun jeg er med vil ikke ha det i munnnen, kanskje hun ikke er så glad i meg.

Anonymous poster hash: 9e82e...495

Lol. Ja, hun må nok virkelig hate deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville aldri finne på å foreslå at jeg vil sprute en dame i munnen. Hadde jeg rett og slett ikke turt! :sjokkert:

Ikke tørre er et stort og stygt hinder for å dø uten å få oppleve det man har lyst til her i livet!

Mange jenter liker det, mange jenter vet ikke en gang AT de liker det, og sist men ikke minst mange jenter liker det NÅR de vet at mannen blir helt vanvittig kåt av å gjøre det.

Så har du de som overhodet IKKE liker slikt så det gjelder å fininnstille sine sosiale antenner, kommunikative evner, og bruke god gammeldags sunn fornuft (om man er så heldig å ha det). Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner er forskjellige. Jeg har ikke noe imot at en partner kommer i munnen min.

Men jeg ønsker ikke å svelge det, heller spytte det ut. Hvis det skulle vært avtennende

eller partneren skulle blitt furt og absolutt ønsket at jeg svelget også må jeg si at den

personen mest sannsynlig kunne sett langt etter en bj fra meg i etterkant.

Jeg forstår ikke helt hvorfor det spiller noen rolle for mannen hva vi jenter gjør med

sæden etter at den har kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ikke tørre er et stort og stygt hinder for å dø uten å få oppleve det man har lyst til her i livet!

Mange jenter liker det, mange jenter vet ikke en gang AT de liker det, og sist men ikke minst mange jenter liker det NÅR de vet at mannen blir helt vanvittig kåt av å gjøre det.

Så har du de som overhodet IKKE liker slikt så det gjelder å fininnstille sine sosiale antenner, kommunikative evner, og bruke god gammeldags sunn fornuft (om man er så heldig å ha det). Lykke til :)

Enig i det du sier....Men min erfaring med enkelte damer er at om man sier noe "litt galt" til feil dame....Da blir det furting i månedsvis. Også er det også enkelte damer som faktisk tar det dypt personlig om man kommer med et ønske som ikke faller i god jord. Har nemlig opplevd en slik en....Heldigvis er det ikke mange av dem.

Det er liksom et litt annet følsesmessig plan over damene. Man skal være litt forsiktig mener jeg da....Men det oppdager man jo ganske tidlig. Om hun virker som en småfrekk liten "djevel" så skjønner jeg og at hun kanskje også strekker seg litt lenger i senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Alle kvinner er forskjellige. Jeg har ikke noe imot at en partner kommer i munnen min.

Men jeg ønsker ikke å svelge det, heller spytte det ut. Hvis det skulle vært avtennende

eller partneren skulle blitt furt og absolutt ønsket at jeg svelget også må jeg si at den

personen mest sannsynlig kunne sett langt etter en bj fra meg i etterkant.

Jeg forstår ikke helt hvorfor det spiller noen rolle for mannen hva vi jenter gjør med

sæden etter at den har kommet ut.

Igjen...enig! For meg spiller det ingen rolle. Jeg finner det bare ganske pirrende om en dame syntes det er greit at jeg spruter henne i ansiktet. Hun trenger ikke smake og svelge og allt med seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner er forskjellige. Jeg har ikke noe imot at en partner kommer i munnen min.

Men jeg ønsker ikke å svelge det, heller spytte det ut. Hvis det skulle vært avtennende

eller partneren skulle blitt furt og absolutt ønsket at jeg svelget også må jeg si at den

personen mest sannsynlig kunne sett langt etter en bj fra meg i etterkant.

Jeg forstår ikke helt hvorfor det spiller noen rolle for mannen hva vi jenter gjør med

sæden etter at den har kommet ut.

Furten hører ikke hjemme noe sted når en partner ikke vil gjøre noe, og dette med at sæden absolutt må ned i spiserøret har heller aldri jeg skjønt meg helt på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du sier....Men min erfaring med enkelte damer er at om man sier noe "litt galt" til feil dame....Da blir det furting i månedsvis. Også er det også enkelte damer som faktisk tar det dypt personlig om man kommer med et ønske som ikke faller i god jord. Har nemlig opplevd en slik en....Heldigvis er det ikke mange av dem.

Det er liksom et litt annet følsesmessig plan over damene. Man skal være litt forsiktig mener jeg da....Men det oppdager man jo ganske tidlig. Om hun virker som en småfrekk liten "djevel" så skjønner jeg og at hun kanskje også strekker seg litt lenger i senga ;)

Jeg hører deg mann, men vi kan ikke la kvinner "diktere" hva vi liker og ikke liker basert på noe så syltynnt som usikkerhet over å si noe "litt galt". ;) Vi får bare forsøke å formidle våre behov som best vi kan..................................hvis dama furter i månedsvis fordi man er ærlig, åpen og direkte så tar jeg som et lysende tegn på inkompatibilitet.

Småfrekke "djevler" bor i mange dydige "nonner" - man må bare lokke de fram og det gjøres med respekt, forståelse og totalt fravær av fordømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har smakt på min egen sæd. Var ikke så ille det. Men det finnes masse kjedelige damer her til lands, hohoi :vetikke:

Anonymous poster hash: 19839...46d

Smakt på er ikke det samme som å ta alt ned. Noen menn får lite og tyntflytende(helt greit), andre får tykt, seigt og MENGDER. Sistnevnte er gøy alle andre steder enn for å svelges.

Å smake blir som å såvidt ta tunga borti en boks med smør kontra og spise halve boksen.

Anonymous poster hash: f900f...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakt på er ikke det samme som å ta alt ned. Noen menn får lite og tyntflytende(helt greit), andre får tykt, seigt og MENGDER. Sistnevnte er gøy alle andre steder enn for å svelges.

Å smake blir som å såvidt ta tunga borti en boks med smør kontra og spise halve boksen.

Anonymous poster hash: f900f...764

Haha usj, nå så jeg for meg en mann som kom så mye som en halv boks smør. Du kan vel heller sammenligne det med en teskje smør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakt på er ikke det samme som å ta alt ned. Noen menn får lite og tyntflytende(helt greit), andre får tykt, seigt og MENGDER. Sistnevnte er gøy alle andre steder enn for å svelges.

Å smake blir som å såvidt ta tunga borti en boks med smør kontra og spise halve boksen.

Anonymous poster hash: f900f...764

ha ha.. uff, men en veldig bra beskrivelse vil jeg si.

Det er stor forskjell på å så vidt smake og få mengder i seg.

En mann som virkelig kommer i mengder og har tykk seig sæd,

bør virkelig ikke forvente at en jente skal svelge alt, det finnes

smarte måter å unngå det på uten at det går ut over mannens

tilfredsstillelse, eller ønske om å komme i jenta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Furten hører ikke hjemme noe sted når en partner ikke vil gjøre noe, og dette med at sæden absolutt må ned i spiserøret har heller aldri jeg skjønt meg helt på....

Å furte når en partner ønsker/ikke ønsker å prøve ut noe er absolutt det mest

avtennende jeg kan forestille meg. Men det finnes utrolig mange slike personer

av begge kjønn dessverre.

Bra å se at det faktisk finnes menn som ikke forventer at absolutt alt MÅ ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha usj, nå så jeg for meg en mann som kom så mye som en halv boks smør. Du kan vel heller sammenligne det med en teskje smør.

Jeg hadde LETT svelget hver gang om vi snakket en teskje.

Da er det jo ikke rart de jentene liker det som har kjærester hvis avlegger en teskje, eller spiseskje for den saks skyld.

De jeg har vært borti har heldigvis/dessverre ikke vært helt der. Heldigvis fordi det jo er tennende å se dem komme andre steder, dessverre fordi det er komplett umulig å svelge de mengdene.

Dette er like teit som når de kvinner med tampongstørrelse small ikke forstår inni hodet sitt at mange andre kvinner har rene Niagarafossen og trenger omtrent 7 Tena Lady.

Og i de sistnevnte tilfellene skjønner jeg jo at menn flest vil være helt OK med en pause akkurat de dagene til tross for at kompisen gjerne ligger med sin kjæreste som kun har litt søtt rosa man såvidt legger merke til i maks 2 dager.

Anonymous poster hash: f900f...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde LETT svelget hver gang om vi snakket en teskje.

Da er det jo ikke rart de jentene liker det som har kjærester hvis avlegger en teskje, eller spiseskje for den saks skyld.

De jeg har vært borti har heldigvis/dessverre ikke vært helt der. Heldigvis fordi det jo er tennende å se dem komme andre steder, dessverre fordi det er komplett umulig å svelge de mengdene.

Dette er like teit som når de kvinner med tampongstørrelse small ikke forstår inni hodet sitt at mange andre kvinner har rene Niagarafossen og trenger omtrent 7 Tena Lady.

Og i de sistnevnte tilfellene skjønner jeg jo at menn flest vil være helt OK med en pause akkurat de dagene til tross for at kompisen gjerne ligger med sin kjæreste som kun har litt søtt rosa man såvidt legger merke til i maks 2 dager.

Anonymous poster hash: f900f...764

Que? Har du bare vært med freaks of nature du da? Menn flest kommer bare en teskje selv om det føles mer og ser mer ut når det ligger flatt på magen osv.

Anonymous poster hash: 8d6cd...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nightwich

Typen min var sånn. Han hadde en ex som hatet å suge over alt i verden, så da jeg foreslo det så ble han helt satt ut. Tok flere måneder før han forsto at jeg faktisk likte det og at jeg absolutt ikke synes sæd er ekkelt. Han har enda ikke skjønt at om han kommer meg i ansiktet så tenner det meg nesten mer enn det tenner han :P

Min er også sånn. Han har etterhvert skjønt at jeg elsker å suge men jeg har ikke fått han til å sprute meg i ansiktet eller puppene ennå :)

Jeg blir våt bare ved tanken

Han har noen dårlige erfaringer med x'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...